Gå til innhold

Butikker som er bra sjekkesteder

Gjest jente uten nick akkuat nå

Anbefalte innlegg

Gjest jente uten nick akkuat nå
Skrevet

Har du/dere lagt merke til at enkelte butikker er bra sjekkesteder. Hvilke steder har eventuelt du erfart er en bra sjekkeplass?

Spesielt i det siste(nå som jeg er singel etter flere års samliv) har jeg lagt merke til at butikker av typen Elkjeden og lignende teknisk duppeditt butikker er bra sjekkesteder. Altså... jeg sjekker ikke, men har blitt lagt an på i slike butikker.

Skrevet

Hehe det er ikke så rart at elkjøp er et bra sjekkested ettersom det er helst der du finner flest menn:-)

Gjest jente uten nick akkurat nå
Skrevet

Hehe det er ikke så rart at elkjøp er et bra sjekkested ettersom det er helst der du finner flest menn:-)

Ja akkurat :o)

Gjest jente uten nick i kveld
Skrevet

Hva med Biltema eller Clas Ohlson? Er det et tips?

Hehe. Ja kanskje det. Men der er så mange gamle sneiper.

Skrevet

Jeg ble sjekka opp på Outland en gang. Vi sto og så på de samme tegneseriene :P Jeg var opptatt da, men det var veldig koselig og han var søt.

Skrevet

Hehe. Ja kanskje det. Men der er så mange gamle sneiper.

Svenskene kaller CO for "gubbdagis".

Skrevet

Svenskene kaller CO for "gubbdagis".

Kanskje ikke den gruppen man helst vil bli sjekket opp av?

Og dessuten så spørs det hvor interesserte de er - jeg tenker da på en reklame som går på tv for tiden der en mann nesten får Big O av å se på verktøy! ;-)

Skrevet

he he!

Sikkert bedre utvalg der ja enn på babyutstyrsbutikkene!!

Skrevet

Og dessuten så spørs det hvor interesserte de er - jeg tenker da på en reklame som går på tv for tiden der en mann nesten får Big O av å se på verktøy! ;-)

Det er vel ikke stort værre enn kvinner som får multiple av en jævla shampo.

Skrevet

Sikker like lurt som å sjekke damer i klesbutikker. Vanskelig å få dem ned på jorda.

Skrevet

Det er vel ikke stort værre enn kvinner som får multiple av en jævla shampo.

Forskjellen er at den ene har en viss rot i virkeligheten og den andre ikke! ;-)

Gjest jente uten nick akkurat nå
Skrevet

HVILKEN BUTIKKER!

Jeg har opplevd sjekking i butikker som for eks elkjeden, expert, databutikker og diverse steder som selger stereoanlegg og slikt. Der er det nok litt adrenalin som bobler også siden de skal til å kjøpe seg noe nytt eller ser på anlegg til 20 000kr. Med litt adrenalin inne så tør de kanskje å sjekke mer enn vanlig? Jeg må le litt av meg selv også da. Høres ut som den desperate dama. Men jeg har bare gjort en observasjon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...