Gå til innhold

Haste haste*

Anbefalte innlegg

Skal jo bort fra jula da.. men finner ikke noe som er billig nok.. *grave meg ned*

uff... ikke noe gøy.. noen som kan hjelpe å finne noen forslag som er reelle? polen tenkte jeg..men det spiller ikke så stor rolle.. har ingen krav til hvor eller vær eller noe.. må bare bort liksom.. bulgaria? fly tut retur og hotell en eller to uker fra ca 23 og over nyåret..noen nettsteder jeg har oversett?

hmm... håper så på å finne noe.. orker ikke en jul til..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255783-haste-haste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker du deg vekk fra hele jule-herligheten så vil jeg råde deg til å dra til "et eller annet gresk". Grekere har en herlig avslappet holdning til julemas, der er alle barer og restauranter oppe hele julehøytiden. de fleste butikkene holder åpent til 20.00 og så veldig mange turister er det ikke på øyene på denne tiden. Som et billig alternativ ville jeg vurdert Kreta og chania fra gotogate.no. Chania viser seg fra en helt annen side enn under turisthelvete fra mai til oktober og tro meg, det er langt hyggeligere. Billige hotell finner du ved havnen i gamlebyen hvor du også finner fabelaktige restauranter, koselige pubber, små intim konserter, utstillinger og div.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255783-haste-haste/#findComment-2029443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...