Gå til innhold

F/U sjalusi

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det sier kanskje mer om venninnene dere drar på fest med enn om gutta dere kjenner?

;oP

I min gjeng er det i hvert fall ikke mye fisefinhet, uansett om man har innovertiss eller utovertiss.

Nei, men jeg tenkte egentlig mest på temaene man snakker om og slikt. Synes lett det kan bli litt kjedelig med typiske "jenteting", så av og til er det morsomt å bare menge seg med gutta og prate om alt annet enn sminke, gutter, unger og denslags. :)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zanina

7

• Mrs. Wallace

3

• sheba

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så lenge jeg vet jeg ikke har noen grunn til å være sjalu så finnes jeg slett ikke sjalu.

Var jeg usikker på samboeren min ville nok sjalusien vist seg, men har altså ikke hatt grunn til det.

Skrevet

Altfor altfor sjalu!!

Har med ting som skjedde i et tidligere forhold da, så jobber sammen med dette med kjæresten min..

Jeg prøvde bare å legge alt fram uten beskyldninger mot han, bare forklarte at jeg har et problem som jeg trenger hjelp til å takle.. han ble litt bekymret for at han ikke ga meg nok komplimenter, holdt rundt meg og tok det som verdens beste kjæreste. Han har aldri gitt meg grunn til å ikke stole på han, som sagt, bare ting fra tidligere forhold som forkludrer hjernen min lett!

og ja, det er sinnsykt irriterende!!

Skrevet

Siden jeg har en partner jeg vet jeg kan stole på er jeg absolutt ikke sjalu.

Skrevet

Nei, men jeg tenkte egentlig mest på temaene man snakker om og slikt. Synes lett det kan bli litt kjedelig med typiske "jenteting", så av og til er det morsomt å bare menge seg med gutta og prate om alt annet enn sminke, gutter, unger og denslags. :)

Nok en gang - det avhenger av venninnene. :o)

*gir meg ikke*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nok en gang - det avhenger av venninnene. :o)

*gir meg ikke*

Hm, ok. Men jeg kjenner dessverre svært få guttejenter. :)

Skrevet

Jeg fantes ikke sjalu da jeg var gift. Hadde ingen mistanker om noe, stolte på ham, forventet at han skulle gjøre det samme.

Da forholdet tok slutt ved at han flyttet direkte inn til elskerinna si, viste det seg at han hadde vært utro gjentatte ganger og at mange visste om dette. Følte meg som DEN godfjotten!

Nå er jeg inne i et nytt forhold, og jeg må innrømme at jeg kjenner det stikker fra tid til annen, ja.

Men jeg prøver å holde det for meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...