Gå til innhold

Uavhentede pakker

Gjest veeldig dårlig råd for tiden

Anbefalte innlegg

Gjest veeldig dårlig råd for tiden
Skrevet

Jeg har bestilt to dyre ting fra Hennes & Mauritz, nå har pakken kommet til henting på posten, men jeg har ikke råd alikevel til å hente den ut. Ja jeg vet det er dårlig planlegging og at jeg aldri skulle ha bestilt og skal aldri gjøre det i igjen. Men hva skjer hvis jeg ikke henter den og den går tilbake til H&M ?

Skrevet

Tror det, men du vil bli belastet med porto, og muligens straffeporto.

Skrevet

Tja ...

Med mindre du har bestilt fra en konto kan du jo kjøre en råsleip en og nekte for at du har bestilt varene.

I verste fall blir du vel belastet for porto.

streker paa veggen..!
Skrevet

Hva og bare ignorere alt som har med pakken og gjøre og se hva som skjer? :)

Skrevet

Ka tid har du penger til å hente den då? Eg trur eg ville snakka med posten og seie korleis situasjonen er. Kan hende dei kan la den ligge til du har råd til den :-)

Gjest kanskje du finner det på sidene til H&M
Skrevet

Les inne på sidene til H&M da vel, det må vel stå noe om dette der ....

Caloni Makaroni
Skrevet

"Uavhentede pakker

For pakke som ikke blir hentet debiteres en avgift på 95, for de kostnader som du påført oss. Det gjelder ekspedering, pakking, emballasje, frakt, ev. postoppkravsavgift, returfrakt, returbehandling, samt innsortering tilbake på lageret."

Hentet fra http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcustserv&display=delivery

Det bør vel være overkommelig :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Du kontakter H&M og får de til å ringe/ faxe postkontoret ditt slik at pakken blir liggende til du har råd til å hente den ut.

Men det må være avsender som ber om at den blir liggende på "overtid".

Jeg fikk utsatt min hentefrist en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...