drizzle Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Mp3-spilleren min, en Creative Zen V har hengt seg opp. Jeg får ikke bildet med "Forankret" vekk fra skjermen, og PC'en kjenner den ikke igjen. Hvordan restarter jeg den? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Du går på Startsiden og skriver: "Creative Zen V restart" 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg vet ikke hva du har prøvd, så det er mulig det høres banalt ut det jeg sier, men: Hold spilleren av/på-knapp inne i rundt 10 sekunder. Ofte gjør det at den tvinges til å avslutte. eller Ta ut batteriet, vent litt, og sett det inn igjen. eller På en av sidene på spilleren er det gjerne en "resetknapp" (som sitter langt inne, du må til med en utbrettet binders eller lignende for å få trykket på den). Jeg er litt usikker på hva den gjør. Om det er slik at den bare restarter spilleren, eller om den nullstiller den, altså sletter innholdet på den. Så ikke prøv den og skyld på meg 0 Siter
drizzle Skrevet 26. november 2006 Forfatter Skrevet 26. november 2006 Jeg vet ikke hva du har prøvd, så det er mulig det høres banalt ut det jeg sier, men: Hold spilleren av/på-knapp inne i rundt 10 sekunder. Ofte gjør det at den tvinges til å avslutte. eller Ta ut batteriet, vent litt, og sett det inn igjen. eller På en av sidene på spilleren er det gjerne en "resetknapp" (som sitter langt inne, du må til med en utbrettet binders eller lignende for å få trykket på den). Jeg er litt usikker på hva den gjør. Om det er slik at den bare restarter spilleren, eller om den nullstiller den, altså sletter innholdet på den. Så ikke prøv den og skyld på meg Den hadde en reset-knapp som jeg fikk trykket på med en binders, det funket. Nå lever den iallefall igjen 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Den hadde en reset-knapp som jeg fikk trykket på med en binders, det funket. Nå lever den iallefall igjen Hva skjedde? Ble den bare startet på ny, eller mistet du noe av det som var innpå den? Er litt skeptisk til reset-knapper som er vanskelige å trykke på, serru, så det er greit å vite hva som skjer 0 Siter
drizzle Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Hva skjedde? Ble den bare startet på ny, eller mistet du noe av det som var innpå den? Er litt skeptisk til reset-knapper som er vanskelige å trykke på, serru, så det er greit å vite hva som skjer Den ble bare startet på nytt. Mistet ingenting, heldigvis! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.