Gå til innhold

Dere som leier ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh.... Selvfølgelig!! :) Er jo utleier som har ansvaret for huset...

Gjest tynn tråd
Skrevet

Eh.... Selvfølgelig!! :) Er jo utleier som har ansvaret for huset...

Ja, lurte litt på det der... Slik jeg kan tolke husleieloven plikter utleier å utbedre feil og mangler. Men jeg kan jo ha misforstått...:)

Skrevet

Ja, lurte litt på det der... Slik jeg kan tolke husleieloven plikter utleier å utbedre feil og mangler. Men jeg kan jo ha misforstått...:)

Det er helt riktig.. Vi leier ut ... Og vi skifter ut alt som er tilknyttet huset (leiligheten) om det trengs.. Helt fra om en lampe blir ødelagt - eller noen annet er gæli.. ute eller inne...

Gjest tynn tråd
Skrevet

Det er helt riktig.. Vi leier ut ... Og vi skifter ut alt som er tilknyttet huset (leiligheten) om det trengs.. Helt fra om en lampe blir ødelagt - eller noen annet er gæli.. ute eller inne...

Ja det høres flott ut:) men antagelig er ikke "min" utleier klar over dette....

Skrevet

Ja det høres flott ut:) men antagelig er ikke "min" utleier klar over dette....

Finn frem lovverket til han ... - og trykk det oppi "trynet" på han :)

Gjest tynn tråd
Skrevet

Finn frem lovverket til han ... - og trykk det oppi "trynet" på han :)

Hehe, lettere sagt enn gjort. Sist vi sa ifra om vinduet var det like før han gikk til angrep. Seriøst! Skummelt.

Skrevet

Hehe, lettere sagt enn gjort. Sist vi sa ifra om vinduet var det like før han gikk til angrep. Seriøst! Skummelt.

hadde jeg vært dere.. så ville jeg leita etter et nytt sted å bo... Føler m dere iallefall..

Skrevet

Som eier må man jo sørge for at vinduet fungerer, enten det innebærer reparasjon eller utskiftning.

Jeg ville antakelig fått noen til å se på vinduet, for å vurdere om reparasjon var mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...