Gå til innhold

F/U sjalusi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du bare vanlig sjalu eller er du super sjalu?

Jeg er vanlig...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zanina

7

• Mrs. Wallace

3

• sheba

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ikke sjalu egentlig.. kanskje litt bare isåfall. Jeg later som jeg er sjalu innimellom fordi samboeren klager og påstår at jeg ikke elsker ham lenger. Da legger han seg på sofaen og spiser to liter is... men seriøst... er det ikke bedre å være nøytral og vise forelskelse på en bedre måte enn å være dødelig sjalu?

Skrevet

Om jeg barefårvelge mellomdisse to alternativene ville jeg nok si det samme som deg, men hva er vanlig sjalu?

Jeg er ikke spesielt sjalu av meg,så jeg velger å si:Lite sjalu:)

Skrevet

Jeg er ikke sjalu egentlig.. kanskje litt bare isåfall. Jeg later som jeg er sjalu innimellom fordi samboeren klager og påstår at jeg ikke elsker ham lenger. Da legger han seg på sofaen og spiser to liter is... men seriøst... er det ikke bedre å være nøytral og vise forelskelse på en bedre måte enn å være dødelig sjalu?

Ville tro det!

Skrevet

Om jeg barefårvelge mellomdisse to alternativene ville jeg nok si det samme som deg, men hva er vanlig sjalu?

Jeg er ikke spesielt sjalu av meg,så jeg velger å si:Lite sjalu:)

Supersjalusi, er når hverken du eller han har noen frihet...

Skrevet

Jeg er ikke ikke sjalu. Mest fordi samboeren min aldri har gitt meg grunn til å være det.

Skrevet

Supersjalusi, er når hverken du eller han har noen frihet...

Sjalusi dreper de sterkeste følelser over tid, men kan ikke være lett og ha det sånn..

Skrevet

Joda, litt sjalu er jeg vel. Men jeg klarer godt å la være å vise det.

Så jeg er vel helt vanlig sjalu tenker jeg.

Skrevet

Jeg er ikke ikke sjalu. Mest fordi samboeren min aldri har gitt meg grunn til å være det.

Der sier du noe viktig; nemlig å stole på den man er sammen med. Til det motsatte er bevist.

Kjenn partneren din godt, før du gjør noe alvorlig...

Skrevet

Sjalusi dreper de sterkeste følelser over tid, men kan ikke være lett og ha det sånn..

Ille, ikke sant, å drepe det man lengter mest etter...

Skrevet

Ingen av delene. Jeg synes det er supert at vi omgås alle min samboers ekser jevnlig og sånn.

Skrevet

Joda, litt sjalu er jeg vel. Men jeg klarer godt å la være å vise det.

Så jeg er vel helt vanlig sjalu tenker jeg.

Tror det er en sunn måte å angripe de verste problemene på...

Sjalusi er ikke alltid negativt. Så elsk din mann og han vil elske deg!

Skrevet

Ingen av delene. Jeg synes det er supert at vi omgås alle min samboers ekser jevnlig og sånn.

Kjempeflott!

Skrevet

Der sier du noe viktig; nemlig å stole på den man er sammen med. Til det motsatte er bevist.

Kjenn partneren din godt, før du gjør noe alvorlig...

Han har ALDRI gitt meg grunn til ikke å stole på ham, og derfor gjør jeg heller ikke noe annet.

Han snakker selvsagt med andre jenter ute, har en del jentevenner og trener t.o.m sammen med ei eksdame, men jeg føler meg trygg likevel. Skulle han finne på å være utro, ville han ha gjort det selv om jeg ikke stolte 100% på ham.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er veldig lite sjalu. Har ikke grunn til å være det, dessuten tenker jeg at dersom han er så idiotisk å gå fra meg, så er det hans tap ;) Og jeg vet at jeg overlever uansett.

Har tenkt det i alle forholdene jeg har vært,så ikke vri dette til feil ved forholdet. Jeg ville blitt fryktelig lei meg hvis mannen min ikke ville være gift med meg lenger. Men dersom så galt skulle skje, så har jeg ikke noen mulighet til å påvirke det uansett, så lenge jeg er meg selv og oppfører meg som jeg synes jeg skal i forhold til mine verdier og livssyn. Og så lenge dette ikke er noe jeg kan styre, ser jeg ikke noe poeng i å bekymre meg eller være sjalu.

Også vet jeg at jeg ikke "trenger" ham verken økonomisk eller på annen måte. Jeg er sammen med ham fordi jeg elsker ham og har lyst til å være gift med ham. Ikke fordi jeg "trenger" ham for å klare meg i verden. Jeg er stor jente :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er også vanlig sjalu, tror jeg. Men i følge kompisene til samboeren er jeg visst helt unik, for alle andre damer er visst noen herskesyke troll. ;)

Skrevet

Jeg er også vanlig sjalu, tror jeg. Men i følge kompisene til samboeren er jeg visst helt unik, for alle andre damer er visst noen herskesyke troll. ;)

He he, samme her. Jeg var mer en av gutta får jeg beskjed om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...