Åsemor Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønner ikke dette her. Orker virkelig ikke å lese noe særlig for å sette meg inn i det. Er det mye å gjøre for å akseptere disse forespørslene? Har ikke peiling på hva det dreier seg om. MSN-space? 0 Siter
amber sun Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg skjønner heller ikke det. Og eneste alternativ er Bestem senere eller Avslå. Merkelige greier. Jeg bare trykket Bestem senere, og lot det bli med det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 det der skjønner ikke jeg heller... trykker bare på avslå jeg.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det er noe med space, tror jeg, ja. Jeg har to ventende forespørsler. De gjør jo forsåvidt ikke noe der det er. Men når jeg logger på med msn på Mac'en min, så er det en litt annen msn messenger, og den referer den som "to new messages in your other mail folders", i sånn blå rute nederst i høyre hjørne på skjermen. -Det- irriterer meg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det skjønner ikke jeg heller. Har fått to sånne jeg også, det kommer opp 2 personer som jeg har på msn'en min, har de sendt meg disse forespørslene? Og hva går forespørselen ut på? 0 Siter
Signaturelle Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det skjønner ikke jeg heller. Har fått to sånne jeg også, det kommer opp 2 personer som jeg har på msn'en min, har de sendt meg disse forespørslene? Og hva går forespørselen ut på? er ikke dette sånn at de lurer på om de kan abonnere på kontaktoppdateringer fra deg? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Er det en invitasjon til å deg på vennelisten på spacet kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.