Gå til innhold

Venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet så og si alle vennene mine. Kan ikke helt se hva galt jeg har gjort. Føler at det går noen falske rykter om meg. Blir så deppa og føler meg så ensom.

Gjest melmøll
Skrevet

uffda :-(

Hvem er det som har satt ut rykter da? Har du snakket med vennene dine om dette?

Skrevet

uffda :-(

Hvem er det som har satt ut rykter da? Har du snakket med vennene dine om dette?

Nå er det jo ikke så lett å bare spør rett ut heller da.

Skrevet

Nå er det jo ikke så lett å bare spør rett ut heller da.

Hvilke rykter er det snakk om da, alvorlig løgn?

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvilke rykter er det snakk om da, alvorlig løgn?

Hvor gammel er du?

Jeg føler at det er ganske alvorlig løgn. Jeg er rundt 20 år gammel.Føler sånn avmakt fordi jeg føler jeg ikke får forsvart meg.

Skrevet

Jeg føler at det er ganske alvorlig løgn. Jeg er rundt 20 år gammel.Føler sånn avmakt fordi jeg føler jeg ikke får forsvart meg.

Men du må jo snakke med folk(de som har satt ut løgnen, og de som har fått servert den) for at du skal greie å rydde opp i dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...