Gå til innhold

Creative

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mp3-spilleren min, en Creative Zen V har hengt seg opp.

Jeg får ikke bildet med "Forankret" vekk fra skjermen, og PC'en kjenner den ikke igjen.

Hvordan restarter jeg den?

Skrevet

Du går på Startsiden og skriver:

"Creative Zen V restart"

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg vet ikke hva du har prøvd, så det er mulig det høres banalt ut det jeg sier, men:

Hold spilleren av/på-knapp inne i rundt 10 sekunder. Ofte gjør det at den tvinges til å avslutte.

eller

Ta ut batteriet, vent litt, og sett det inn igjen.

eller

På en av sidene på spilleren er det gjerne en "resetknapp" (som sitter langt inne, du må til med en utbrettet binders eller lignende for å få trykket på den). Jeg er litt usikker på hva den gjør. Om det er slik at den bare restarter spilleren, eller om den nullstiller den, altså sletter innholdet på den. Så ikke prøv den og skyld på meg ;)

Skrevet

Jeg vet ikke hva du har prøvd, så det er mulig det høres banalt ut det jeg sier, men:

Hold spilleren av/på-knapp inne i rundt 10 sekunder. Ofte gjør det at den tvinges til å avslutte.

eller

Ta ut batteriet, vent litt, og sett det inn igjen.

eller

På en av sidene på spilleren er det gjerne en "resetknapp" (som sitter langt inne, du må til med en utbrettet binders eller lignende for å få trykket på den). Jeg er litt usikker på hva den gjør. Om det er slik at den bare restarter spilleren, eller om den nullstiller den, altså sletter innholdet på den. Så ikke prøv den og skyld på meg ;)

Den hadde en reset-knapp som jeg fikk trykket på med en binders, det funket.

Nå lever den iallefall igjen :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Den hadde en reset-knapp som jeg fikk trykket på med en binders, det funket.

Nå lever den iallefall igjen :)

Hva skjedde? Ble den bare startet på ny, eller mistet du noe av det som var innpå den? Er litt skeptisk til reset-knapper som er vanskelige å trykke på, serru, så det er greit å vite hva som skjer ;)

Skrevet

Hva skjedde? Ble den bare startet på ny, eller mistet du noe av det som var innpå den? Er litt skeptisk til reset-knapper som er vanskelige å trykke på, serru, så det er greit å vite hva som skjer ;)

Den ble bare startet på nytt. Mistet ingenting, heldigvis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...