Gå til innhold

F/U sjalusi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finnes ikke sjalu.

Jeg stoler på han, han på meg. Og vi vet begge hvor grensene går.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zanina

7

• Mrs. Wallace

3

• sheba

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest godtinngiftet
Skrevet

Er ikke sjalu, ser heller ikke på det som særlig vanlig å være det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, samme her. Jeg var mer en av gutta får jeg beskjed om.

Ja, ikke sant det er morsommere å høre det enn å få høre at man er en hurpekjerring? :)

Skrevet

Ja, ikke sant det er morsommere å høre det enn å få høre at man er en hurpekjerring? :)

Jeg synes det er kjempestas jeg! :o)

Og ofte synes jeg det er like greitt og ta en fest med gutta, blir ikke så mye intriger da ;o)

Skrevet

Jah si det... Hadde jeg enda hatt noen å være sjalu på.

Jeg var sjalu når jeg bodde sammen med en utro mann. Jeg var det ikke når jeg bodde sammen med en som elsket meg. Jeg var det igjen når jeg var sammen med han som sviktet meg.

Jeg tror jeg har ganske god intuisjon og ikke at jeg er generelt sjalu på noen plan.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er kjempestas jeg! :o)

Og ofte synes jeg det er like greitt og ta en fest med gutta, blir ikke så mye intriger da ;o)

Ja, jeg synes ofte det er morsommere med guttefester enn jentefester. :)

Blir litt mer avslappet stemning da, og man slipper å være så "fisefin" hele tiden. ;)

Skrevet

Blir litt mer avslappet stemning da, og man slipper å være så "fisefin" hele tiden. ;)

skriver under der..

:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hverken mannen min eller jeg er sjalu. Antagelig fordi vi ikke har noen grunn til det...

Skrevet

Jeg er i alle fall ikke mer enn vanlig, antagelig mindre enn det også. Kona må være langt under vanlig sjalu, har aldri opplevd henne det noen gang.

Vi har aldri hatt en krangel eller snakket om sjalusi noen gang.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er i alle fall ikke mer enn vanlig, antagelig mindre enn det også. Kona må være langt under vanlig sjalu, har aldri opplevd henne det noen gang.

Vi har aldri hatt en krangel eller snakket om sjalusi noen gang.

"Vi har aldri hatt en krangel eller snakket om sjalusi noen gang."

At dere ikke en gang snakker om det er litt spesielt. Mannen min og jeg snakker om sjalusi. Selv om jeg kjenner han veldig godt, så hender det rett som det er at jeg spør han om han har noen problem med noe av det jeg gjør, for at jeg vil være sikker på at jeg ikke sårer han på noen måte. Dessuten tror jeg at det virker forebyggende at jeg er åpen, i stedet for at han tilfeldigvis skulle komme over en heftig flørtetråd, eller noe.

Skrevet

Det sier kanskje mer om venninnene dere drar på fest med enn om gutta dere kjenner?

;oP

I min gjeng er det i hvert fall ikke mye fisefinhet, uansett om man har innovertiss eller utovertiss.

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg er vanlig sjalu.

Men har vært veldig sjalu tidligere, men da hadde jeg grunn til det, for å si det slik. Var sammen med en som ikke var til å stole på. Æsj. Det verste var ikke at han klina med andre, men faktisk fornedrelsen ved å være den forsmådde, og at andre SÅ det. hehe... Kvitt typen, heldigvis.

Skrevet

Da jeg møtte mannen min sa han at det er en ting han håper, og det er at jeg ikke er sjalu, for det hadde nemlig eksen hans vært. Noen måneder senere kunne vi oppsummere at han var utrolig sjalu selv, og at jeg fikk kritikk for at jeg ikke viste noen former for sjalusi ;) Han sa senere at han nå forsto bedre hvordan eksen hans hadde hatt det, for slike følelser hadde han ikke kjent før.

Nå mange år etter er vi veldig trygge på hverandre, så sjalusi er ikke noen av oss plaget med.

Skrevet

"Vi har aldri hatt en krangel eller snakket om sjalusi noen gang."

At dere ikke en gang snakker om det er litt spesielt. Mannen min og jeg snakker om sjalusi. Selv om jeg kjenner han veldig godt, så hender det rett som det er at jeg spør han om han har noen problem med noe av det jeg gjør, for at jeg vil være sikker på at jeg ikke sårer han på noen måte. Dessuten tror jeg at det virker forebyggende at jeg er åpen, i stedet for at han tilfeldigvis skulle komme over en heftig flørtetråd, eller noe.

Selvsagt har sjalusi blitt snakket om, men ikke i negativ forstand og aldri snakket om fordi en av oss har følt sjalusi.

Vi har sikkert snakket om grenser, men det er ikke mange gangene. Jeg husker det ikke.

Sjalusi har aldri vært noe tema for oss.

Skrevet

Vanlig sjalu tenker jeg. Hysterisk sjalu er jeg i alle fall ikke. :o) Kjæresten kan godt se på ei dame på gata uten at jeg bryr meg det minste, jeg titter jo litt diskret på kjekke menn selv.

Dette har vi snakket om og er helt trygge på begge to.

Skrevet

Jeg er lite eller ikke sjalu, det kunne ikke falle meg inn å ha en partner jeg ikke stolte på.

Skrevet

Det sier kanskje mer om venninnene dere drar på fest med enn om gutta dere kjenner?

;oP

I min gjeng er det i hvert fall ikke mye fisefinhet, uansett om man har innovertiss eller utovertiss.

Enig! :-)

Skrevet

Jeg er ihvertfall ikke supersjalu.

Men hva er egentlig "vanlig" sjalu? Ettersom de aller fleste i tråden her sier at de er "lite sjalu" så må vel nettopp det være det vanlige, da! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...