Gå til innhold

MSN - tre ventende forespørsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette her. Orker virkelig ikke å lese noe særlig for å sette meg inn i det.

Er det mye å gjøre for å akseptere disse forespørslene? Har ikke peiling på hva det dreier seg om. MSN-space?

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det.

Og eneste alternativ er Bestem senere eller Avslå. Merkelige greier.

Jeg bare trykket Bestem senere, og lot det bli med det.

Skrevet

det der skjønner ikke jeg heller... trykker bare på avslå jeg..

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er noe med space, tror jeg, ja. Jeg har to ventende forespørsler. De gjør jo forsåvidt ikke noe der det er. Men når jeg logger på med msn på Mac'en min, så er det en litt annen msn messenger, og den referer den som "to new messages in your other mail folders", i sånn blå rute nederst i høyre hjørne på skjermen. -Det- irriterer meg :P

Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Har fått to sånne jeg også, det kommer opp 2 personer som jeg har på msn'en min, har de sendt meg disse forespørslene? Og hva går forespørselen ut på?

Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Har fått to sånne jeg også, det kommer opp 2 personer som jeg har på msn'en min, har de sendt meg disse forespørslene? Og hva går forespørselen ut på?

er ikke dette sånn at de lurer på om de kan abonnere på kontaktoppdateringer fra deg?

Skrevet

Er det en invitasjon til å deg på vennelisten på spacet kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...