Gjest Wita Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Vi har fått ny bil skal dere vite og mannen i huset stråler. Egentlig skulle vi ha hatt ny bil vær uke, for makan til blid mann da gitt;) Han kommer hjem da, river opp døra og utbryter: - Kom og se da, kom og se!! Litt senere på kvelden, skjønner jeg ikke hvor det har blitt av han. Jeg finner han ingen steder. Han er ikke i huset og han har vært borte lenge.Til slutt finner jeg han i bilen. - Skal du ut å kjøre? sier jeg- - Eh he he, neida jeg bare sitter her og beundrer bilen jeg. Tenkt om han hadde sagt:- Jeg bare sitter her og beundrer deg jeg;) Det hadde vært noe det. Men neida jeg blir ikke sjalu på bilen altså. De er nå søte da, disse mennene;) 0 Siter
Zanina Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Skjønne, som unger på julaften! La han nyte bilen, han nyter sikkert deg òg, men bil og menn er noe spesielt. Han har _deg_ og flott _bil_ hva mer kan han ønske seg! Gratulerer med ny bil til dere begge! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Skjønne, som unger på julaften! La han nyte bilen, han nyter sikkert deg òg, men bil og menn er noe spesielt. Han har _deg_ og flott _bil_ hva mer kan han ønske seg! Gratulerer med ny bil til dere begge! Tusen takk! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 *ler* Det var da litt søtt da. Akkurat som en unge som har fått seg et nytt leketøy som er fryktelig spennende. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Morsom lesing. Bra at mannen din er fornøyd! Og er det ikke hærlig med ny bil da,for deg også? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Sånn er min mann også. Han kan sitte i timesvis og lese bilblad eller lese på nettet om allverdens tester på dekk og biltyper og diskutere felger med kamerater. Toppen av lykke var jo i fjor da - da vi importerte nesten ny bil fra Tyskland :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hehe, den er bra. Det er nok ofte slik med oss menn og biler:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Forresten så er det derfor mange menn liker lakk og lær på jentene, det lukter ny bil:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Forresten så er det derfor mange menn liker lakk og lær på jentene, det lukter ny bil:-) Det satte ting i nytt perspektiv, gitt 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det satte ting i nytt perspektiv, gitt Hehe, ja. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hehe, ja. *Snurt* Og jeg som trodde det var min lekre kropp du siklet på, og så var det bare billukta. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 *Snurt* Og jeg som trodde det var min lekre kropp du siklet på, og så var det bare billukta. Husk at jeg er interessert både i jenter og biler, ikke enten eller:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Husk at jeg er interessert både i jenter og biler, ikke enten eller:-) Hmmm. Ok, da. *Nesten blidgjort* 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hmmm. Ok, da. *Nesten blidgjort* Jeg liker jo å lukte og nyte synet av begge deler:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg liker jo å lukte og nyte synet av begge deler:-) :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Sånn er min mann også. Han kan sitte i timesvis og lese bilblad eller lese på nettet om allverdens tester på dekk og biltyper og diskutere felger med kamerater. Toppen av lykke var jo i fjor da - da vi importerte nesten ny bil fra Tyskland :-) *Hehe* Min gikk rundt med stjerner i blikket på denne tiden i fjor - han kjøpte nytt skjær på traktoren.... ;o) 0 Siter
EllaJo Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 morsomt Vi er på biljakt for tida, og samboeren lyser i øynene hver gang han drar avgårde til en bilforretning. Praten går i hestekrefter, felger og farge. 0 Siter
nick Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Menn kjøper bil på samme måten som kvinner kjøper klær. Fra butikk til butikk, se, diskutere, prøve, gruble. Når avgjørelsen er tatt føler det en periode med lykkefølelse som bråstopper når vi oppdager at idoten to hus nedenfor har kjøpt makan bil. Kvinner kjøper bil på samme måten som menn kjøper klær. "Jeg skal ha den røde bilen", og dett var dett. Var det ikke dere som kjøpte svart bil? Da har dere ca. 3 minutter til den første lakkskrapa viser seg. Håper dere liker å polere... 0 Siter
Atene Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Menn kjøper bil på samme måten som kvinner kjøper klær. Fra butikk til butikk, se, diskutere, prøve, gruble. Når avgjørelsen er tatt føler det en periode med lykkefølelse som bråstopper når vi oppdager at idoten to hus nedenfor har kjøpt makan bil. Kvinner kjøper bil på samme måten som menn kjøper klær. "Jeg skal ha den røde bilen", og dett var dett. Var det ikke dere som kjøpte svart bil? Da har dere ca. 3 minutter til den første lakkskrapa viser seg. Håper dere liker å polere... Det er det jeg alltid har sagt! Menn er like glad i shopping som kvinner, de bare shopper andre ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.