Gå til innhold

Voldtekts-"forsikring"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer den? jeg leste litt, men fant ikke ut av hva som skjer når en mann stikker tingen inni hylsteret.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan fungerer den? jeg leste litt, men fant ikke ut av hva som skjer når en mann stikker tingen inni hylsteret.

Slik jeg forsto det, var det noen pigger e.l. som satte seg fast i utstyret.

Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg det var en god idè :) hadde ikke nølt med å bruke en slik selv hvis jeg skulle hjem fra byen og ikke hadde råd til buss eller taxi.

laguna1365380434
Skrevet

Er det noe kulere å fyren stuck der i timevis da? :-o

Gjest Princess Peach
Skrevet

Denne kondomgreia fester seg på mannens lem, så det detter ut når han tar den ut, forsto jeg.

Gjest tynn tråd
Skrevet

Huff......!

Skrevet

Hehe han sitter jo ikke fast inni deg.

laguna1365380434
Skrevet

Denne kondomgreia fester seg på mannens lem, så det detter ut når han tar den ut, forsto jeg.

Aha..Her var fingrene litt raskere enn hue..;-P (+ at jeg prøvde å være litt festelig..;-))

Skrevet

Jeg synes ideen er veldig god jeg. Og hvis den kommer til Norge så er det stor mulighet for at jeg ville brukt den.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe han sitter jo ikke fast inni deg.

..Hehe..Men det kunne nesten høres litt sånn ut..;-P

Men ikke noe å fleipe med så klart.

Tror uansett ikke jeg ville turt. Jeg tenker litt sånn at om noen først voldtar meg vil jeg nødig gjøre dem ekstra villige til å knerte meg i samme slengen. Kjempevondt i tissen tror jeg er en grunn som kan sette ustabile voldtekstmenn på en sånn tanke..;-)

Skrevet

Spørsmålet blir hvorvidt rasende, voldelig overfallsmann med store smerter er å foretrekke for voldelig overfallsmann som får det han vil ha. Jeg foretrekker nok å unngå begge deler.

Skrevet

..Hehe..Men det kunne nesten høres litt sånn ut..;-P

Men ikke noe å fleipe med så klart.

Tror uansett ikke jeg ville turt. Jeg tenker litt sånn at om noen først voldtar meg vil jeg nødig gjøre dem ekstra villige til å knerte meg i samme slengen. Kjempevondt i tissen tror jeg er en grunn som kan sette ustabile voldtekstmenn på en sånn tanke..;-)

Peonget her er at den skal gjøre så vondt at fyren ikke klarer å gjøre noe mot deg før du har kommet deg av gårde.

Det beste er at for at overgriperen skal få den av igjen må en lege gjør dette, tenk så pinlig å komme på legevakten med noe sånt ;)

Jeg synes ideene er god.

Skrevet

Peonget her er at den skal gjøre så vondt at fyren ikke klarer å gjøre noe mot deg før du har kommet deg av gårde.

Det beste er at for at overgriperen skal få den av igjen må en lege gjør dette, tenk så pinlig å komme på legevakten med noe sånt ;)

Jeg synes ideene er god.

Jo, men tenkt deg å måtte gå med en sånn dings inni seg i tide og utide i tilfelle rottefella....

Caloni Makaroni
Skrevet

Jo, men tenkt deg å måtte gå med en sånn dings inni seg i tide og utide i tilfelle rottefella....

Jepp! Ser det for meg, der jeg stå i yttergangen hvor jeg har vært på fest og funderer på om jeg skal ha på meg rottefella eller ikke nå, og bestemmer meg for å ikke gjøre det. Og mens jeg går igjennom parken og jeg blir litt mørkredd, så leter jeg den fram fra veska likevel og krongler litt og setter den inn.

....og så kommer det en kjempekjekk fyr, og jeg blir med ham hjem, og glemmer å ta ut rottefella først...;)

Skrevet

Huff. Jeg ser for meg kvinner som vil ta hevn fordi mannen puler venninna. :)

Skrevet

Jepp! Ser det for meg, der jeg stå i yttergangen hvor jeg har vært på fest og funderer på om jeg skal ha på meg rottefella eller ikke nå, og bestemmer meg for å ikke gjøre det. Og mens jeg går igjennom parken og jeg blir litt mørkredd, så leter jeg den fram fra veska likevel og krongler litt og setter den inn.

....og så kommer det en kjempekjekk fyr, og jeg blir med ham hjem, og glemmer å ta ut rottefella først...;)

Og mannen sier til sine kamerater etterpå: Tror du ikke fitta hennes beit meg!!??

Caloni Makaroni
Skrevet

Og mannen sier til sine kamerater etterpå: Tror du ikke fitta hennes beit meg!!??

*kvele et latteranfall* Det er jo ikke noe å le av vet du! :P

Gjest poltergeist
Skrevet

Blir provosert over samtlige som profitterer på moralske panikker. Dette er intet unntak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...