Gjest dfgdfgh Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 For meg er livet et eneste stort mareritt. Klarer knapt nok å stå om morgenen og jeg skulle ønske at livet bare var en vond drøm jeg kunne vokne opp fra. 0 Siter
Moraki Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Dette bør du søke profesjonell hjelp for. Håper du gjør det veldig snart også, for det er uutholdelig å ha det sånn. Tror jeg vet hvordan du føler deg. 0 Siter
Gjest Tristeste Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Huff så trist dette var å lese da! Kanskje du bør søke hjelp? Prøv å vri alle negative tanker til positive tanker. Les en god bok som er spennende så får du hvilt tankene litt. Også hjelper det ikke å være oppe hele natten på nettet og få dårlig med søvn.. snakker av erfaring. Håper livet lyser litt på deg. Er du på bånn kan det bare gå en vei og det er oppover! Vi får alle vår kvote... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.