fineline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Plutselig var jeg lysvåken og hadde bestemt meg for å reise til Paris i februar eller mars. Noen som vet om værforholdene da? Hotell, priser etc. Jeg kommer til å prøve å få med meg en venninne så dobbeltrom og weekendtur er tingen. Tre netter minst, maks fire. Jeg rekker vel å se det viktigste da. Hvilke flyselskap er billige? Pisa tårnet, små kafeer, kunstmuseum hva er å anbefale. Louvre....... noe mer..jeg vil bo sentralt. Ja jeg har bestemt meg. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Pisatårnet får du nok ikke se altså! hehe.. Du mente nok Eiffeltårnet, tenker jeg. Du burde se parket i Versaille, hvis jeg husker navnet riktig. Slottet til Solkongen. Og Sacre Sour (med den hvite kuppelen). Er ikke sikker på skrivemåten på de her frankse navna da. Og kunstnerkvarteret, der de står og tegner og selger kunst. Koselig. En tur på elva er også koselig, regner jeg med. Har ikke tatt den turen selv. Og, ikke minst, sitte på fortauskafeer og glane og drikke vin. Eller kaffe da. Er dere jenter blir det vel shopping også, men tror det er dyrt der. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg simpelthen må innom Notre Dame når jeg er i Paris ) God tur. Kan være litt surt og kaldt på den tiden. 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Pisatårnet får du nok ikke se altså! hehe.. Du mente nok Eiffeltårnet, tenker jeg. Du burde se parket i Versaille, hvis jeg husker navnet riktig. Slottet til Solkongen. Og Sacre Sour (med den hvite kuppelen). Er ikke sikker på skrivemåten på de her frankse navna da. Og kunstnerkvarteret, der de står og tegner og selger kunst. Koselig. En tur på elva er også koselig, regner jeg med. Har ikke tatt den turen selv. Og, ikke minst, sitte på fortauskafeer og glane og drikke vin. Eller kaffe da. Er dere jenter blir det vel shopping også, men tror det er dyrt der. Pisatårnet----he-he du har nok ikke vært så altfor mye på tur skjønner jeg. 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Pisatårnet----he-he du har nok ikke vært så altfor mye på tur skjønner jeg. HA,ha--drømte du om pisatårnet,fikk bare ikke den der ut av hodet.HI-hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.