Gjest bbcbc Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 ...hva gir man i julegave til kjæresten sin det tredje året? Når man tidligere har handlet dyre og spesielle gaver, men ikke har råd til det i år? Han er kresen, men ikke utakknemlig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du lager en sånn dorullnisse. 0 Siter
Gjest bbcbc Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du lager en sånn dorullnisse. Hmm. Hadde du blitt glad? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hmm. Hadde du blitt glad? Hvis du hadde lagt litt innsats i den, så. Men det må sies at jeg ikke er så kresen. 0 Siter
Gjest bbcbc Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvis du hadde lagt litt innsats i den, så. Men det må sies at jeg ikke er så kresen. Ok. Hvordan legger man innsats i en do-nisse? Aldri lagd før. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ok. Hvordan legger man innsats i en do-nisse? Aldri lagd før. Jeg er litt usikker. Men jeg så Asbjørn Brekke lage en del dorullnisser i en eller annen julenøtt, og han la definitivt hele sin sjel i nissen. Du får maile Espen Eckbo og høre. 0 Siter
Gjest bbcbc Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg er litt usikker. Men jeg så Asbjørn Brekke lage en del dorullnisser i en eller annen julenøtt, og han la definitivt hele sin sjel i nissen. Du får maile Espen Eckbo og høre. Men er ikke en dorullnisse litt...ubrukelig? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men er ikke en dorullnisse litt...ubrukelig? Det er bra pynt! 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Alle gutters drøm til gave er som regel:verktøy! Og det får du i prisklasser fra 100,- og oppover! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ei fin verktøykasse. Et innrammet bilde av dere to. Gavekort på massasje, kos, bad, dusj, sex osv - gitt av deg selvsagt! Fin skjorte. 0 Siter
Gjest gavekort på sex? Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ei fin verktøykasse. Et innrammet bilde av dere to. Gavekort på massasje, kos, bad, dusj, sex osv - gitt av deg selvsagt! Fin skjorte. Gavekort på sex! Den var jammen god Hehehe....skal han ikke heller få klippekort da? 10 klipp for vårhalvåret, det skulle holde vel? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Gavekort på sex! Den var jammen god Hehehe....skal han ikke heller få klippekort da? 10 klipp for vårhalvåret, det skulle holde vel? He, he - nei det holder IKKE!!! 0 Siter
Gjest gavekort på sex? Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 He, he - nei det holder IKKE!!! Hehe... Det er iallefall den ultimate gaveideen for den gjerrige ;P 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nå er dette "bare" vår andre jul, men i år har jeg fått en flink jente til å tegne et nydelig portrett av hesten hans og så skal jeg se om jeg finner et litt eksklusivt hjemmearkiv (sånn mappe) til ham for han har tildels viktige papirer liggende rundt overalt. ) Også julestrømpa da. ) 0 Siter
Gjest hemmelignick Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 He, he - nei det holder IKKE!!! Det hadde holdt i ett år for typen min! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hehe... Det er iallefall den ultimate gaveideen for den gjerrige ;P 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det hadde holdt i ett år for typen min! Veldig forskjell på frekvensen hos folk ja. Hadde det vært før vi fikk barn hadde det ikke holdt så lenge. Men nå hadde det nok holdt minst 1 år hos oss også... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du lager en sånn dorullnisse. Du er jaggu ikke kresen. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nå er dette "bare" vår andre jul, men i år har jeg fått en flink jente til å tegne et nydelig portrett av hesten hans og så skal jeg se om jeg finner et litt eksklusivt hjemmearkiv (sånn mappe) til ham for han har tildels viktige papirer liggende rundt overalt. ) Også julestrømpa da. ) Nå ble jeg litt nysgjerrig :-) Julestrømpen... hva har du i den da - sånn eksempelvs? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nå ble jeg litt nysgjerrig :-) Julestrømpen... hva har du i den da - sånn eksempelvs? Godis! ) Marsipan, sjokolade og sånt, en liten hjernegåte og et julehefte f.eks. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.