MsSophie Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har stilt seg horisontalt på venstre side av skjermen. Jeg vil ha ned plassert horisontalt nederst. Trodde det bare var å ta tak i den og 'dra' den på plass. Men det funker ikke. Hva gjør jeg? 0 Siter
McLoud Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Høyreklikk på den og sjekk at den ikke står låst før du forsøker å dra. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Dra en gang til, så funker det helt sikker. Eller høyreklikk og sjekk at det ikke er huket av for "lock the taskbar". 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Dra en gang til, så funker det helt sikker. Eller høyreklikk og sjekk at det ikke er huket av for "lock the taskbar". Den er ikke låst....og jeg drar og drar...., men den eneste som skjer er at den blir bredere:-/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Den er ikke låst....og jeg drar og drar...., men den eneste som skjer er at den blir bredere:-/ Da holder du musa på feil sted. Du må ikke dra i kanten, men på linja, der det ikke er noen ikoner eller noe som helst. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Da holder du musa på feil sted. Du må ikke dra i kanten, men på linja, der det ikke er noen ikoner eller noe som helst. Jeg drar i linja...når pila går over til å bli en sort liten strek med piler i begge kanter.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg drar i linja...når pila går over til å bli en sort liten strek med piler i begge kanter.... Nei, da er du for langt ut på kanten. Du må dra lenger inn, når musa ser vanlig ut som en hvit pil. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Nei, da er du for langt ut på kanten. Du må dra lenger inn, når musa ser vanlig ut som en hvit pil. Takk! *smask* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.