Gå til innhold

Fu: Hvor lenge kommer ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Pete Doherty til å leve?

Jeg gjetter på at han stryker med i løpet av 2007.

Sjelden har vi vært vitne til en rock-er som like åpenlyst forsøker å ta sitt eget liv.

http://tinyurl.com/sfrdl

Babyshambles kommer til å selge som hakka møkk den dagen han lykkes, og om 10 år er hans navn der oppe sammen med Jim Morrison og Kurt Cobain.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Æsj, han der er en av de hesligste personene jeg ser trynet på. Skulle ikke forundre meg om han stryker med snart, nei.

Skrevet

Kurt Corbain, var et unikum, men det er ikke han her!

Tror faktisk han overlever 2007. Er ikke han sammen med Kate Moss?

Skrevet

Kurt Corbain, var et unikum, men det er ikke han her!

Tror faktisk han overlever 2007. Er ikke han sammen med Kate Moss?

Spørs om det at han er sammen med Kate Moss er noen god inidikasjon på at han kommer til å leve lenge. :)

Fyren er naturligvis tilbakestående sammenlignet med f.eks. Jim Morrison, og han er heller ikke på nivået til Kurt Cobain - men nå hadde heller aldri Kurt Cobain vært på det nivået han er i dag hvis han ikke hadde tatt selvmord.

Gjest this is a signature
Skrevet

Tror du?

Han er jo bare en alminnelig rocker..Det var ikke Cobain..

Skrevet

Tror du?

Han er jo bare en alminnelig rocker..Det var ikke Cobain..

Åjoda. Det var Kurt Cobain i aller høyeste grad fram til han tok repern.

Skrevet

Har ikke hørt en strofe av hva han har prestert musikalsk, men han virker noe tåkelagt (og han er jo ikke kjekk engang...) Virker som han desperat prøver å leve "rockelegende-livet", uten at det gjør så veldig inntrykk. Sånne karer ignorerer vi :)

Skrevet

Har ikke hørt en strofe av hva han har prestert musikalsk, men han virker noe tåkelagt (og han er jo ikke kjekk engang...) Virker som han desperat prøver å leve "rockelegende-livet", uten at det gjør så veldig inntrykk. Sånne karer ignorerer vi :)

Nei, jeg kan ikke si at jeg har greie på musikken hans jeg heller.

Hadde det ikke vært for fyrens drugtekke hadde jeg visst hvem han var.

Skrevet

Åjoda. Det var Kurt Cobain i aller høyeste grad fram til han tok repern.

Nope..:)

Han var jo en av grungen's førstemenn..

Skrevet

Spørs om det at han er sammen med Kate Moss er noen god inidikasjon på at han kommer til å leve lenge. :)

Fyren er naturligvis tilbakestående sammenlignet med f.eks. Jim Morrison, og han er heller ikke på nivået til Kurt Cobain - men nå hadde heller aldri Kurt Cobain vært på det nivået han er i dag hvis han ikke hadde tatt selvmord.

Talent har de ihvertfall til felles. Bare så sørelig at det må litt kokain, alkohol og gud vet hva, før geniet manifesterer seg!

Skrevet

Nei, jeg kan ikke si at jeg har greie på musikken hans jeg heller.

Hadde det ikke vært for fyrens drugtekke hadde jeg visst hvem han var.

Nei, det er jo i et sånt lys man ser ham. Registrerer at han blir tynnere og rarere etter som tida går. Skal vi gi'n et halvår? *slem*

Skrevet

Interesserer meg langt nede på ryggen. Aner ikke hvem det er.

Skrevet

Nope..:)

Han var jo en av grungen's førstemenn..

Det var han. En av den grusomme genrens førstemann.

En av de få dyktige, skal sies, men hadde han fortsatt vært i live hadde han ikke vært noe i nærheten av det ikonet han ble så fort han døde.

Skrevet

Talent har de ihvertfall til felles. Bare så sørelig at det må litt kokain, alkohol og gud vet hva, før geniet manifesterer seg!

Noe av den beste kunsten noensinne har blitt laget i rus. Det gjelder i høyeste grad musikk også.

Men det er klart: Jim Morrison dopet seg i starten for å utvikle sine sanser. Denne Doherety-skapningen har vel knapt noe å utvikle i utgangspunktet.

Skrevet

Noe av den beste kunsten noensinne har blitt laget i rus. Det gjelder i høyeste grad musikk også.

Men det er klart: Jim Morrison dopet seg i starten for å utvikle sine sanser. Denne Doherety-skapningen har vel knapt noe å utvikle i utgangspunktet.

Det finnes ikke en kunstner i verden, som ikke har vært høy på et eller annet. Ingen! Det sier mye om det å være "skapende" eller "moderne".

De er høye som tårn når de endelig presenterer noe eller har lagd film/musikk etc. Og når vi som , ikke-kunstnere ser mølet, og protesterer, får vi munnen fulle av hvor dumme vi er, som ikke ser det kunstneren så! Hva vet vi? Kunstneren kunne være både både homofil og pedofil, men kunsten betydde mest på den tiden.

Hva betyr mest i dag?

Skrevet

Det finnes ikke en kunstner i verden, som ikke har vært høy på et eller annet. Ingen! Det sier mye om det å være "skapende" eller "moderne".

De er høye som tårn når de endelig presenterer noe eller har lagd film/musikk etc. Og når vi som , ikke-kunstnere ser mølet, og protesterer, får vi munnen fulle av hvor dumme vi er, som ikke ser det kunstneren så! Hva vet vi? Kunstneren kunne være både både homofil og pedofil, men kunsten betydde mest på den tiden.

Hva betyr mest i dag?

Jeg ser ofte det store i deres kunst, så jeg er nok ikke den rette å spørre.

Jeg ser absolutt ingenting i dagens A4-musikk og Anne Holt-litteratur.

Takke meg til Morrison, Lou Reed og alle de andre syrehuene på 60-/70-tallet.

Skrevet

Jeg ser ofte det store i deres kunst, så jeg er nok ikke den rette å spørre.

Jeg ser absolutt ingenting i dagens A4-musikk og Anne Holt-litteratur.

Takke meg til Morrison, Lou Reed og alle de andre syrehuene på 60-/70-tallet.

Vet ikke helt hva du mener med dagens A-fire musikk. Vet veldig godt hva du mener med forfattere.

Jeg, personlig, kan elske noe listepop, og hate noe annet. Det som irriterer meg mest, er hver gang jeg slår over til Voice-kanalen, så er det kun "svart musikk".

Skrevet

For å være helt ærlig! Hadde ikke mannen dopa seg og oppført seg som en liten drittunge verden over og vært typen til Kate Moss hadde jeg ikke visst hvem han var.

Aner ikke hva slags musikk han driver med engang, bare at han driter seg ut!

Blir litt sånn småirritert når jeg ser det teite trynet hans:(

Og så oppsatt på å dope seg som han er, tror jeg ikke han blir så veldig gammel iallefall.

Skrevet

En av de få dyktige, skal sies, men hadde han fortsatt vært i live hadde han ikke vært noe i nærheten av det ikonet han ble så fort han døde.

Du mener vel det samme om Jeff Buckley?

Skrevet

Mener du det samme om filosofer og tenkere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...