Gå til innhold

Sykmelding ved røykeslutt?

Anbefalte innlegg

Gjest BareAnna
Skrevet

Jeg må av helsemessige grunner slutte å røyke nå. Kan ikke vente til ferien. Vet av erfaring at jeg blir skikkelig sur og grinete de første dagene.

Siden jeg jobber i omsorgsyrket så er jeg litt redd for at jeg skal la det gå ut over pasientene.

Kan jeg gå til legen å få sykmelding?

Skrevet

Nei.

Hva blir det neste? Sykmelding fordi man er sur når man har mensen? Sykmelding når man er sur på grunn av slanking?

Skrevet

Erru gærn?

Å være sur og grinete er da ikke det samme som å være alvorlig syk.

Skrevet

er du på jordet?

Og du sier at jeg er frekk!

:)

Skrevet

*lol*

Hadde jeg sett spørsmålet først hadde jeg vært enda frekkere. :)

Hehe, sykmelding for å slutte å røyke. Det skulle tatt seg ut. Folk slutter jo å røyke 5 ganger i året. :)

Skrevet

Hadde jeg sett spørsmålet først hadde jeg vært enda frekkere. :)

Hehe, sykmelding for å slutte å røyke. Det skulle tatt seg ut. Folk slutter jo å røyke 5 ganger i året. :)

jeg smugrøyker bare..men jeg kan godt tenke meg en sykemelding i morgen

hahaha!

Skrevet

jeg smugrøyker bare..men jeg kan godt tenke meg en sykemelding i morgen

hahaha!

Du få´kke ikke sykemelding for å sparke folk heller!

*fnys*

Skrevet

Du få´kke ikke sykemelding for å sparke folk heller!

*fnys*

*blunke uskyldig*

streker paa veggen..!
Skrevet

tror det er bare bra at du jobber jeg da, holder deg opptatt med noe ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Nei.

Hva blir det neste? Sykmelding fordi man er sur når man har mensen? Sykmelding når man er sur på grunn av slanking?

Vekkerklokka mi irriterte meg i morges, den ringte altfor tidlig, og kaldt var det også, da jeg endelig kom meg ut av senga. Kan jeg ta det på egenmelding, eller bør jeg ta det på sykemelding, tro? Det er dumt å bruke opp egenmeldingsdagene på den måten ;)

Gjest Persille
Skrevet

De aller fleste mennesker har vett nok på å ta seg sammen og ikke oppføre seg som de er fjorten når de er på jobb.

Foreslår at du prøver å legge igjen det dårlige humøret hjemme, og kommer deg på jobb.

Sykemelding er for de SYKE, derav ordet - vi andre går på jobb som vi skal uansett humør...

Og det er ikke sånn at alle synes det er fantastisk moro å gå på jobb hver eneste dag, selv om vi ikke røyker (eller røyker) fra før av....

Skrevet

hehehehehe :) VELDIG morsomt :) Hadde vært gøy å fått sykmelding pga. røykeslutt :)

Gjest Lykke til med det
Skrevet

Hei

Skjønner veldig godt problemet, for jeg er akkurat på samme måten selv.

Har du ikke muligheten til å spare opp og ta ut litt fleksitid, eller noen feriedager nå da?

Hvilken metode har du tenkt å bruke?

Og lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...