Speak Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei????? Men ho får sikkert en ekstra godbit da. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Han er kastrert og har hatt FLUTD, altså han får fort urinstein som plugger igjen urinrøret hans. Dødselig. Katter som har hatt dette må gå på spesialfor resten av livet, som inneholder mindre salter. Salter er det mye av i dagligvare-gourmetmat. Du vet at det finnes våtmat som er bra for sånne katter også, så man kan gi dem en godbit med god samvittighet? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei, men jeg regner med at ungene vil gi hunden noe. Han fikk ihvertfall bursdagspresang da han nettopp var 1 år. ,-P 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hunden fikk en julestrømpe til hunder ett år. Var vel mest for guttungen sin del at vi gav julepakke til henne. Å jo, nå kom jeg på at sambo kjøpte seng til henne ett år, det er jo lille gulljenta hans må vite ;o) Ene lillesøstera mi kjøper presang til henne, ganske greitt for da er hun opptatt med sin pakke, og ikke alt papiret rundt henne. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ja! :-o Pusekattene her er både mottakere og ivrige gavekjøpere. Litt beskjemmet er jeg jo for å innrømme dette, men det er jo så¨koselig også da. Jeg er en sånn superbarnslig sjel når det kommer til sånt..Det drøyeste er vel at det utveksles pakker mellom pusene her og katten til morra mi..;-P (Som også er en barnslig sjel..muttern altså..hva katten angår i så måte vites jo i grunn ikke..;-)) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei. Dyr er dyr. Det er noe helt forskjellig fra menneske. Jammen en besjeler jo kjæledyr litt ekstra da..;-) Og ingen har jo påstått at det er fornuftig, men hyggelig og gøy er det jo..Er ikke jul litt om å ha det hyggelig og gøy og å være barnslig da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ungene er veldig opptatt av at pys må få gave ja Men ikke verre enn at de gir han litt luksus mat. Pys handler gaver til ungene også da hehe, men bare litt tullball. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ikke jeg, men mannen min kjøper "godteri" til kaninen. (Åtteåringen mener at det er en selvfølge!) 0 Siter
fresja Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Min datter har alltid gitt julegave® til hunden; jeg gir en liten ting om jeg ikke glemmer det! 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Ikke jeg, men mannen min kjøper "godteri" til kaninen. (Åtteåringen mener at det er en selvfølge!) Det skjønner jeg godt at 8-åringen mener! :-) Ellers får denne diskusjonen meg til å undres over at poden aldri har fremstilt krav om gave til bamsen, enda så viktig den var en periode! :-) Han telte med bamsen som et familiemedlem ihvertfall *he he* 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ja, nå hadde jeg kun hund da jeg selv var barn, men foreldrene våre ga oss alltid gaver "fra hunden"! *S* Vi hadde ikke nisse, så gave fra hunden var helt OK. :-) Her i huset får også hele familien gave fra kaninen. (Han må nok gruble og jobbe like mye hvert år, for han har jo ikke så lett for kommunikasjon, stakkar.) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Har jo barn i huset her da så, ja, "selvfølgelig" så blir ikke dyrene glemt til jul. Alle dyrene, akkurat nå en katt, en hund og et masvin, får hver sin pakke under juletreet i flott papir med rosett på 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Her i huset får også hele familien gave fra kaninen. (Han må nok gruble og jobbe like mye hvert år, for han har jo ikke så lett for kommunikasjon, stakkar.) Da kan du gi dette tipset til kaninen din: Leste på nettet for et par år siden om noen som laget øredobber av lakkert kaninlort!! 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Da kan du gi dette tipset til kaninen din: Leste på nettet for et par år siden om noen som laget øredobber av lakkert kaninlort!! Å fy flate! Eh - det tipset skal jeg passe godt på ikke kommer videren nei. :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 ja, hunden får selvfølgelig gaver. I fjor fikk han nye skåler, og fra sin "morfar" fikk den en pakke med bacon. Pent innpakket såklart ;-) 0 Siter
org Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Han er kastrert og har hatt FLUTD, altså han får fort urinstein som plugger igjen urinrøret hans. Dødselig. Katter som har hatt dette må gå på spesialfor resten av livet, som inneholder mindre salter. Salter er det mye av i dagligvare-gourmetmat. Ok, det visste jeg ikke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Du vet at det finnes våtmat som er bra for sånne katter også, så man kan gi dem en godbit med god samvittighet? Det vet jeg, men pleier bare gi tørrfôr uansett. Han er like glad i det :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei. Dyr er dyr. Det er noe helt forskjellig fra menneske. Hunden min setter stor pris på å få en gave, akkurat som de andre i flokken ;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei, men jeg regner med at ungene vil gi hunden noe. Han fikk ihvertfall bursdagspresang da han nettopp var 1 år. ,-P Egentlig burde vel hunden hatt 7 gaver på sin ettårsdag? *regne om til hundeår* 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Hunden min setter stor pris på å få en gave, akkurat som de andre i flokken ;-) Ja, de er jo i aller høyeste grad medlemmer av flokken! :-) Annerledes med gullfisk, da! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.