Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg må ofte snurre tilbake om jeg har tatt en sving for mye, slik at jeg kommer i normal gjenge igjen;) Så har jeg en indre mørk stemme som iblant sier sånne ting som "Elisabeth, du må ta i balsamen før sjampoen, ellers dør du" og "Elisabeth, du må vise fingeren til den eller den personen når du kjører forbi han, ellers dør du". Da tør jeg ikke gjøre annet enn å lystre. Hehe... Er nok best å lystre da ja. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ja..;-) Jeg er full av små quirks, men ikke akkurat den der. Jeg må derimot vippe på den ene puppen når jeg snakker i telefonen (men det prøver jeg å slutte med! :-o) I tilleg har jeg det med å lage en sånn dum leppesmelle-lyd om jeg er brydd eller om det liksom blir for stille. Jævlig teit..;-P Ellers er jeg et oppkomme av av overdreven gestikulereing, rar mimmikk og små rare lyder.. Prøver dog skjerpings og å holde det rareste, som puppevippetingen, innen for husets fire vegger..;-P 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Ja..;-) Jeg er full av små quirks, men ikke akkurat den der. Jeg må derimot vippe på den ene puppen når jeg snakker i telefonen (men det prøver jeg å slutte med! :-o) I tilleg har jeg det med å lage en sånn dum leppesmelle-lyd om jeg er brydd eller om det liksom blir for stille. Jævlig teit..;-P Ellers er jeg et oppkomme av av overdreven gestikulereing, rar mimmikk og små rare lyder.. Prøver dog skjerpings og å holde det rareste, som puppevippetingen, innen for husets fire vegger..;-P Haha, synes jeg ser deg hvis du sitter og snakker i mobilen på kafé og slenger på puppen. Sånn leppesmellelyd, etterligner du Esel fra Shrek da eller? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Nei, jeg har ikke fått sjekket den ut ennå. Men jeg skal gjøre det. Jeg har faktisk ikke sett Twin Peaks sesong 2, og har ventet på den i snart fem år nå. De har vært utrolig treige. Og nå ligger den i postkassa mi når jeg kommer hjem fra Thailand. God tur til Thailand! :-) Men du, som er så glad i kvalitetsserier og sånn, har du sett Carnivale? Jeg så meg gjennom første sesong her nå, og den likte jeg godt. Om uprøvd (men det er den sikkert ikke, jeg er vanligvis treig), prøv! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Haha, synes jeg ser deg hvis du sitter og snakker i mobilen på kafé og slenger på puppen. Sånn leppesmellelyd, etterligner du Esel fra Shrek da eller? Den var der før Shrek..;-) Og dessuten er den annerledes. Så det så..;-) Puppevippen prøver jeg som sagt å holde under kontroll, men er jeg engasjert nok sniker den seg frem både på kjøpesentre, kafeer og i telefonboksen..Det er en uting..Men den morer andre da! :-D 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Den var der før Shrek..;-) Og dessuten er den annerledes. Så det så..;-) Puppevippen prøver jeg som sagt å holde under kontroll, men er jeg engasjert nok sniker den seg frem både på kjøpesentre, kafeer og i telefonboksen..Det er en uting..Men den morer andre da! :-D Ja, jeg hadde nok ledd bra hvis jeg hadde sett det. Får følge med neste gang jeg er i Oslo, ser jeg noen som vipper med puppen så har jeg avslørt deg. 0 Siter
Moraki Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg må ofte snurre tilbake om jeg har tatt en sving for mye, slik at jeg kommer i normal gjenge igjen;) Så har jeg en indre mørk stemme som iblant sier sånne ting som "Elisabeth, du må ta i balsamen før sjampoen, ellers dør du" og "Elisabeth, du må vise fingeren til den eller den personen når du kjører forbi han, ellers dør du". Da tør jeg ikke gjøre annet enn å lystre. Seriøst? Jeg har sånn greie med svinging jeg også. Hvis jeg har svinget mye til en retning inne, må jeg svinge tilbake så det blir "jevnt". Helt sykt egentlig. Har også sånne "Moraki, nå må du gjøre slik og slik, ellers kommer noe fælt til å skje". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 God tur til Thailand! :-) Men du, som er så glad i kvalitetsserier og sånn, har du sett Carnivale? Jeg så meg gjennom første sesong her nå, og den likte jeg godt. Om uprøvd (men det er den sikkert ikke, jeg er vanligvis treig), prøv! :-) Takk. Det er en utrolig bra serie! Jeg fikk sesong 2 på dvd her for en tid tilbake, og satt faktisk på første episode av sesong 1 (må jo varme opp litt før sesong 2) for to timer siden. Så litt artig at du nevnte Carnivale akkurat nå. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Haha, synes jeg ser deg hvis du sitter og snakker i mobilen på kafé og slenger på puppen. Sånn leppesmellelyd, etterligner du Esel fra Shrek da eller? Haha, dagens beste latter nå! *"Vipper på puppen"* 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har det med å stå med en fryktelig grimase når jeg står å tar på maskara. Gaper som en fisk, akkurat som om det hjelper liksom 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har det med å stå med en fryktelig grimase når jeg står å tar på maskara. Gaper som en fisk, akkurat som om det hjelper liksom Ja, det gjør jeg også. Overbevist om at det blir finere da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Takk. Det er en utrolig bra serie! Jeg fikk sesong 2 på dvd her for en tid tilbake, og satt faktisk på første episode av sesong 1 (må jo varme opp litt før sesong 2) for to timer siden. Så litt artig at du nevnte Carnivale akkurat nå. Gleder meg til å se sesong 2 jeg også...Heldigvis tror jeg det er store muligheter for å låne den snart, så sparer jeg de penga. :-) 0 Siter
Zanina Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg har tungen, sånn såvidt ute mellom tennene og leppene, når jeg konsentrerer meg. Og så har jeg en tendens til å heise på buksene, fordi beltet ikke er stramt nok. Forferdelig følelse, når de begynner å skli av hoftebena! Må jo likssom rekke dem før de når knea! *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Gleder meg til å se sesong 2 jeg også...Heldigvis tror jeg det er store muligheter for å låne den snart, så sparer jeg de penga. :-) Jeg elsker den mørke og dystre stemninga og all den uforklarte mystikken i serien. Gir meg en skikkelig creepy dommedagsfeeling. Akkurat som når jeg hører på dyster- eller kølsvart musikk. Jeg har jo sett hele serien, men begynte på nytt igjen nå. Og siden jeg vet hvordan det hele ender, legger jeg merke til smådetaljer jeg ikke la merke til første gang. En vannvittig bra serie! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 For mange år siden tok jeg meg selv i å være nærmest "manisk" når jeg vasket opp. På den tiden vasket jeg opp for hånd og plasserte tingene sirlig på rekke og rad på et kjøkkenhåndkle ved siden av. Jeg hadde selvsakt helt bestemt måte å vaske tingene etter hverandre på og likte slettes ikke om jeg for eksempel skulle misse en gaffel. Glassene først, og de høyeste først og så lavere og lavere etter hverandre. Jeg skjønte jeg hadde et problem når det plutselig dukket opp et glass i "feil" høyde fordi det hadde gjemt seg i såpevannet et sted, og da sto jeg der og lurte på hva i all verden jeg skulle gjøre nå for å få flyt i glasstrafikken, og eneste mulighet var å omplassere hele skitten Som sakt, det var da jeg skjønte at dette ant. var et større problem enn jeg noen gang hadde vært på tanken av, og derfor begynte jeg da å presse meg selv til å sette ting hulter til bulter for å bli kvitt uvanen. Det funket Tror ikke jeg har noen nykker nå som er synlige for andre, men jeg har det med å presse kjevene uhorvelig hardt sammen når jeg konsentrer meg eller jobber hektisk. Og det er jammen ikke noen deilig følelse å etterhvert føle at en sitter med unnerkjeven oppi pannebrasken Så, jeg er vel litt syk jeg og. 0 Siter
Zanina Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 For mange år siden tok jeg meg selv i å være nærmest "manisk" når jeg vasket opp. På den tiden vasket jeg opp for hånd og plasserte tingene sirlig på rekke og rad på et kjøkkenhåndkle ved siden av. Jeg hadde selvsakt helt bestemt måte å vaske tingene etter hverandre på og likte slettes ikke om jeg for eksempel skulle misse en gaffel. Glassene først, og de høyeste først og så lavere og lavere etter hverandre. Jeg skjønte jeg hadde et problem når det plutselig dukket opp et glass i "feil" høyde fordi det hadde gjemt seg i såpevannet et sted, og da sto jeg der og lurte på hva i all verden jeg skulle gjøre nå for å få flyt i glasstrafikken, og eneste mulighet var å omplassere hele skitten Som sakt, det var da jeg skjønte at dette ant. var et større problem enn jeg noen gang hadde vært på tanken av, og derfor begynte jeg da å presse meg selv til å sette ting hulter til bulter for å bli kvitt uvanen. Det funket Tror ikke jeg har noen nykker nå som er synlige for andre, men jeg har det med å presse kjevene uhorvelig hardt sammen når jeg konsentrer meg eller jobber hektisk. Og det er jammen ikke noen deilig følelse å etterhvert føle at en sitter med unnerkjeven oppi pannebrasken Så, jeg er vel litt syk jeg og. Når du nevner oppvask, så hadde jeg også en spesiell måte å sette det på. Men enda verre når jeg hang opp tøy, enten ute eller inne, så måtte det henge i orden! Og jeg ser at en nabo gjør likedan. Først de store, lange klærne, så mindre etterhvert. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Når du nevner oppvask, så hadde jeg også en spesiell måte å sette det på. Men enda verre når jeg hang opp tøy, enten ute eller inne, så måtte det henge i orden! Og jeg ser at en nabo gjør likedan. Først de store, lange klærne, så mindre etterhvert. Akkurat når det gjelder klesvask så har vel jeg også litt nykker tror jeg ja. Det må henge "riktig" for at det ikke skal få bretter, for at det skal få lufte seg riktig osv. Men jeg trøster meg med at det er litt fornuftig jeg da, å sette glass på rekke og rad og nesten begynne å bite negler for et glass ikke passer inn, vel, ikke så mye fornuft i det kan man si 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg elsker den mørke og dystre stemninga og all den uforklarte mystikken i serien. Gir meg en skikkelig creepy dommedagsfeeling. Akkurat som når jeg hører på dyster- eller kølsvart musikk. Jeg har jo sett hele serien, men begynte på nytt igjen nå. Og siden jeg vet hvordan det hele ender, legger jeg merke til smådetaljer jeg ikke la merke til første gang. En vannvittig bra serie! Jupp! Kjempebra! :-) Jeg liker også den gloomy stemningen og alle gjærtegnene en liksom ikke vet helt hvordan en skal tolke..Hele freak & carniegreia, den fascinerer meg..( Visste du forresten at carniene i USA faktisk er. i motsetning til her (etter det jeg kan se..Ikke mye Barnum over fulle dansker..;-)) sånn som en forestiller seg? Salig blanding av diverse gypsys, enbente, pukkelryggete merkelige, merkelige mennesker i spedd litt alminnelig white-trash og melkekartong- unger med rare medfødte tilstander...Sånn for morro har jeg snakket med dem noen ganger når de har satt opp til fiesta der jeg pleier å være om sommeren, og det er høyst interssant, men også merkelig nifst så hyggelige og i møtekommende de enn måtte være..En hører liksom banjomusikken starter inne i hodet..;-)) Uansett, ikke fortell meg slutten da. Jeg venter i spenning på at vi får andre sesong på jobb, og vil ikke ha ødelagt spenningen..:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jupp! Kjempebra! :-) Jeg liker også den gloomy stemningen og alle gjærtegnene en liksom ikke vet helt hvordan en skal tolke..Hele freak & carniegreia, den fascinerer meg..( Visste du forresten at carniene i USA faktisk er. i motsetning til her (etter det jeg kan se..Ikke mye Barnum over fulle dansker..;-)) sånn som en forestiller seg? Salig blanding av diverse gypsys, enbente, pukkelryggete merkelige, merkelige mennesker i spedd litt alminnelig white-trash og melkekartong- unger med rare medfødte tilstander...Sånn for morro har jeg snakket med dem noen ganger når de har satt opp til fiesta der jeg pleier å være om sommeren, og det er høyst interssant, men også merkelig nifst så hyggelige og i møtekommende de enn måtte være..En hører liksom banjomusikken starter inne i hodet..;-)) Uansett, ikke fortell meg slutten da. Jeg venter i spenning på at vi får andre sesong på jobb, og vil ikke ha ødelagt spenningen..:-) Røper naturligvis intet. 0 Siter
Zanina Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Akkurat når det gjelder klesvask så har vel jeg også litt nykker tror jeg ja. Det må henge "riktig" for at det ikke skal få bretter, for at det skal få lufte seg riktig osv. Men jeg trøster meg med at det er litt fornuftig jeg da, å sette glass på rekke og rad og nesten begynne å bite negler for et glass ikke passer inn, vel, ikke så mye fornuft i det kan man si Kanskje ikke, men det ser jo pent ut! Er enig i at det ikke er verdt å ofre neglene for, men nå har jeg oppvaskmaskin og tørketrommel, men legger fremdeles glass og service på bestemte steder. Litt syk, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.