Lurveline Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Forresten så er det derfor mange menn liker lakk og lær på jentene, det lukter ny bil:-) Om man har dårlig råd, hjelper det å henge på seg en wonderbaum eller to istedet? ;o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Om man har dårlig råd, hjelper det å henge på seg en wonderbaum eller to istedet? ;o) "LOL" 0 Siter
keinstein Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Menn kjøper bil på samme måten som kvinner kjøper klær. Fra butikk til butikk, se, diskutere, prøve, gruble. Når avgjørelsen er tatt føler det en periode med lykkefølelse som bråstopper når vi oppdager at idoten to hus nedenfor har kjøpt makan bil. Kvinner kjøper bil på samme måten som menn kjøper klær. "Jeg skal ha den røde bilen", og dett var dett. Var det ikke dere som kjøpte svart bil? Da har dere ca. 3 minutter til den første lakkskrapa viser seg. Håper dere liker å polere... "Jeg skal ha den røde bilen" Det stemmer. Jeg har solgt noen bruktbiler i ulike sammenhneger, og kvinner spør først om farge. Jeg kjøpte en billig gammel bruktbil med to ulike farger på panser, bakdør og resten uten å se det. Den skulle være ventebil mens jeg fant en ny. Etter 3 mnd oppdaget min mor den merkelige fargekombinasjonen. Panser og bakdør var byttet og ikke lakket om. Det var snakk om stor ulikhet: grå og beige. Så mye bryr jeg meg om farge. Ellers syns jeg en kurant farge i grå, sølv eller beige er best for salgstidspunktet. 0 Siter
Gjest wondering a little Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "Jeg skal ha den røde bilen" Det stemmer. Jeg har solgt noen bruktbiler i ulike sammenhneger, og kvinner spør først om farge. Jeg kjøpte en billig gammel bruktbil med to ulike farger på panser, bakdør og resten uten å se det. Den skulle være ventebil mens jeg fant en ny. Etter 3 mnd oppdaget min mor den merkelige fargekombinasjonen. Panser og bakdør var byttet og ikke lakket om. Det var snakk om stor ulikhet: grå og beige. Så mye bryr jeg meg om farge. Ellers syns jeg en kurant farge i grå, sølv eller beige er best for salgstidspunktet. Jeg er også opptatt av farger. Hvilken farge har du? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Om man har dårlig råd, hjelper det å henge på seg en wonderbaum eller to istedet? ;o) Hehe, det vil helt sikkert funke det også. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Nei, jeg ville aldri plage mannen min med å skulle være med og shoppe klær til meg. Nå er jeg ikke glad i å shoppe selv heller,- så det hadde antageligvis ikke vært en særlig plage heller. Typisk, hva? Jeg liker å shoppe av og til, men hvis mann og/eller barn er med, blir det bare mas.. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Nå skal ikke late som om jeg har noe som helst greie på dette, men den så da fin ut og den er sikkert bra;o) Vi har kjøpt Ford S-max. Det eneste jeg vet er veldig bra med den er at det er 7-seter:) Kjenner den ikke så godt, men det er sikkert en fin bil - og jeg regner med at dere har stor familie og må ta litt andre hensyn enn meg:-) Dere får jo 5 seter MER enn hva jeg i praksis får...he-he... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Som oftest så rusler vi ned i sentrum sammen, og da havner vi ofte på en eller annen butikk der hun "bare skal titte" litt. Det er straffen for å være i et forhold. Hehe, må jo innrømme at jeg kjenner oss litt igjen som par.. ;o) Men hvis jeg planlegger å shoppe, da tar jeg ikke ham med altså. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg er også opptatt av farger. Hvilken farge har du? ;o) Kaldbeige 0 Siter
Gjest wondering a little Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Kaldbeige Du har et svar på alt. ) Nå fant jeg ikke den fargen på noe fargekart. Kan jeg få be om å komme å ta fargen din i nærmere øyensyn? 0 Siter
keinstein Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Du har et svar på alt. ) Nå fant jeg ikke den fargen på noe fargekart. Kan jeg få be om å komme å ta fargen din i nærmere øyensyn? Bilen har lagt seg for natten. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "Jeg skal ha den røde bilen" Det stemmer. Jeg har solgt noen bruktbiler i ulike sammenhneger, og kvinner spør først om farge. Jeg kjøpte en billig gammel bruktbil med to ulike farger på panser, bakdør og resten uten å se det. Den skulle være ventebil mens jeg fant en ny. Etter 3 mnd oppdaget min mor den merkelige fargekombinasjonen. Panser og bakdør var byttet og ikke lakket om. Det var snakk om stor ulikhet: grå og beige. Så mye bryr jeg meg om farge. Ellers syns jeg en kurant farge i grå, sølv eller beige er best for salgstidspunktet. Kan det være noe i at kvinnens første bil helst skal være rød? Det virket sånn tidligere ihvertfall Jeg kjøpte en gammel hvit lada i min ungdom, da den måtte lakkeres måtte den bytte farge- til rød 0 Siter
Gjest wondering a little Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Bilen har lagt seg for natten. Nå var det fargen _på deg_ jeg trodde vi snakket om... ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Kan det være noe i at kvinnens første bil helst skal være rød? Det virket sånn tidligere ihvertfall Jeg kjøpte en gammel hvit lada i min ungdom, da den måtte lakkeres måtte den bytte farge- til rød Vet ikke, men her kjører det rundt flere hummersuppe-rosa VW, så det kan ikke være kvinnemennesker. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kan det være noe i at kvinnens første bil helst skal være rød? Det virket sånn tidligere ihvertfall Jeg kjøpte en gammel hvit lada i min ungdom, da den måtte lakkeres måtte den bytte farge- til rød Min første konebil er rød:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.