Gå til innhold

hvorfor i helvete finnes det mygg enda??????

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

forbaaaaaaaaaannnnnaaaa!!!!!!myggene plaget livet av meg i sommer, og de søvløse nettene med summing i øret og kroppen full av stikk varte lenge utpå høsten.

nå er vi snart i desember, og fortsatt er det en mygg på soverommet jeg bare ikke klarer å få drept! vi tok en nettopp på kjøkkenet, men et var tydligvis ikke den eneste.....heeeeellllvvveeettteee jeg blir så forbanna!!!!! hva gjør man for å få de vekk for godt? midt i asfaltjungelen bor jeg og, skulle jo tro at naturfenomenene hold seg unna der,men nei da..:=( og atter :=(

hjelp meg før jeg rabler!

Skrevet

Mygg er vel heller velkomne! vil 10 ganger heller ha dem her enn disse biene som summer rundt mitt hus! jeg er redd jeg snart kommer under kategorien: Massemorder!! hater veps og bier, lengter etter kuldegrader:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Det kan være sånne bittesmå blomsterfluer eller hva de heter..De som kommmer fra plantene. De tror jeg finnes året rundt..Hater dem jeg pgså..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...