streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nei, ikke veldig.. Seriøst altså. Men de skjelettene i kjole derimot.. Er det langt inne i filmen? kanskje tussle meg ned og ta en titt hvis det ikke snart er over? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nei, ikke veldig.. Seriøst altså. Men de skjelettene i kjole derimot.. Ah, jeg tenkte kanskje du hadde en slags skjelletfetish eller noe sånt, og Barbossa er definitivt den lækreste av skjelletene. Men at hun Keira-dama kan falle for Orlando går på filmens troverdighet løs! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ah, jeg tenkte kanskje du hadde en slags skjelletfetish eller noe sånt, og Barbossa er definitivt den lækreste av skjelletene. Men at hun Keira-dama kan falle for Orlando går på filmens troverdighet løs! Neida, han er søt så det holder, må nok skuffe deg der! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Er det langt inne i filmen? kanskje tussle meg ned og ta en titt hvis det ikke snart er over? Ja, langt inni, men husker ikke om dette er slutten eller om det er litt igjen. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 hmh. tja, kjevemuskelbuilding er kanskje tingen. bruker å få krampe i kjeven....! vel, jeg var på fylla til 7 idag tidlig og sov til 1700. også har jeg ikke fått lest noe i helga og har muntlig eksamen imorgen ettermiddag. i 3 HELE kvarter!! ikke engang pensum er stort nok til å prate om i 3 kvarter! ikke fått lest er vel å smøre parfyme på situasjonen, jeg rett og slett VIL IKKE! prøver å tvinge noe inn nå. auau, krampe har jeg ikke merket før, bare ubehag. Just a test..! Ta og hiv innpå et par halvlitere så blir det en artig test .) 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ja, langt inni, men husker ikke om dette er slutten eller om det er litt igjen. Da blir jeg sittende og skrive æmail 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Neida, han er søt så det holder, må nok skuffe deg der! Men en elendig skuespiller. Dog er filmen kul. Den første av dem. Den andre bør jeg egentlig ikke uttale meg om da jeg aldri tidligere har sovet så godt på kino som da jeg så den. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men en elendig skuespiller. Dog er filmen kul. Den første av dem. Den andre bør jeg egentlig ikke uttale meg om da jeg aldri tidligere har sovet så godt på kino som da jeg så den. Hvordan klarte du å sove i det bråket og den herlige musikken?? *vantro* 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men en elendig skuespiller. Dog er filmen kul. Den første av dem. Den andre bør jeg egentlig ikke uttale meg om da jeg aldri tidligere har sovet så godt på kino som da jeg så den. Men du... du må bytte nick, det blir populært. ShitDiddely først Så Diddely Så S.Diddley.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvordan klarte du å sove i det bråket og den herlige musikken?? *vantro* Jeg aner ikke. Det er et eller annet med meg og kinoer. Jeg sover som en stein. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men du... du må bytte nick, det blir populært. ShitDiddely først Så Diddely Så S.Diddley.. Hehe, egentlig rart ingen kødder med nicket mitt. Jeg aner ikke selv hvordan det skrives med mindre jeg ser etter. Så hvem som helst kan produsere innlegg under mitt nick med en liten vri, og jeg kommer selv til å våkne opp forundret over hva jeg har skrevet uten å huske at jeg skrev det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Dere kvinnfolk og Johnny Deep, aaaltså! Johnny Deppy er heeeerlig! Også er han en skuespiller få kan måle seg med. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg aner ikke. Det er et eller annet med meg og kinoer. Jeg sover som en stein. Jaja - alt som funker! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Johnny Deppy er heeeerlig! Også er han en skuespiller få kan måle seg med. Depp er en fin mann, ja. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Johnny Deppy er heeeerlig! Også er han en skuespiller få kan måle seg med. Jepp! Sjelden man får SÅ både og! 0 Siter
Piraye Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 auau, krampe har jeg ikke merket før, bare ubehag. Just a test..! Ta og hiv innpå et par halvlitere så blir det en artig test .) ja, just a test. kan alltids ta den om igjen . ikkeno krise. og med noen ekstra halvlitera så er det mulig jeg kan få ekstra poeng av sensor for å spy på han..... du har rett, DET hadde vært morro! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jaja - alt som funker! Eneste filmen jeg ikke har sovna under i det siste er Fritt Vilt, men den var så elendig at jeg burde sovnet. Problemet var vel at fjortisene bråket så jævlig at jeg ikke klarte å sovne. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 MM, jeg også. Den er mye mer spennende enn pensumet jeg skal ha eksamen i imorgen desverre.....DEN klarer jeg å fokusere på, pensumet? nei... Kjenner meg igjen der. Grunnen til at jeg leser om natten er at da klarer jeg som regel å konsentrere meg uten forstyrrelser, men nå har det jo begynt å gå masse bra på tv om nettene også...istad var det sexskolen og nå er det som sagt pirates (snart slutt) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jepp! Sjelden man får SÅ både og! Nettopp!!:-) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Eneste filmen jeg ikke har sovna under i det siste er Fritt Vilt, men den var så elendig at jeg burde sovnet. Problemet var vel at fjortisene bråket så jævlig at jeg ikke klarte å sovne. NÅ skjønner jeg fjortisproblemet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.