Gå til innhold

Aromaterapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvet det? Vi er noen stk som vurderer å gi et gavekort til ei som fyller 50år... Hun elsker massasje, er det noe annet vi heller bør velge? ca 1.100kr

Gjest kjempegodt
Skrevet

Aromaterapi er bare helt vidunderlig.Har en vennine som driver med det.Så jeg har prøvd de et par ganger.Anbefaler det på det høyeste :)

Skrevet

Aromaterapi er bare helt vidunderlig.Har en vennine som driver med det.Så jeg har prøvd de et par ganger.Anbefaler det på det høyeste :)

blir det litt knaing? hard massasje?

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men jeg og søskenene mine gav et gavekort på aromaterapi til vår mor i 60-års-gave.

Det var en suksess;) Hun nøt hvert sekund av det og sa det var den beste gaven hun kunne fått;)

Gjest kjempegodt
Skrevet

blir det litt knaing? hard massasje?

Jeg synes ikke det er noen hard massasje, kommer litt an på hva som skal behandles det.Er det kun massasje for kosen sin del, så er det ikke hard massasje inkludert. Men jeg har hatt behandling for feks nakke, og det var ingen ting som gjorde vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...