ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 NÅ skjønner jeg fjortisproblemet! Hehe. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hehe, egentlig rart ingen kødder med nicket mitt. Jeg aner ikke selv hvordan det skrives med mindre jeg ser etter. Så hvem som helst kan produsere innlegg under mitt nick med en liten vri, og jeg kommer selv til å våkne opp forundret over hva jeg har skrevet uten å huske at jeg skrev det. Jeg skal starte underskrifts kampanje for og få deg til og bytte nick.. må bare finne en web side for det 0 Siter
Piraye Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Kjenner meg igjen der. Grunnen til at jeg leser om natten er at da klarer jeg som regel å konsentrere meg uten forstyrrelser, men nå har det jo begynt å gå masse bra på tv om nettene også...istad var det sexskolen og nå er det som sagt pirates (snart slutt) hehe, ja. alle er lagt seg og alt på tv'n er ferdig. deilig å sitte å lese da.men så måtte tv'n ødelegge! *snerr* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg skal starte underskrifts kampanje for og få deg til og bytte nick.. må bare finne en web side for det Men jeg forsto ikke hvilket nick jeg skulle bytte til? 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men jeg forsto ikke hvilket nick jeg skulle bytte til? Jeg får så mange assossiasjoner til Shit og Do delen.. diddley bare binner dem sammen Hva med ShitDiddelyDeilig ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg får så mange assossiasjoner til Shit og Do delen.. diddley bare binner dem sammen Hva med ShitDiddelyDeilig ? Åja. Jeg personlig liker shit- og do-delen veldig godt. Kan jo ikke ta bort armer og bein og la midten bli igjen! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg får så mange assossiasjoner til Shit og Do delen.. diddley bare binner dem sammen Hva med ShitDiddelyDeilig ? Da er det mere sånn.. "WOW!!! Shit! Diddley er Deilig!!!...el no... ;p okay okay.. hva med ShitDiddleyDin eller... ShitDiddleyDyne ! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Da er det mere sånn.. "WOW!!! Shit! Diddley er Deilig!!!...el no... ;p okay okay.. hva med ShitDiddleyDin eller... ShitDiddleyDyne ! ShitDiddleyDyne var ikke så verst! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Åja. Jeg personlig liker shit- og do-delen veldig godt. Kan jo ikke ta bort armer og bein og la midten bli igjen! Doi Don Dun Depp Di! Ikke? hmmm Change is good! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 ShitDiddleyDyne var ikke så verst! Ja!! Dyne elsker vi..! Kåman, gjør det!! 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ja!! Dyne elsker vi..! Kåman, gjør det!! sovemedisin : http://www.mbcgame.co.kr/VOD/Live_player.asp# 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Dere kvinnfolk og Johnny Deep, aaaltså! Captain Jack Sparrow er jo bare ubetalelig da. *sukk* 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ja, just a test. kan alltids ta den om igjen . ikkeno krise. og med noen ekstra halvlitera så er det mulig jeg kan få ekstra poeng av sensor for å spy på han..... du har rett, DET hadde vært morro! hehe, Netopp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.