Gå til innhold

litt hjrøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har vel insett at jeg har et problem med alkohol... drikker alt for mye,så mye at jeg aldri husker hva jeg har gjort...drikker alene osv...

jeg er bare 23, og er student på et ganske vanskelig studie, som bare blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag..seff pga drikkingen... er ikke lett å følge med på forelesningene når man er klein ikke sant..

så jeg har tenkt tanken på å dra bort og få hjelp ett eller annet sted,men det må jo for det første bli i sommerferien så jeg kan fortsette studiet til høsten,og det jeg er redd for er at det koster mye..

gjør det det.og kan jeg sykemelde meg fra jobben, som er en deltids jobb,bare for å få lønn for det, som betaler husleia hvertfall, uten å si til sjefen hvorfor..

og det egentlig viktigste jeg lurer på, kan jeg få hjelp for mine dårlige drikkevaner, uten å bli avholds....det er jo det jeg gjør i helgene med vennene, er ikke aktuelt å slutte helt å drikke, bare ikkke drikke så mye....og ikke alene... jeg trenger hvertfall noen som kan snakke meg fra denne dårlige sirkelen jeg har havnet i...

Skrevet

Det første du bør gjøre, er å bestille time hos fastlegen din og ta det derfra. Han/hun vet hva som kan, og burde, gjøres.

Men har du virkelig innsett problemet ditt? Du virker ikke klar for å gi slipp på alkoholen, siden du allerede er fast bestemt på å fortsette festing i helgene. Bare en tanke.

Lykke til i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...