Gå til innhold

Date etter datatreff?

Anbefalte innlegg

Gjest tigerpusen
Skrevet

Dere som har funnet kjæresten via nettet,hvor lang tid brukte dere egentlig? Jeg er i ferd med å gi opp, blir bare deprimert av det. Har holdt på i over et halvt år, og har hatt fem dater. Men ikke en eneste gang har det lyktes. Det blir bare "takk for kaffen" liksom. Og jeg er ikke stygg som trollet, snarere tvert imot. Hva tror dere jeg gjør feil?

Skrevet

Jeg hadde profil på nettet i ca. halvannet år. Hadde vel 6 dater som det ikke ble noe mer av, veldig trivelige menn, men det sa ikke pang hos noen av oss. :o)

Men med nr. 7... ;o)

Skrevet

Jeg hadde profil på nettet i ca. halvannet år. Hadde vel 6 dater som det ikke ble noe mer av, veldig trivelige menn, men det sa ikke pang hos noen av oss. :o)

Men med nr. 7... ;o)

hos meg gikk det mindre enn ein måned.traff flere,og kom i lag med hu som eg ikkje fekk noko på første kvelden.stoler ikkje på kvinner som vil ha sex etter 10 min.men godt er det jo....

Skrevet

hos meg gikk det mindre enn ein måned.traff flere,og kom i lag med hu som eg ikkje fekk noko på første kvelden.stoler ikkje på kvinner som vil ha sex etter 10 min.men godt er det jo....

Hva har det med meg å gjøre? Legg innlegget ditt rett under tråstarters så får vedkommende det opp under "Svar til meg".

Gjest tigerpusen
Skrevet

Hva er dette for noe tulleinnlegg?. Fikk et ærlig og fint svar på Lillemus, synes ikke hun skal dummes ut. Ikke jeg heller,forresten. Mitt spørsmål var hundre prosent seriøst ment.

Skrevet

Tja, ikke godt å si hva du gjør feil. Ikke sikkert du gjør noe feil heller. Kan bare være så enkelt at dere ikke passet sammen.

Eller du kan være så pen at guttene ikke tør å ta mer kontakt fordi de ikke skjønner at de kan ha drag på deg.

Eller du kan virke vanskelig å komme inn på, selv om du ikke oppfatter deg slik selv.

Det er mulig at du har noe ved deg som du ikke ser selv. Kanskje sender du ut signaler som du ikke er klar over?

Jeg delte kontor med en arbeidskollega en gang, som sa at han skjønte at folk ikke likte å snakke med han i tlf. Dette skjønte jeg ikke fordi han er verdens kosligste kar.

Men så skiftet jeg jobb og snakket endel i tlf med han og da skjønte jeg hva som var galt. Han ventet altfor lenge før han sa noe da han skulle ta ordet. Dette tror jeg ikke at han var klar over. Det medførte at den andre følte at han måtte si noe og dra samtalen hele tiden og det er slitsomt.

En annen jeg jobbet med oppfattet også at andre ikke likte han så veldig godt. Årsaken var at han var overkoselig, han ville alle godt og var en snill og koselig mann, men andre oppfattet det som at det gikk over grensen og trakk seg unna.

Kan jo være at du dater helt feil gutter også.

Men hvorfor gi opp? Du finner garantert en der ute.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg traff kjæresten min via nettet. Hadde profil ute noen måneder, men var egentlig ikke ute etter å treffe en ny kjæreste på det tidspunktet - kun en å gå på tur, kino, middag med osv. Kanskje det var det som gjorde utslaget? Når man ikke stresser og kikker og prøver? Ikke vet jeg.

Uansett; lykke til :-) Det finnes noen for deg der ute et sted - det er sikkert!

Skrevet

Hva er dette for noe tulleinnlegg?. Fikk et ærlig og fint svar på Lillemus, synes ikke hun skal dummes ut. Ikke jeg heller,forresten. Mitt spørsmål var hundre prosent seriøst ment.

Hvor finnes tulleinnlegget? Ser bare seriøse svar, jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He he, den var fin!

Og jeg kjente meg litt igjen. Jeg var en gang sammen med en fyr som jeg ble med hjem siden han hevdet at det bare var prat han var ute etter. Hjemme hos han prøvde han selvsagt å få meg til køys (jada, jeg var ung og naiv som ikke forventet det). Så jeg ringte etter taxi og kom meg bort.

Neste kveld møtte jeg ham ute igjen, og han la ut om hvor høyt han respekterte ei jente som sa nei. Og jeg returnerte kontant hvor lite jeg respekterte en gutt som prøvde jeg på ei jente som hadde sagt nei. Og dumpet han. Da ble han ganske paff, og prøvde å bli sammen med meg flere ganger. Men jeg hadde mistet respekten for ham, så det ble aldri noe mer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, den var fin!

Og jeg kjente meg litt igjen. Jeg var en gang sammen med en fyr som jeg ble med hjem siden han hevdet at det bare var prat han var ute etter. Hjemme hos han prøvde han selvsagt å få meg til køys (jada, jeg var ung og naiv som ikke forventet det). Så jeg ringte etter taxi og kom meg bort.

Neste kveld møtte jeg ham ute igjen, og han la ut om hvor høyt han respekterte ei jente som sa nei. Og jeg returnerte kontant hvor lite jeg respekterte en gutt som prøvde jeg på ei jente som hadde sagt nei. Og dumpet han. Da ble han ganske paff, og prøvde å bli sammen med meg flere ganger. Men jeg hadde mistet respekten for ham, så det ble aldri noe mer.

Ha ha, den kom virkelig tilbake og beit ham i rumpa. :)

Skrevet

He he, den var fin!

Hehe, you go girl! :D

Det er slike kommentarer man kommer på etterpå at man burde sagt - flott at du kom på dem på rett tidspunkt.

Skrevet

He he, den var fin!

he-he....bra gjort - og sagt!

Gjest Mer avslappet holdning, kanskje?
Skrevet

Har flere bekjente som sier akkurat som du. Tror fellesnevneren er at de prøver litt for hardt, og at de vurderer hver de treffer som en potensiell kjæreste fra første treff. Da blir møtet gjerne lite avslappet og dette smitter begge.

Hva om du endrer ambisjonene til å finne en å gjøre noe hyggelig sammen med? Med et lønnlig håp om at det kanskje kan bli noe mer etterhvert? Det har jeg mer tro på.

Slik fant jeg min kjære på nettet for 8 år siden. Riktignok via en chattekanal, og ikke med en profil, men ellers blir det jo det samme.

Skrevet

He he, den var fin!

Fantastisk!! og sikkert veldig uventa for han ... :)

GO GO GIRL! :)

Skrevet

He he, den var fin!

*applaus*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...