Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• streker paa veggen..!

15

• ShitDiddelyDo

13

• Piraye

8

• Mary Poppins

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

streker paa veggen..!
Skrevet

Hehe, egentlig rart ingen kødder med nicket mitt. Jeg aner ikke selv hvordan det skrives med mindre jeg ser etter.

Så hvem som helst kan produsere innlegg under mitt nick med en liten vri, og jeg kommer selv til å våkne opp forundret over hva jeg har skrevet uten å huske at jeg skrev det. :)

Jeg skal starte underskrifts kampanje for og få deg til og bytte nick.. må bare finne en web side for det :P

Skrevet

Kjenner meg igjen der. Grunnen til at jeg leser om natten er at da klarer jeg som regel å konsentrere meg uten forstyrrelser, men nå har det jo begynt å gå masse bra på tv om nettene også...istad var det sexskolen og nå er det som sagt pirates (snart slutt)

hehe, ja. alle er lagt seg og alt på tv'n er ferdig. deilig å sitte å lese da.men så måtte tv'n ødelegge! *snerr*

Skrevet

Jeg skal starte underskrifts kampanje for og få deg til og bytte nick.. må bare finne en web side for det :P

Men jeg forsto ikke hvilket nick jeg skulle bytte til?

streker paa veggen..!
Skrevet

Men jeg forsto ikke hvilket nick jeg skulle bytte til?

Jeg får så mange assossiasjoner til Shit og Do delen.. diddley bare binner dem sammen :P

Hva med ShitDiddelyDeilig ? :)

Skrevet

Jeg får så mange assossiasjoner til Shit og Do delen.. diddley bare binner dem sammen :P

Åja. Jeg personlig liker shit- og do-delen veldig godt. Kan jo ikke ta bort armer og bein og la midten bli igjen!

streker paa veggen..!
Skrevet

Da er det mere sånn.. "WOW!!! Shit! Diddley er Deilig!!!...el no... ;p

okay okay.. hva med ShitDiddleyDin

eller...

ShitDiddleyDyne !

Skrevet

Da er det mere sånn.. "WOW!!! Shit! Diddley er Deilig!!!...el no... ;p

okay okay.. hva med ShitDiddleyDin

eller...

ShitDiddleyDyne !

ShitDiddleyDyne var ikke så verst!

streker paa veggen..!
Skrevet

Åja. Jeg personlig liker shit- og do-delen veldig godt. Kan jo ikke ta bort armer og bein og la midten bli igjen!

Doi

Don

Dun

Depp ;)

Di!

Ikke?

hmmm :)

Change is good!

streker paa veggen..!
Skrevet

ShitDiddleyDyne var ikke så verst!

Ja!! :D Dyne elsker vi..! :)

Kåman, gjør det!! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dere kvinnfolk og Johnny Deep, aaaltså!

Captain Jack Sparrow er jo bare ubetalelig da. *sukk* :)

streker paa veggen..!
Skrevet

ja, just a test. kan alltids ta den om igjen . ikkeno krise. og med noen ekstra halvlitera så er det mulig jeg kan få ekstra poeng av sensor for å spy på han..... du har rett, DET hadde vært morro!

hehe, Netopp ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...