Gå til innhold

Til dere som ikke tror på voldtekten -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja, det er da ingen som påstår at dama lyver.

Mange sier dog at de tror hun lyver.

Det er en viss forskjell.

Og hvem er skyld i at de tror hun lyver? Jupp. Det er naturligvis kvinnene som har løyet om voldtekter tidligere, og som har sørget for at vi ikke uten videre stoler på jenter når de skriker voldtekt.

Synd for virkelige voldtektsofre, men hva er alternativet? Skal vi tro blindt på en påstand fra noen vi ikke kjenner?

Det er derfor jeg sier at en kvinne som lyver om voldtekt, voldtar de kvinnene som faktisk er voldtatt, på nytt!

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

30

• sheba

8

• Zanina

8

• Moraki

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Vi har hatt noen tilfeller rundt her jeg bor, hvor kvinnene har anmeldt voldtekt, som de senere har trukket tilbake. De ville bare ikke at mennene deres skulle vite noe.

De kvinnene skulle virkelig fått straff. De ødelegger for alle som faktisk har blitt voldtatt!

Det må være alldeles fryktelig å bli voldtatt, og gå gjennom alle de forskjellige undersøkelsene etterpå. Tror ingen menn kan forstå det noen gang.

Voldtekt er en så grusom handling mot en annen person, at jeg vet nesten ikke om noe verre.

Anmeldt voldtekt fordi de ikke ville at mennene deres skulle vite noe?? Redd jeg i farten ikke forstår hva du mener her.

Ellers kan jeg oppdatere deg på det juridiske området, det ER faktisk straffbart å levere anmeldelse på falskt grunnlag.

Skrevet

Det er derfor jeg sier at en kvinne som lyver om voldtekt, voldtar de kvinnene som faktisk er voldtatt, på nytt!

Godt sagt!

Skrevet

Anmeldt voldtekt fordi de ikke ville at mennene deres skulle vite noe?? Redd jeg i farten ikke forstår hva du mener her.

Ellers kan jeg oppdatere deg på det juridiske området, det ER faktisk straffbart å levere anmeldelse på falskt grunnlag.

Ja, de leverte falske anmeldelser, og trakk siden den tilbake.I mine øyne straffes det altfor mildt, de fleste kommer unna med en bot.

Det burde straffes like alvorlig som en voldtekt! Og om voldektsforbrytere straffes hardt nok? NEI!

Skrevet

Men det er like vanskelig å bevise at en voldtekt ble levert på falsk grunnlag som det er å bevise at en voldtekt har funnet sted.

Skrevet

Vi har hatt noen tilfeller rundt her jeg bor, hvor kvinnene har anmeldt voldtekt, som de senere har trukket tilbake. De ville bare ikke at mennene deres skulle vite noe.

De kvinnene skulle virkelig fått straff. De ødelegger for alle som faktisk har blitt voldtatt!

Det må være alldeles fryktelig å bli voldtatt, og gå gjennom alle de forskjellige undersøkelsene etterpå. Tror ingen menn kan forstå det noen gang.

Voldtekt er en så grusom handling mot en annen person, at jeg vet nesten ikke om noe verre.

Voldtekt er en grusom handling, ja.

Men jeg vil faktisk påstå at det å anmelde noen for en fiktiv voldtekt er like ille.

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Nja, det er da ingen som påstår at dama lyver.

Mange sier dog at de tror hun lyver.

Det er en viss forskjell.

Og hvem er skyld i at de tror hun lyver? Jupp. Det er naturligvis kvinnene som har løyet om voldtekter tidligere, og som har sørget for at vi ikke uten videre stoler på jenter når de skriker voldtekt.

Synd for virkelige voldtektsofre, men hva er alternativet? Skal vi tro blindt på en påstand fra noen vi ikke kjenner?

Ja, det er en viss forskjell på å påstå en ting kontra det å hevde at man tror.

Å påstå at denne kvinnen enten lyver eller snakker sant vil jo være idioti i og med at ingen av oss kan vite det sikkert, forutsatt at ingen av oss faktisk ER denne kvinnen.

At noen fotballgroupies på kontinentet har sett sitt snitt til å tjhene noen kroner på falske voldtektsankleger er ikke noe jeg klarer å overføre til hjemlige forhold, eller bygge min vurdering av enkeltsaker som denne på.

Jeg synes det er greit å se på en voldssak som den enkeltsaken den er.

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Ja, de leverte falske anmeldelser, og trakk siden den tilbake.I mine øyne straffes det altfor mildt, de fleste kommer unna med en bot.

Det burde straffes like alvorlig som en voldtekt! Og om voldektsforbrytere straffes hardt nok? NEI!

Javel, det du mener er altså at FLERE personer som du kjenner til har levert falske voldtektsanmeldelser i den hensikt å skjule for sine ektefeller at de har vært utro?

Høres slitsomt ut, og smått utrolig spør du meg. Kan det være noe i lufta der du bor??

Gjest tintintin
Skrevet

Men det er like vanskelig å bevise at en voldtekt ble levert på falsk grunnlag som det er å bevise at en voldtekt har funnet sted.

Ja, men det er jo slik at voldtektmenn kan sove relativt godt om natta i Norge. Sjangsen for å bli anmeldt, og i siste instans dømt er forsvinnende liten.

Skrevet

Javel, det du mener er altså at FLERE personer som du kjenner til har levert falske voldtektsanmeldelser i den hensikt å skjule for sine ektefeller at de har vært utro?

Høres slitsomt ut, og smått utrolig spør du meg. Kan det være noe i lufta der du bor??

Jeg kunne aldri lyve om slikt.

De unnskyldte seg etterpå pga familien.

Skrevet

Hun er nok ikke den eneste som kjenner til den slags historier.

Skrevet

Ja, men det er jo slik at voldtektmenn kan sove relativt godt om natta i Norge. Sjangsen for å bli anmeldt, og i siste instans dømt er forsvinnende liten.

Sant nok.

Men det er sånn det må være.

Det nytter ikke å bure inn noen på grunn av noe en kvinne (eller mann for den saks skyld) påstår.

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Jeg kunne aldri lyve om slikt.

De unnskyldte seg etterpå pga familien.

God natt:-)

Her greier jeg ikke å ta deg alvorlig.

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Hun er nok ikke den eneste som kjenner til den slags historier.

Nei, vi har jo dokudramaet "footballers wifes" å lene oss til i denne sammenheng:-)

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Just curious, du skriver at de fleste slipper unna med en bot, hva skjedde med resten??

Avansert nachspielkultur der du bor tydeligvis.

Skrevet

Nei, vi har jo dokudramaet "footballers wifes" å lene oss til i denne sammenheng:-)

Jeg tenkte på personlige erfaringer.

Også jeg vet om en kvinne som leverte falsk voldtetsanmeldelse, for senere å innrømme at den var fake.

Og så kan du jo bare forsøke å forestille deg alle de som aldri vil innrømme at anmeldelsen var falsk ...

Det er ikke så uvanlig som du tror. Vi vet alle hvor ustabile kvinner kan være når noe går dem imot, og enkelte er faen døtte meg ustabile nok til å gå alt for langt med sin hevn.

Skrevet

God natt:-)

Her greier jeg ikke å ta deg alvorlig.

"Det er ikke min menig å tråkke på noens tær. Men noens tær vil alltid bli tråkket på!"

INGEN skulle blitt voldtatt, men skulle ALLE bli ansvarlige hvis det skjedde...!?

Gjest voldtektnekt
Skrevet

Jeg tenkte på personlige erfaringer.

Også jeg vet om en kvinne som leverte falsk voldtetsanmeldelse, for senere å innrømme at den var fake.

Og så kan du jo bare forsøke å forestille deg alle de som aldri vil innrømme at anmeldelsen var falsk ...

Det er ikke så uvanlig som du tror. Vi vet alle hvor ustabile kvinner kan være når noe går dem imot, og enkelte er faen døtte meg ustabile nok til å gå alt for langt med sin hevn.

"Vi vet alle hvor ustabile kvinner kan være når noe går dem i mot"??

Generelt har jeg vel mer erfaring med menn som blir ustabile når noe går dem i mot.

At ustabilitet i motgang skulle være noe spesielt kvinnelig trekk er en påstand som du ikke vil få spesiell støtte for hos meg. Er ikke overrasket over at du kommer med denne påstanden dog, den er veldig sammenfallende med dine øvrige uttalelser i denne saken. Dette er en vanlig greie for nevrotiske mannfolk, ukledelig og turnoff, men dessverre ganske vanlig.

Gjest voldtektnekt
Skrevet

"Det er ikke min menig å tråkke på noens tær. Men noens tær vil alltid bli tråkket på!"

INGEN skulle blitt voldtatt, men skulle ALLE bli ansvarlige hvis det skjedde...!?

Nei, jeg synes det holder lenge med det personlige ansvar vi alle har for å ikke begå kriminelle handlinger mot våre medmennesker. Synes straffeloven sier det konsist og greit.

Skrevet

"Vi vet alle hvor ustabile kvinner kan være når noe går dem i mot"??

Generelt har jeg vel mer erfaring med menn som blir ustabile når noe går dem i mot.

At ustabilitet i motgang skulle være noe spesielt kvinnelig trekk er en påstand som du ikke vil få spesiell støtte for hos meg. Er ikke overrasket over at du kommer med denne påstanden dog, den er veldig sammenfallende med dine øvrige uttalelser i denne saken. Dette er en vanlig greie for nevrotiske mannfolk, ukledelig og turnoff, men dessverre ganske vanlig.

Jeg er klar over at enkelte menn også har sine svake sider. De slår. De dreper. De voldtar.

En mann ville ikke kommet så jævla langt med å løpe til onkel og skrytt på seg en voldtekt.

Det er ustabile kvinneres territorium.

For øvrig har jeg ikke skrevet noe i denne tråden ikke et hvert oppegående menneske er nødt til å se selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...