Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det er jo _jeg_ som har norges vakreste dialekt! Var det sånn det var? At jeg kunne ta så feil og tro at det var min! *Løfter Gydas dialekt øverst på pallen med min som nummer to* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Toten? ;-) Toten dialekta er koselig, men ikke norges vakreste :-) Men der er du kanskje uenig med meg? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg hører på Mina hver dag, og hvis ikke DU gjør det, så kommer jeg og kvekker deg i ørene med en fryktelig og skjærende stavanger-dialekt! ;-P 0 Siter
Gjest Dialekt rasisten Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 HELT ENIG! Hu Siri dama er en lidelse å høre på. Både pga dialekten og stemmen... Og hun Jorunn som vant IDOL - forferdelig! Ellers finnes det mange fæle dialekter. Bergensk er en av dem. Personlig kunne jeg aldri ha funnet meg en kjæreste med utpreget dialekt - de skjærer meg i ørene, og hadde alene vært nok til å avskrive hele fyren fra begynnelsen. Nei,takke meg til Oslo dialekten. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Var det sånn det var? At jeg kunne ta så feil og tro at det var min! *Løfter Gydas dialekt øverst på pallen med min som nummer to* Det er plass til to på øverste hylle, så du får komme opp til meg! 0 Siter
Gjest Gyda, frå der ingen kunne tru at nokon kunne bu ;-) Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 HELT ENIG! Hu Siri dama er en lidelse å høre på. Både pga dialekten og stemmen... Og hun Jorunn som vant IDOL - forferdelig! Ellers finnes det mange fæle dialekter. Bergensk er en av dem. Personlig kunne jeg aldri ha funnet meg en kjæreste med utpreget dialekt - de skjærer meg i ørene, og hadde alene vært nok til å avskrive hele fyren fra begynnelsen. Nei,takke meg til Oslo dialekten. Du må åpne sinnet, være inkluderende, høre de koselige forskjellene og nyansene og slippe alle norske dialekter inn. Dialektrasister trenger vi ikke. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det er plass til to på øverste hylle, så du får komme opp til meg! Takk takk, da klatrer jeg opp og deler førsteplassen med deg :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Takk takk, da klatrer jeg opp og deler førsteplassen med deg :-D Klokt valg! :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 HELT ENIG! Hu Siri dama er en lidelse å høre på. Både pga dialekten og stemmen... Og hun Jorunn som vant IDOL - forferdelig! Ellers finnes det mange fæle dialekter. Bergensk er en av dem. Personlig kunne jeg aldri ha funnet meg en kjæreste med utpreget dialekt - de skjærer meg i ørene, og hadde alene vært nok til å avskrive hele fyren fra begynnelsen. Nei,takke meg til Oslo dialekten. Til orientering så kommer ikke idol Jorunn fra Stavanger,men ifra Vennesla på Sørlandet! Jeg synes ikke at stavanger dialekten er den verste. Men skingrende kvinnfolk fra Skien/Porsgrunn klarer jeg meg uten . 0 Siter
Gjest ally mc Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg hører på Mina hver dag, og hvis ikke DU gjør det, så kommer jeg og kvekker deg i ørene med en fryktelig og skjærende stavanger-dialekt! ;-P He, he - du og Veronica O.?! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 He, he - du og Veronica O.?! Noe sånt ja, hehe. ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.