Gå til innhold

Digitalkamera billigere i f.eks. Tyskland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å kjøpe meg et digitalt speilreflekskamera. Har mulighet til å få kjøpt det i f.eks. Tyskland. Er dette billigere?

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å sjekke prisene.

Men kamera er som regel billig i Norge sammenliknet med de fleste andre land, så jeg tror ikke det er så mye å spare på det.

I tillegg er det enklere å forholde seg til reklamasjon etc, hvis kameraet er kjøpt i norge - og du får noen problemer.

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å sjekke prisene.

Men kamera er som regel billig i Norge sammenliknet med de fleste andre land, så jeg tror ikke det er så mye å spare på det.

I tillegg er det enklere å forholde seg til reklamasjon etc, hvis kameraet er kjøpt i norge - og du får noen problemer.

Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å lete i Tyskland ettersom jeg ikke skal dra dit selv.

Men jeg gidder ikke å spare bare 500,- når jeg ikke har norske garantier.

Tenkte bare å benytte meg av det om det er store prisforskjeller. Bare kameraet jeg vil ha koster 7000 her i norge, og da trenger jeg i hvertfall minnekort, linse og blits i tillegg, og det blir ca. 6000 til....

Skrevet

Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å lete i Tyskland ettersom jeg ikke skal dra dit selv.

Men jeg gidder ikke å spare bare 500,- når jeg ikke har norske garantier.

Tenkte bare å benytte meg av det om det er store prisforskjeller. Bare kameraet jeg vil ha koster 7000 her i norge, og da trenger jeg i hvertfall minnekort, linse og blits i tillegg, og det blir ca. 6000 til....

Du kan vel prøve å gjøre noen søk på tyske nettsider?

Minnekort tror jeg også er svært billig i Norge, og optikk det samme.

Så jeg tror som sagt ikke at det er så mye å spare her. Da kan det heller være lurt å sjekke priser rundt om på forskjellige nettbutikker i Norge. For prisene kan variere en god del her også.

Skrevet

Du kan vel prøve å gjøre noen søk på tyske nettsider?

Minnekort tror jeg også er svært billig i Norge, og optikk det samme.

Så jeg tror som sagt ikke at det er så mye å spare her. Da kan det heller være lurt å sjekke priser rundt om på forskjellige nettbutikker i Norge. For prisene kan variere en god del her også.

Sjekket litt på nettet her i Norge for et par uker siden, og prisene er ganske like rundt omkring. Og også i butikken faktisk.

Men takk for tips.

Skrevet

Sjekket litt på nettet her i Norge for et par uker siden, og prisene er ganske like rundt omkring. Og også i butikken faktisk.

Men takk for tips.

Hvis prisene er ganske like, så kan det også være en god indikasjon på at prisen er "riktig".

Lykke til med kjøpet - hvorenn det blir:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...