Gå til innhold

Julegave til typen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva gir man i julegave til kjæresten sin det tredje året? Når man tidligere har handlet dyre og spesielle gaver, men ikke har råd til det i år? Han er kresen, men ikke utakknemlig.

Skrevet

Hmm. Hadde du blitt glad?

Hvis du hadde lagt litt innsats i den, så.

Men det må sies at jeg ikke er så kresen.

Skrevet

Hvis du hadde lagt litt innsats i den, så.

Men det må sies at jeg ikke er så kresen.

Ok. Hvordan legger man innsats i en do-nisse?

Aldri lagd før.

Skrevet

Ok. Hvordan legger man innsats i en do-nisse?

Aldri lagd før.

Jeg er litt usikker. Men jeg så Asbjørn Brekke lage en del dorullnisser i en eller annen julenøtt, og han la definitivt hele sin sjel i nissen.

Du får maile Espen Eckbo og høre.

Skrevet

Jeg er litt usikker. Men jeg så Asbjørn Brekke lage en del dorullnisser i en eller annen julenøtt, og han la definitivt hele sin sjel i nissen.

Du får maile Espen Eckbo og høre.

Men er ikke en dorullnisse litt...ubrukelig?

Skrevet

Men er ikke en dorullnisse litt...ubrukelig?

Det er bra pynt!

Skrevet

Alle gutters drøm til gave er som regel:verktøy!

Og det får du i prisklasser fra 100,- og oppover!

Skrevet

Ei fin verktøykasse. Et innrammet bilde av dere to. Gavekort på massasje, kos, bad, dusj, sex osv - gitt av deg selvsagt! Fin skjorte.

Gjest gavekort på sex?
Skrevet

Ei fin verktøykasse. Et innrammet bilde av dere to. Gavekort på massasje, kos, bad, dusj, sex osv - gitt av deg selvsagt! Fin skjorte.

Gavekort på sex! Den var jammen god ;)

Hehehe....skal han ikke heller få klippekort da?

10 klipp for vårhalvåret, det skulle holde vel?

Skrevet

Gavekort på sex! Den var jammen god ;)

Hehehe....skal han ikke heller få klippekort da?

10 klipp for vårhalvåret, det skulle holde vel?

He, he - nei det holder IKKE!!!

Gjest gavekort på sex?
Skrevet

Hehe...

Det er iallefall den ultimate gaveideen for den gjerrige ;P

Skrevet

Nå er dette "bare" vår andre jul, men i år har jeg fått en flink jente til å tegne et nydelig portrett av hesten hans og så skal jeg se om jeg finner et litt eksklusivt hjemmearkiv (sånn mappe) til ham for han har tildels viktige papirer liggende rundt overalt. :o)

Også julestrømpa da. :o)

Gjest hemmelignick
Skrevet

Det hadde holdt i ett år for typen min!

Skrevet

Hehe...

Det er iallefall den ultimate gaveideen for den gjerrige ;P

:)

Skrevet

Det hadde holdt i ett år for typen min!

Veldig forskjell på frekvensen hos folk ja. Hadde det vært før vi fikk barn hadde det ikke holdt så lenge. Men nå hadde det nok holdt minst 1 år hos oss også...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du lager en sånn dorullnisse.

Du er jaggu ikke kresen. :)

Skrevet

Nå er dette "bare" vår andre jul, men i år har jeg fått en flink jente til å tegne et nydelig portrett av hesten hans og så skal jeg se om jeg finner et litt eksklusivt hjemmearkiv (sånn mappe) til ham for han har tildels viktige papirer liggende rundt overalt. :o)

Også julestrømpa da. :o)

Nå ble jeg litt nysgjerrig :-) Julestrømpen... hva har du i den da - sånn eksempelvs?

Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig :-) Julestrømpen... hva har du i den da - sånn eksempelvs?

Godis! :o) Marsipan, sjokolade og sånt, en liten hjernegåte og et julehefte f.eks. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...