Gå til innhold

Dagen derpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå var julebordet over. En kjempefest ble det også i år. Formen er faktisk sånn tålig selv om jeg slo meg løs :)

Vi har hatt endel tråder om antrekk. Tenkte å nevne at jeg kun så to stk i shorts (av ca 700 mennesker). Den ene var sånn lang nedforbi knærene og var topp fin. Den andre personen ble jeg flau av å se på. Den dekket såvidt rompa! Den var sort og hun hadde en sort singlet sak med bar rygg. Der så vi den sorte bhèn. Ekstremt.... Og hun stod alltid med beina lang fra hverandre.. huff. Ellers gikk damer i skjørt og kjoler. Sort går igjen. Kun en eneste rød kjole! Ei i skotskrutet miniskjørt ;) På mannefronten var det pene dresser, men jeg så også to-tre stk i dongrybukser. (utrolig hva jeg la merke til, men det var før jeg begynte å drikke..)

Nå sitter jeg og er ganske så sløv. Noen som har tips som kvikker meg opp?

Skrevet

Skal man ikke bare være sløv dagen derpå da?? Det syns jeg er bare deilig...

Ligge på sofaen, dole, se søppeltv og sånne ting.

Ha en strålende sløv dag.

Skrevet

Skal man ikke bare være sløv dagen derpå da?? Det syns jeg er bare deilig...

Ligge på sofaen, dole, se søppeltv og sånne ting.

Ha en strålende sløv dag.

:) Takk, det sløves som best jeg kan nå. Tenkte faktisk på dyna foran tv..

Skrevet

Det er bra du hadde en bra kveld/natt.

Det hadde jeg også Vi er en vennegjeng som har pinnekjøttfest som fast tradisjon før julsom vi arrangerer på omgang.

Jeg hadde rett og slett bare dritgøy!

Jeg var hjemme halv fem, og stod opp klokka halv to. Formen er grei.

Jeg skal bare sløve hele dagen, og det synes jeg du skal gjøre også - kul'n helt, du. Det gjør så godt på en slik dag atte. :-)

Skrevet

Det er bra du hadde en bra kveld/natt.

Det hadde jeg også Vi er en vennegjeng som har pinnekjøttfest som fast tradisjon før julsom vi arrangerer på omgang.

Jeg hadde rett og slett bare dritgøy!

Jeg var hjemme halv fem, og stod opp klokka halv to. Formen er grei.

Jeg skal bare sløve hele dagen, og det synes jeg du skal gjøre også - kul'n helt, du. Det gjør så godt på en slik dag atte. :-)

Hei, wow så lenge du holdt ut da! :) Hadde jeg kjent flere av festdeltakerene så kanskje jeg hadde holdt meg våken litt lengre. Jeg la meg i tre tiden og var oppe å rakk hotellfrokost halv 11. Spiste og la meg nedpå en time igjen. Vi dro hjem i ett tiden.

Neste søndag blir like sløv tenker jeg, da er det 50års dag som skal feires. Blir gøy!

Ja nå er det godt å slappe av. Nyt det du også da!

Skrevet

Hei, wow så lenge du holdt ut da! :) Hadde jeg kjent flere av festdeltakerene så kanskje jeg hadde holdt meg våken litt lengre. Jeg la meg i tre tiden og var oppe å rakk hotellfrokost halv 11. Spiste og la meg nedpå en time igjen. Vi dro hjem i ett tiden.

Neste søndag blir like sløv tenker jeg, da er det 50års dag som skal feires. Blir gøy!

Ja nå er det godt å slappe av. Nyt det du også da!

Ja, når man har det gøy så flyr tiden! :)

Ja, jeg nyter å bare slappe av - jeg faktisk helt alene i huset også, så det er godt.

Så gøy at du har ennå en festhelg å se fram til - og ennå en sløvesøndag (hehe).

Men kl tre er jo et godt stykke ut på natta det også, da. Det var da bare halvannen time mellom vi la inn årene.

Nå kommer vel familien i løpet av de to nærmeste timene, tenker jeg. Da blir det litt prating og samvær før jeg tar en rolig tevekeld.

Skrevet

Åkkei, nå gravlegger jeg shortsen min, en gang for alle *ler*

Skrevet

Åkkei, nå gravlegger jeg shortsen min, en gang for alle *ler*

Hehe, vel ja. Jeg er glad jeg ikke brukte det der. Er ikke sååå glad i oppmerksomhet :)

Men det er forskjell på arrangementer vet du ;)

Skrevet

Hehe, vel ja. Jeg er glad jeg ikke brukte det der. Er ikke sååå glad i oppmerksomhet :)

Men det er forskjell på arrangementer vet du ;)

;-)

Skrevet

:) Takk, det sløves som best jeg kan nå. Tenkte faktisk på dyna foran tv..

Velkommen til TV-dynas verden :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...