Speak Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har tenkt til å kjøpe meg et digitalt speilreflekskamera. Har mulighet til å få kjøpt det i f.eks. Tyskland. Er dette billigere? 0 Siter
Goliath Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det beste du kan gjøre er å sjekke prisene. Men kamera er som regel billig i Norge sammenliknet med de fleste andre land, så jeg tror ikke det er så mye å spare på det. I tillegg er det enklere å forholde seg til reklamasjon etc, hvis kameraet er kjøpt i norge - og du får noen problemer. 0 Siter
Speak Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Det beste du kan gjøre er å sjekke prisene. Men kamera er som regel billig i Norge sammenliknet med de fleste andre land, så jeg tror ikke det er så mye å spare på det. I tillegg er det enklere å forholde seg til reklamasjon etc, hvis kameraet er kjøpt i norge - og du får noen problemer. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å lete i Tyskland ettersom jeg ikke skal dra dit selv. Men jeg gidder ikke å spare bare 500,- når jeg ikke har norske garantier. Tenkte bare å benytte meg av det om det er store prisforskjeller. Bare kameraet jeg vil ha koster 7000 her i norge, og da trenger jeg i hvertfall minnekort, linse og blits i tillegg, og det blir ca. 6000 til.... 0 Siter
Goliath Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å lete i Tyskland ettersom jeg ikke skal dra dit selv. Men jeg gidder ikke å spare bare 500,- når jeg ikke har norske garantier. Tenkte bare å benytte meg av det om det er store prisforskjeller. Bare kameraet jeg vil ha koster 7000 her i norge, og da trenger jeg i hvertfall minnekort, linse og blits i tillegg, og det blir ca. 6000 til.... Du kan vel prøve å gjøre noen søk på tyske nettsider? Minnekort tror jeg også er svært billig i Norge, og optikk det samme. Så jeg tror som sagt ikke at det er så mye å spare her. Da kan det heller være lurt å sjekke priser rundt om på forskjellige nettbutikker i Norge. For prisene kan variere en god del her også. 0 Siter
Speak Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Du kan vel prøve å gjøre noen søk på tyske nettsider? Minnekort tror jeg også er svært billig i Norge, og optikk det samme. Så jeg tror som sagt ikke at det er så mye å spare her. Da kan det heller være lurt å sjekke priser rundt om på forskjellige nettbutikker i Norge. For prisene kan variere en god del her også. Sjekket litt på nettet her i Norge for et par uker siden, og prisene er ganske like rundt omkring. Og også i butikken faktisk. Men takk for tips. 0 Siter
Goliath Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Sjekket litt på nettet her i Norge for et par uker siden, og prisene er ganske like rundt omkring. Og også i butikken faktisk. Men takk for tips. Hvis prisene er ganske like, så kan det også være en god indikasjon på at prisen er "riktig". Lykke til med kjøpet - hvorenn det blir:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.