Gå til innhold

Hvem kan hjelpe meg med SE K750i og data?

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Herregud for en idiot jeg er!!!

Jeg trenger å overføre bilder fra min mobil til PCen. Det har jeg aldri gjort før, og er i tillegg temmelig teit på alt som heter data.

Den CDen som fulgte med telefonen skjønte jeg ikke poenget med, så den har jeg kasta! Er det i det hele tatt muuuuulig å være så korka?

Så til spørsmålet: Kan jeg få disse bildene over på min PC uten at jeg har denne installasjonsCDen?

I så fall - kan noen påta seg å guide meg steg for steg gjennom den prosessen? Jeg må ha det inn med teskje. Minst.

Jeg burde ikke fått lov til å gå løs. Aaaaarghhh!

Skrevet

om både tlf og datan har infrarød kan du sende det via det.. finne fram det du skal sende og sende via det.

Skrevet

om både tlf og datan har infrarød kan du sende det via det.. finne fram det du skal sende og sende via det.

Koster det penger å sende via infrarød?

Gjest Debra irl
Skrevet

Selv om du kastet cd'en kan du vel få lastet ned programvaren direkte fra SE sin hjemmeside? Det vet jeg er på nokia, vil tro at SE ikke er noe dårligere der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...