Gå til innhold

Oppgavelinja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stilt seg horisontalt på venstre side av skjermen. Jeg vil ha ned plassert horisontalt nederst.

Trodde det bare var å ta tak i den og 'dra' den på plass. Men det funker ikke.

Hva gjør jeg?

Skrevet

Høyreklikk på den og sjekk at den ikke står låst før du forsøker å dra.

Skrevet

Dra en gang til, så funker det helt sikker. ;)

Eller høyreklikk og sjekk at det ikke er huket av for "lock the taskbar".

Skrevet

Dra en gang til, så funker det helt sikker. ;)

Eller høyreklikk og sjekk at det ikke er huket av for "lock the taskbar".

Den er ikke låst....og jeg drar og drar...., men den eneste som skjer er at den blir bredere:-/

Skrevet

Den er ikke låst....og jeg drar og drar...., men den eneste som skjer er at den blir bredere:-/

Da holder du musa på feil sted. Du må ikke dra i kanten, men på linja, der det ikke er noen ikoner eller noe som helst.

Skrevet

Da holder du musa på feil sted. Du må ikke dra i kanten, men på linja, der det ikke er noen ikoner eller noe som helst.

Jeg drar i linja...når pila går over til å bli en sort liten strek med piler i begge kanter....

Skrevet

Jeg drar i linja...når pila går over til å bli en sort liten strek med piler i begge kanter....

Nei, da er du for langt ut på kanten. Du må dra lenger inn, når musa ser vanlig ut som en hvit pil.

Skrevet

Nei, da er du for langt ut på kanten. Du må dra lenger inn, når musa ser vanlig ut som en hvit pil.

Takk!

*smask*

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...