Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (Hei Flystripa, du minnet meg på at jeg hadde tenkt å spørre om nesten det samme som deg! ;-) Den kan gjerne koste 7-800 kr, det viktigste er at den er av god kvalitet. Tips? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei, mij! Har desverre ikke peiling på wok-panner Ingen svar i min tråd, heller... *sukk* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hei, mij! Har desverre ikke peiling på wok-panner Ingen svar i min tråd, heller... *sukk* Nei, dette var stusselige greier! Er stekepanna til deg selv eller? Woken skal være julegave til min kjære, han er nemlig min private chef. :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei, dette var stusselige greier! Er stekepanna til deg selv eller? Woken skal være julegave til min kjære, han er nemlig min private chef. :-) Ah, du er heldig som har en privat chef! Jeg har en jeg også, men han fungerer bare halve året (bortejobbende). Titan-panna skal være gave til svigers. 0 Siter
Gauda Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Kan ikke akkurat anbefale, for jeg har ikke wok-panne selv... Men, her var det en bra(?) og rimelig som du kan bestille pr nett/mail: http://www.traktoren.no/03.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.