Gjest Teatrika Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt NES Classics: Super Mario Bros (nr 1) til Nintendo DS? Takknemlig for all hjelp. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 På cdon.com f.eks. Du vet vel at GBA-spill også funker på Nintendo DS? Jeg har et Super Mario 1-spill du kan få kjøpe hvis du vil (pent brukt). 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 På cdon.com f.eks. Du vet vel at GBA-spill også funker på Nintendo DS? Jeg har et Super Mario 1-spill du kan få kjøpe hvis du vil (pent brukt). Det er GBA-spillet jeg er ute etter, er det DET du har?? I så fall er jeg ekstremt interessert i å kjøpe det;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det er GBA-spillet jeg er ute etter, er det DET du har?? I så fall er jeg ekstremt interessert i å kjøpe det;-) Jepp, det er det jeg har. Send meg en mail på [email protected] hvis du vil. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jepp, det er det jeg har. Send meg en mail på [email protected] hvis du vil. Du har fått mail:-) Nå koblet jeg navnet, forresten;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du har fått mail:-) Nå koblet jeg navnet, forresten;-) Hehe, ja, ikke sant? Jeg har sendt en mail tilbake! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.