pekkaline Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Noen som har prøvet det? Vi er noen stk som vurderer å gi et gavekort til ei som fyller 50år... Hun elsker massasje, er det noe annet vi heller bør velge? ca 1.100kr 0 Siter
Gjest kjempegodt Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Aromaterapi er bare helt vidunderlig.Har en vennine som driver med det.Så jeg har prøvd de et par ganger.Anbefaler det på det høyeste 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Aromaterapi er bare helt vidunderlig.Har en vennine som driver med det.Så jeg har prøvd de et par ganger.Anbefaler det på det høyeste blir det litt knaing? hard massasje? 0 Siter
tula Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Har ikke prøvd det selv, men jeg og søskenene mine gav et gavekort på aromaterapi til vår mor i 60-års-gave. Det var en suksess;) Hun nøt hvert sekund av det og sa det var den beste gaven hun kunne fått;) 0 Siter
Gjest kjempegodt Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 blir det litt knaing? hard massasje? Jeg synes ikke det er noen hard massasje, kommer litt an på hva som skal behandles det.Er det kun massasje for kosen sin del, så er det ikke hard massasje inkludert. Men jeg har hatt behandling for feks nakke, og det var ingen ting som gjorde vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.