Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjennom min sønn fått vite at sønnen til en venninne og 3 kamerater har stjålet min venninnes bil, pluss en bil til og kjørt rundt i byer o.l.Guttene er 14 år. Min venninne har og fortalt til meg at hennes sønn har tatt bilen hennes "alene". Tørr ikke si hva eg vett om dette. Hva hadde dere andre foreldre gjort?? Ønsker bare svar fra foreldre med tenåring- el.voksne barn.Min sønn blir redd visst eg forteller til venninna mi hva eg vett.

Gjest mener nå jeg
Skrevet

Fortell. De kan skade seg og andre også.

Gjest ikke sladder, men livsviktig
Skrevet

Jeg ville sagt ifra! Jeg skjønner at min egen sønn ville blitt red, men hva sier du om du får beskjed at XX og 2 av vennene hans hadde en ulykke i helga. Der en av de ble alvorlig skadet eller noen i værste fall ble drept, og du sitter hjemme (og sønnen din også) og begge angrer at dere ikke hadde sagt noe tidligere!?

Skrevet

Fortell. De kan skade seg og andre også.

Heilt enige med deg. Men dei guttene går med litt tøffere gutter enn min sønn. Han er redd han skal få bank eller bli veldig mobba. Har sagt til han at eg ikke liker og bli fortalt ting som dette, når eg må tie om det.

Skrevet

Det er enda lettere å fortelle dette til henne så lenge hun vet at sønnen hennes har tatt hennes bil.

Dette bør du ta opp med henne, du kan være med på å hindre at dette går helt galt og kanskje hindre at disse guttene faller helt ut på skråplanet.

Det er nå dette må stoppes før det går for lenge og for langt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Heilt enige med deg. Men dei guttene går med litt tøffere gutter enn min sønn. Han er redd han skal få bank eller bli veldig mobba. Har sagt til han at eg ikke liker og bli fortalt ting som dette, når eg må tie om det.

"Har sagt til han at eg ikke liker og bli fortalt ting som dette, når eg må tie om det."

Det var ikke så smart av deg. Du burde være veldig glad for at han har slik tillit til deg at han forteller hva han opplever. Så er det opp til deg som voksen å takle den informasjonen han kommer med.

Skrevet

Det er jammen synd at du bare ønsker svar fra foreldre med tenåringer eller voksne barn.

*brenner inne med nyttige erfaringer*

Skrevet

Det er jammen synd at du bare ønsker svar fra foreldre med tenåringer eller voksne barn.

*brenner inne med nyttige erfaringer*

Kom med det. Klart det er greit å få svar fra folk med erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...