Gå til innhold

Den Kornelia sms'en

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ble skikkelig sur da jeg fikk den, og ble litt skremt også. Jeg klarer i det minste å skjønne at det bare er lureri, men når meldingen blir sendt til unger blir jeg sint. Kynisk utnytting for å suge kontantkort-pengene ut av redde småunger.

Skrevet

Jeg fikk den for noen måneder tilbake. Den er litt ekkel men jeg bare slettet den og tenkte ikke noe mere over det.

Jeg synes det er en smule å overragere ved å sette kripos på saken.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff, det ser ut som noe datra mi kunne ha kreert...

Var det hun som var tatt over av en død dame? Syk familie du har. ;)

Skrevet

Var det hun som var tatt over av en død dame? Syk familie du har. ;)

Nei - den yngste...ja -de er syyyke

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei - den yngste...ja -de er syyyke

Fikk nesten mareritt selv etter å ha lest om det marerittet ditt. Noe så ekkelt!

Skrevet

Fikk nesten mareritt selv etter å ha lest om det marerittet ditt. Noe så ekkelt!

Ja - det sitter i huet ennå. Tror aldri jeg har opplevd en SÅ ekkel drøm -bortsett fra den gang jeg liksom var vitne til et barnehjem som stod i brann - med fullt av unger som skrek og hang ut av vinduet....kan jo lure på hva som bor i hodet mitt - hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja - det sitter i huet ennå. Tror aldri jeg har opplevd en SÅ ekkel drøm -bortsett fra den gang jeg liksom var vitne til et barnehjem som stod i brann - med fullt av unger som skrek og hang ut av vinduet....kan jo lure på hva som bor i hodet mitt - hehe

Jeg har hatt noen ganske syke drømmer opp gjennom tiden jeg også. Lurer på om jeg må få sjekket hodet. :)

hare1365380455
Skrevet

Hadde du sett film kvelden før da? (En episode Carnivale f.eks.?)

Skrevet

Hadde du sett film kvelden før da? (En episode Carnivale f.eks.?)

Jeg har nok surret med den derre Ghostwhipserer :) pluss stress før jeg skal reise og litt mye pizza -hehe

Skrevet

Jeg har hatt noen ganske syke drømmer opp gjennom tiden jeg også. Lurer på om jeg må få sjekket hodet. :)

Tror det er best å la være. Mitt hode fikk de aldri sjekket da jeg fikk panikk i MR'en -eller rettere sagt, rett utenfor - hehe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tror det er best å la være. Mitt hode fikk de aldri sjekket da jeg fikk panikk i MR'en -eller rettere sagt, rett utenfor - hehe.

Har tatt MR av hodet allerede, så det er jeg absolutt ikke redd for. Var litt koselig å ligge inni den kokongen, synes jeg. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har nok surret med den derre Ghostwhipserer :) pluss stress før jeg skal reise og litt mye pizza -hehe

Det var nok et sammensurium av forskjellig som laget drømmene... :)

Gjest rossenrisken
Skrevet

Har tatt MR av hodet allerede, så det er jeg absolutt ikke redd for. Var litt koselig å ligge inni den kokongen, synes jeg. :)

Jeg har også tatt MR en gang. Absolutt ikke noe jeg er redd for, men fikk tilbud om å høre på radio mens jeg lå der inne. Første ti minuttene var det samiske nuheter og de resterende var det Visetimen eller noe i den duren. Kjempestas.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har også tatt MR en gang. Absolutt ikke noe jeg er redd for, men fikk tilbud om å høre på radio mens jeg lå der inne. Første ti minuttene var det samiske nuheter og de resterende var det Visetimen eller noe i den duren. Kjempestas.

Jeg fikk også høre på radio, hørte på petre og hadde det egentlig ganske fint. :)

Skrevet

Uff å uff........ den meldingen fikk jeg en natt jeg satt alene her og såg en skrekkfilm... Siden jeg er ganske overtroisk og lettskremt, fikk jeg ikke sove særlig godt den natten!!!

*grøss*

Pinglete

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...