Gjest neihogneih Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg tror jeg har sletta feil oppgave.. Hvordan får jeg fram oppgaven jeg sletta? Hvor ofte tømmes papirkurven? F***.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Den tømmes ikke automatisk hos meg, i hvert fall. Bare åpne den opp og gjenopprett filen din. 0 Siter
Gjest neihogneih Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Den tømmes ikke automatisk hos meg, i hvert fall. Bare åpne den opp og gjenopprett filen din. Finner den ikke (filen).. 0 Siter
birdie Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Finner den ikke (filen).. Prøv å gå til mappa der den lå og se om valget "Angre sletting" er aktiv fremdeles (under Rediger-menyen). 0 Siter
Gjest neihogneih Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Prøv å gå til mappa der den lå og se om valget "Angre sletting" er aktiv fremdeles (under Rediger-menyen). Går det an da? Går ikke her.. 0 Siter
birdie Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Går det an da? Går ikke her.. Nei, da må du lete den opp fra søplebøtta. Dette er på din egen maskin? (Om det er lagret på en server, f.eks. om du sitter på en skolemaskin, så sendes det til serverens søplebøtte og ikke din maskins.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.