hare1365380455 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169175 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg ble skikkelig sur da jeg fikk den, og ble litt skremt også. Jeg klarer i det minste å skjønne at det bare er lureri, men når meldingen blir sendt til unger blir jeg sint. Kynisk utnytting for å suge kontantkort-pengene ut av redde småunger. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg fikk den for noen måneder tilbake. Den er litt ekkel men jeg bare slettet den og tenkte ikke noe mere over det. Jeg synes det er en smule å overragere ved å sette kripos på saken. 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Huff, det ser ut som noe datra mi kunne ha kreert... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Huff, det ser ut som noe datra mi kunne ha kreert... Var det hun som var tatt over av en død dame? Syk familie du har. 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Var det hun som var tatt over av en død dame? Syk familie du har. Nei - den yngste...ja -de er syyyke 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nei - den yngste...ja -de er syyyke Fikk nesten mareritt selv etter å ha lest om det marerittet ditt. Noe så ekkelt! 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Fikk nesten mareritt selv etter å ha lest om det marerittet ditt. Noe så ekkelt! Ja - det sitter i huet ennå. Tror aldri jeg har opplevd en SÅ ekkel drøm -bortsett fra den gang jeg liksom var vitne til et barnehjem som stod i brann - med fullt av unger som skrek og hang ut av vinduet....kan jo lure på hva som bor i hodet mitt - hehe 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ja - det sitter i huet ennå. Tror aldri jeg har opplevd en SÅ ekkel drøm -bortsett fra den gang jeg liksom var vitne til et barnehjem som stod i brann - med fullt av unger som skrek og hang ut av vinduet....kan jo lure på hva som bor i hodet mitt - hehe Jeg har hatt noen ganske syke drømmer opp gjennom tiden jeg også. Lurer på om jeg må få sjekket hodet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Ja - det sitter i huet ennå. Tror aldri jeg har opplevd en SÅ ekkel drøm -bortsett fra den gang jeg liksom var vitne til et barnehjem som stod i brann - med fullt av unger som skrek og hang ut av vinduet....kan jo lure på hva som bor i hodet mitt - hehe Hadde du sett film kvelden før da? (En episode Carnivale f.eks.?) 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hadde du sett film kvelden før da? (En episode Carnivale f.eks.?) Jeg har nok surret med den derre Ghostwhipserer pluss stress før jeg skal reise og litt mye pizza -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har hatt noen ganske syke drømmer opp gjennom tiden jeg også. Lurer på om jeg må få sjekket hodet. Tror det er best å la være. Mitt hode fikk de aldri sjekket da jeg fikk panikk i MR'en -eller rettere sagt, rett utenfor - hehe. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Tror det er best å la være. Mitt hode fikk de aldri sjekket da jeg fikk panikk i MR'en -eller rettere sagt, rett utenfor - hehe. Har tatt MR av hodet allerede, så det er jeg absolutt ikke redd for. Var litt koselig å ligge inni den kokongen, synes jeg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Jeg har nok surret med den derre Ghostwhipserer pluss stress før jeg skal reise og litt mye pizza -hehe Det var nok et sammensurium av forskjellig som laget drømmene... 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har tatt MR av hodet allerede, så det er jeg absolutt ikke redd for. Var litt koselig å ligge inni den kokongen, synes jeg. Jeg har også tatt MR en gang. Absolutt ikke noe jeg er redd for, men fikk tilbud om å høre på radio mens jeg lå der inne. Første ti minuttene var det samiske nuheter og de resterende var det Visetimen eller noe i den duren. Kjempestas. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har også tatt MR en gang. Absolutt ikke noe jeg er redd for, men fikk tilbud om å høre på radio mens jeg lå der inne. Første ti minuttene var det samiske nuheter og de resterende var det Visetimen eller noe i den duren. Kjempestas. Jeg fikk også høre på radio, hørte på petre og hadde det egentlig ganske fint. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Herregud så de overreagerer. enig med du 0 Siter
Tottlå Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Uff å uff........ den meldingen fikk jeg en natt jeg satt alene her og såg en skrekkfilm... Siden jeg er ganske overtroisk og lettskremt, fikk jeg ikke sove særlig godt den natten!!! *grøss* Pinglete 0 Siter
morsan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Herregud så de overreagerer. Helt enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.