Gå til innhold

Dampvasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ønsker jeg meg!

Innbiller meg at det må være genialt til rengjøring av møbler, tepper og stoffer. Har ikke tenkt å bruke flere tusen, så jeg håepr å få noen tips til merke/pris fra dere som ikke har de dyreste.

Hvor og hva bør jeg kjøpe?

Skrevet

Et spørsmål: tar den opp møkka fra porøse stoffer og tepper, eller dreper den bare bakterier?

På en eller annen måte må du jo få fjernet møkka?

Varme skader mange stoffer.

Skrevet

Jeg har den de selger på TV Shop. Den er faktisk veldig bra. 400 koster den. Det er masse tilbehør til den også.

Skrevet

Et spørsmål: tar den opp møkka fra porøse stoffer og tepper, eller dreper den bare bakterier?

Moren min har en sånn, det følger med masse børster og kluter som du bruker til å ta opp skitten med.

Men hun kokte en dør en gang, og måtte lakke den igjen.

Jeg låner den av og til. Kjekk å ha til å rengjøre flisene og fugene på badet, men ikke til særlig mye annet.

Skrevet

Moren min har en sånn, det følger med masse børster og kluter som du bruker til å ta opp skitten med.

Men hun kokte en dør en gang, og måtte lakke den igjen.

Jeg låner den av og til. Kjekk å ha til å rengjøre flisene og fugene på badet, men ikke til særlig mye annet.

Et kjernespørsmål: hvorfor bruker ikke profesjonelle slike?

På hoteller bruker de fremdeles mopp, klut, svamp, skrubb, såpe, spruteflaske, håndkraft og varmt vann i bøtte.

Hvorfor har ikke de tatt i bruk slike fantastiske maskiner/greier?

Kanskje fordi det ikke funker?

Skrevet

Jeg har prøvd en dampvasker et par ganger for å rense sofa og golvtepper som hadde fått stygge flekker. Møkka løsnet rett og slett av dampen!

Når det i tillegg er uten bruk av vaskemidler og kjemikalier og supert for astmatikere kan man lure på hvorfor ikke alle har det.

Men det er jo noe i at det sliter på stoffet, så kanskje man ikke bør bruke det for ofte....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...