Gå til innhold

Er jeg syk?

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har i det siste oppdaget at jeg ubevisst står og kniper sammen leppene når jeg skjærer opp noe under matlaging. Hvorfor gjør jeg dette, tro? Tar meg i det og prøver å slappe av i munnen, men neste gang gjør jeg det igjen. :)

Noen andre som har slike snåle uvaner?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• ShitDiddelyDo

7

• laguna1365380434

5

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Teatrika
Skrevet

Ikke for å skremme, men slik hat jeg vært i alle år. Kniper sammen munnen og biter tenne sammen. Gjør alt du kan for å prøve å unngå dette, per i dag driver jeg hos kjevespesialst og er under utredning til operasjon for dette...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke for å skremme, men slik hat jeg vært i alle år. Kniper sammen munnen og biter tenne sammen. Gjør alt du kan for å prøve å unngå dette, per i dag driver jeg hos kjevespesialst og er under utredning til operasjon for dette...

Oisann, det hørtes jo skummelt ut. Jeg biter ikke sammen tennene, bare leppene, og det skjer bare når jeg skjærer noe. Snodige greier. :)

Skrevet

Jeg har en del tvangshandlinger selv. Men bare sånne søte, harmløse. :)

Den søteste er den som sier at jeg alltid må hinke inne på tog, buss eller annen offentlig transport. Denne er også utrolig praktisk da jeg får så mye sympati for beinet damene tror er ømt.

Skrevet

Oisann, det hørtes jo skummelt ut. Jeg biter ikke sammen tennene, bare leppene, og det skjer bare når jeg skjærer noe. Snodige greier. :)

Jeg kniper hele ansiktet om noen pusser tennene eller spiser eple i min nærhet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har en del tvangshandlinger selv. Men bare sånne søte, harmløse. :)

Den søteste er den som sier at jeg alltid må hinke inne på tog, buss eller annen offentlig transport. Denne er også utrolig praktisk da jeg får så mye sympati for beinet damene tror er ømt.

Roper du da "cripple coming trough!"?

Har nemlig sett på House at det er veldig effektivt, særlig hvis man dytter til folk med stokken samtidig. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi vet jo alle at du ikke er helt frisk:-)

Ja, men er det alvorlig, tror du? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kniper hele ansiktet om noen pusser tennene eller spiser eple i min nærhet.

Hihi, det er rart. Lurer på hvorfor vi gjør sånne ting.

Hvis jeg tar på en tavle, keramikk, terakotta eller lignende, må jeg alltid skrape neglene mot noe mykt som ikke gir meg frysninger etterpå. Får helt noia av sånne ting.

Skrevet

Roper du da "cripple coming trough!"?

Har nemlig sett på House at det er veldig effektivt, særlig hvis man dytter til folk med stokken samtidig. :)

Hehe. Jeg elsker House. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Jeg elsker House. :)

Jeg også! Har sett de to første dvdene i sesong 2 nå, jeg er i lykkeland. :)

Skrevet

Jeg også! Har sett de to første dvdene i sesong 2 nå, jeg er i lykkeland. :)

Jeg gleder meg til sesong 3! :)

Ja! I natt forhåndsbestilte jeg Twin Peaks Sesong 2 - del 1, for 179 kroner (!) hos www.dvdstrax.com

Skrevet

Hihi, det er rart. Lurer på hvorfor vi gjør sånne ting.

Hvis jeg tar på en tavle, keramikk, terakotta eller lignende, må jeg alltid skrape neglene mot noe mykt som ikke gir meg frysninger etterpå. Får helt noia av sånne ting.

dattern min på 15 har gjort meg oppmerksom på sånne rare ting jeg gjør -da vi var sammen, bare ho og jeg, en uke på Mallorca -så fikk ho nok studert meg. Jeg "tapper" med neglene på alle varer i butikken....hehe - jeg MÅ vite hvordan materialet føles under neglene. RART

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg gleder meg til sesong 3! :)

Ja! I natt forhåndsbestilte jeg Twin Peaks Sesong 2 - del 1, for 179 kroner (!) hos www.dvdstrax.com

Åh, Twin Peaks er bra! Synd de aldri kom så langt som til å lage sesong 3.

Gleder meg vilt til sesong 3 av House jeg også, må nok snu bunken når jeg er ferdig med sesong 2. :) Jeg får jo aldri sett noe av det andre jeg skal se, er aldeles hekta på House. :)

Har du forresten vurdert Battlestar Galactica ennå?

Gjest Princess Peach
Skrevet

dattern min på 15 har gjort meg oppmerksom på sånne rare ting jeg gjør -da vi var sammen, bare ho og jeg, en uke på Mallorca -så fikk ho nok studert meg. Jeg "tapper" med neglene på alle varer i butikken....hehe - jeg MÅ vite hvordan materialet føles under neglene. RART

Ja, det er sånne ting man gjør ubevisst, og plutselig blir man oppmerksom på hvor rar man egentlig er. :)

Skrevet

Ja, men er det alvorlig, tror du? :)

Det er vel aldri noe tull og tøys med deg, så derfor er nok dette svært alvorlig:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er vel aldri noe tull og tøys med deg, så derfor er nok dette svært alvorlig:-)

Aldri noe tull og tøys? Det hørtes nesten litt kjedelig ut...

Skrevet

Åh, Twin Peaks er bra! Synd de aldri kom så langt som til å lage sesong 3.

Gleder meg vilt til sesong 3 av House jeg også, må nok snu bunken når jeg er ferdig med sesong 2. :) Jeg får jo aldri sett noe av det andre jeg skal se, er aldeles hekta på House. :)

Har du forresten vurdert Battlestar Galactica ennå?

Nei, jeg har ikke fått sjekket den ut ennå. Men jeg skal gjøre det. :)

Jeg har faktisk ikke sett Twin Peaks sesong 2, og har ventet på den i snart fem år nå. De har vært utrolig treige.

Og nå ligger den i postkassa mi når jeg kommer hjem fra Thailand. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg har ikke fått sjekket den ut ennå. Men jeg skal gjøre det. :)

Jeg har faktisk ikke sett Twin Peaks sesong 2, og har ventet på den i snart fem år nå. De har vært utrolig treige.

Og nå ligger den i postkassa mi når jeg kommer hjem fra Thailand. :)

Ok, da har du noe å glede deg til. :)

TV3 sendte alle episodene for noen år siden, da fikk jeg endelig sett serien som mamma mente jeg var for liten til å se da den gikk på NRK på nittitallet. :)

Skrevet

Jeg må ofte snurre tilbake om jeg har tatt en sving for mye, slik at jeg kommer i normal gjenge igjen;)

Så har jeg en indre mørk stemme som iblant sier sånne ting som "Elisabeth, du må ta i balsamen før sjampoen, ellers dør du" og "Elisabeth, du må vise fingeren til den eller den personen når du kjører forbi han, ellers dør du". Da tør jeg ikke gjøre annet enn å lystre. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...