Moraki Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 "Hva ville du svart hvis du skulle svart?" (Når de har bytta spørsmål) Det spiller da vel for pokker ingen rolle det, når de ikke svarte på spørsmålet uansett. Grrrr. I tillegg irriterer det meg at ingen vinner millionen(e). Lite spennende å se på folk som bare vinner titalls tusen Det samme irriterer meg i "Deal no deal". Gambler som jeg er, blir jeg forferdelig provosert når folk trekker seg fra spillet når det blir for hett. Skal man spille, så får man spille til siste sekund. Ellers så har jeg det ganske bra. 0 Siter
Tottlå Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 *LOL* Synes du skal melde deg på Deal or No Deal!!! DA blir det nok høye summer! 0 Siter
Mañana Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Enig med deg i det meste her - bortsett fra en ting. I Deal or no Deal vil jeg se deltagere som takker ja til dealen og selger 3-millionerskofferten til to hundre tusen. Eller som takker nei til høye bud fra banken til siste time og åpner kofferten sin som inneholder 50 øre. DET er underholdning det. Mohahaha. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Men Moraki da. Du må huske å ta de gule pillene. De guule ;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 *LOL* Synes du skal melde deg på Deal or No Deal!!! DA blir det nok høye summer! Jeg skulle gjerne meldt meg på. Om man sitter igjen med femti øre, så har man i allefall prøvd å vinne millioner. Da har man gjort en innsats, ikke bare fjåsa rundt uten mål og mening. Man får uansett ikke mindre penger enn det man hadde da man kom dit. 0 Siter
Moraki Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Men Moraki da. Du må huske å ta de gule pillene. De guule ;o) Jammen! Det er jo ikke noe _gøy_ å se at folk gir seg i spillet. Man får jammen spille til siste runde! 0 Siter
Zanina Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg skulle gjerne meldt meg på. Om man sitter igjen med femti øre, så har man i allefall prøvd å vinne millioner. Da har man gjort en innsats, ikke bare fjåsa rundt uten mål og mening. Man får uansett ikke mindre penger enn det man hadde da man kom dit. Jeg er feig. Alt over hundretusen, og jeg hadde løpt som vinden hjem. Godt for deg, at jeg aldri vil være på TV, så er ikke jeg årsak til dine irritasjonsutbrudd, he, he. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 ""Hva ville du svart hvis du skulle svart?" (Når de har bytta spørsmål) Det spiller da vel for pokker ingen rolle det, når de ikke svarte på spørsmålet uansett. Grrrr." Synes det er helt OK, også der de har trukket seg fra spørsmålet. Men enig i at folk gjerne kan satse litt ekstra. De "taper" jo egentlig ingenting - de forsvinner jo ikke ut fra tv-studio med mindre enn de hadde da de kom! ;-) Men - det kommer selvsagt an på! Hadde jeg stått på en høy sum og det hadde kommet et intrikat fotballspørsmål, hadde jegt tatt penga og takket for meg! ;-) 0 Siter
Zarine Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-) Nei, eg la merke til det og tenkte at "aha, der er det ein DOLer som blir nøgd" ;-) 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jammen! Det er jo ikke noe _gøy_ å se at folk gir seg i spillet. Man får jammen spille til siste runde! Ja så klart er det mer spennende om noen virkelig gambler i vei 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-) Jaaa! Det verste som er: 30 sek - Hei, dette er Per her! Ja, hei, ja. Du, nå må du hjelpe meg her - 23 sek - okay, her er spørsmålet: Hva er blablabla? - 20 sek - kunstpause - 18 sek - er det A blabla, er det B blabla, er det C blabla, eller er det D blabla? - 12 sek - vet du dette, ola? Man kan så høre klart og tydelig at Ola tenker så det knaker. Når det er seks sekunder igjen spør Per om Ola har noe svar. "Njajæhm...." sier Ola og drar litt på det, og så er tiden ute. Jeg er nær ved å få et aldri så lite sammenbrudd hver gang jeg ser på vil du bli millionær 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jaaa! Det verste som er: 30 sek - Hei, dette er Per her! Ja, hei, ja. Du, nå må du hjelpe meg her - 23 sek - okay, her er spørsmålet: Hva er blablabla? - 20 sek - kunstpause - 18 sek - er det A blabla, er det B blabla, er det C blabla, eller er det D blabla? - 12 sek - vet du dette, ola? Man kan så høre klart og tydelig at Ola tenker så det knaker. Når det er seks sekunder igjen spør Per om Ola har noe svar. "Njajæhm...." sier Ola og drar litt på det, og så er tiden ute. Jeg er nær ved å få et aldri så lite sammenbrudd hver gang jeg ser på vil du bli millionær He-he, er ofte slik ja! Og at vennen spør på tampen - hva var alternativ B, sa du? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 He-he, er ofte slik ja! Og at vennen spør på tampen - hva var alternativ B, sa du? Ja! Det blir akkurat som da jeg så på Portveien 2 da jeg var liten. "Sjiraffen står rett bak deg, Terje, for guds skyld, snu deg da, mann! Han er jo i huset hele tiden, hvordan kan du unngå å SE ham?!" Jeg fikk ikke lov å se på Portveien 2 mer 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ja! Det blir akkurat som da jeg så på Portveien 2 da jeg var liten. "Sjiraffen står rett bak deg, Terje, for guds skyld, snu deg da, mann! Han er jo i huset hele tiden, hvordan kan du unngå å SE ham?!" Jeg fikk ikke lov å se på Portveien 2 mer LOL! 0 Siter
Moraki Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-) Jeg vet, det så jeg :-) Lykken var total. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Nei, eg la merke til det og tenkte at "aha, der er det ein DOLer som blir nøgd" ;-) Hvem da? *englefjes* 0 Siter
org Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det er de som blir for grådige som vinner kr 1,- til slutt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.