Gå til innhold

Vil du bli millionær - igjen.. hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hva ville du svart hvis du skulle svart?" (Når de har bytta spørsmål) Det spiller da vel for pokker ingen rolle det, når de ikke svarte på spørsmålet uansett. Grrrr.

I tillegg irriterer det meg at ingen vinner millionen(e). Lite spennende å se på folk som bare vinner titalls tusen :P

Det samme irriterer meg i "Deal no deal". Gambler som jeg er, blir jeg forferdelig provosert når folk trekker seg fra spillet når det blir for hett. Skal man spille, så får man spille til siste sekund.

Ellers så har jeg det ganske bra.

Skrevet

*LOL*

Synes du skal melde deg på Deal or No Deal!!! DA blir det nok høye summer!

Skrevet

Enig med deg i det meste her - bortsett fra en ting.

I Deal or no Deal vil jeg se deltagere som takker ja til dealen og selger 3-millionerskofferten til to hundre tusen. Eller som takker nei til høye bud fra banken til siste time og åpner kofferten sin som inneholder 50 øre. DET er underholdning det. Mohahaha.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Men Moraki da. Du må huske å ta de gule pillene. De guule

;o)

Skrevet

*LOL*

Synes du skal melde deg på Deal or No Deal!!! DA blir det nok høye summer!

Jeg skulle gjerne meldt meg på. Om man sitter igjen med femti øre, så har man i allefall prøvd å vinne millioner. Da har man gjort en innsats, ikke bare fjåsa rundt uten mål og mening. Man får uansett ikke mindre penger enn det man hadde da man kom dit.

Skrevet

Men Moraki da. Du må huske å ta de gule pillene. De guule

;o)

Jammen! Det er jo ikke noe _gøy_ å se at folk gir seg i spillet. Man får jammen spille til siste runde!

Skrevet

Jeg skulle gjerne meldt meg på. Om man sitter igjen med femti øre, så har man i allefall prøvd å vinne millioner. Da har man gjort en innsats, ikke bare fjåsa rundt uten mål og mening. Man får uansett ikke mindre penger enn det man hadde da man kom dit.

Jeg er feig. Alt over hundretusen, og jeg hadde løpt som vinden hjem.

Godt for deg, at jeg aldri vil være på TV, så er ikke jeg årsak til dine irritasjonsutbrudd, he, he.

Skrevet

Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-)

Skrevet

""Hva ville du svart hvis du skulle svart?" (Når de har bytta spørsmål) Det spiller da vel for pokker ingen rolle det, når de ikke svarte på spørsmålet uansett. Grrrr."

Synes det er helt OK, også der de har trukket seg fra spørsmålet.

Men enig i at folk gjerne kan satse litt ekstra. De "taper" jo egentlig ingenting - de forsvinner jo ikke ut fra tv-studio med mindre enn de hadde da de kom! ;-)

Men - det kommer selvsagt an på! Hadde jeg stått på en høy sum og det hadde kommet et intrikat fotballspørsmål, hadde jegt tatt penga og takket for meg! ;-)

Skrevet

Han ene jeg så på Millionær i dag nevnte ikke bokstavene da han ringte en venn :-)

Nei, eg la merke til det og tenkte at "aha, der er det ein DOLer som blir nøgd" ;-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jammen! Det er jo ikke noe _gøy_ å se at folk gir seg i spillet. Man får jammen spille til siste runde!

Ja så klart er det mer spennende om noen virkelig gambler i vei

Caloni Makaroni
Skrevet

Jaaa! Det verste som er:

30 sek - Hei, dette er Per her! Ja, hei, ja. Du, nå må du hjelpe meg her - 23 sek - okay, her er spørsmålet: Hva er blablabla? - 20 sek - kunstpause - 18 sek - er det A blabla, er det B blabla, er det C blabla, eller er det D blabla? - 12 sek - vet du dette, ola?

Man kan så høre klart og tydelig at Ola tenker så det knaker. Når det er seks sekunder igjen spør Per om Ola har noe svar. "Njajæhm...." sier Ola og drar litt på det, og så er tiden ute.

Jeg er nær ved å få et aldri så lite sammenbrudd hver gang jeg ser på vil du bli millionær :P

Skrevet

Jaaa! Det verste som er:

30 sek - Hei, dette er Per her! Ja, hei, ja. Du, nå må du hjelpe meg her - 23 sek - okay, her er spørsmålet: Hva er blablabla? - 20 sek - kunstpause - 18 sek - er det A blabla, er det B blabla, er det C blabla, eller er det D blabla? - 12 sek - vet du dette, ola?

Man kan så høre klart og tydelig at Ola tenker så det knaker. Når det er seks sekunder igjen spør Per om Ola har noe svar. "Njajæhm...." sier Ola og drar litt på det, og så er tiden ute.

Jeg er nær ved å få et aldri så lite sammenbrudd hver gang jeg ser på vil du bli millionær :P

He-he, er ofte slik ja!

Og at vennen spør på tampen - hva var alternativ B, sa du?

Caloni Makaroni
Skrevet

He-he, er ofte slik ja!

Og at vennen spør på tampen - hva var alternativ B, sa du?

Ja! Det blir akkurat som da jeg så på Portveien 2 da jeg var liten. "Sjiraffen står rett bak deg, Terje, for guds skyld, snu deg da, mann! Han er jo i huset hele tiden, hvordan kan du unngå å SE ham?!"

Jeg fikk ikke lov å se på Portveien 2 mer :P

Skrevet

Ja! Det blir akkurat som da jeg så på Portveien 2 da jeg var liten. "Sjiraffen står rett bak deg, Terje, for guds skyld, snu deg da, mann! Han er jo i huset hele tiden, hvordan kan du unngå å SE ham?!"

Jeg fikk ikke lov å se på Portveien 2 mer :P

LOL!

Skrevet

Jeg vet, det så jeg :-) Lykken var total.

Skrevet

Nei, eg la merke til det og tenkte at "aha, der er det ein DOLer som blir nøgd" ;-)

Hvem da? *englefjes*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...