Gjest r~i~p~e Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg blir veldig glad for slike vanlige ting som håndkle, shampoo, badeskum (ønsker meg badeskum m/roseduft fra Lidl i år, det er det beste badeskummet som finnes), kaffe, mat og andre husholdningsartikler. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 liker å få parfymer, såper, penger, pynteting, noen kule topper feks... 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Diamanter! Eller - det er i grunn akkurat det samme bare buksa passer. ;o) (tullesvar - tilgi ...) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg blir som oftest veldig glad for bøker og CD-er. Særlig hvis de evt. kan byttes.. 0 Siter
Piraye Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Parfyme, smykker, undertøy, ullsokker og lester, fine topper, handklær, musikk, dvd'er. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Penger, gavekort (helst på kjøpesenter så jeg kan velge butikk selv ;-) ), gavekort på hudpleie o.l.. Med mindre jeg har konkrete ønsker da. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Duker, kluter, håndklær, pynteting, kjøkkensleiver osv. Dette ønsker jeg meg hvert år av ungene. I år ønsker jeg meg tøfler! Av mann får jeg ingenting. Vi kjøper somregel noe til huset. I fjor var det godstoler, i år (nå) holder vi på å bore etter vann og det koster sitt... 0 Siter
Moraki Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg blir glad for penger. Det er faktisk det eneste jeg trenger av materielle ting. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Filmer, musikk, vin, kaffe, bøker, whiskey, sengetøy, badeolje, lys, brettspill.. 0 Siter
Mañana Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg blir mest glad for spesielle ting jeg har ønsket meg, dvs. ting jeg faktisk trenger. Ellers liker jeg gaver som f.eks gode matprodukter (hjemmelagede eller litt eksklusive), hudpleieprodukter, såper, klær, smykker eller kjøkkenutstyr og elektronikk, samt gavekort og penger. 0 Siter
tusseline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg liker å få bøker, musikk, håndklær, smykker, øredobber, penger.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Klær og toilettartikler er nok det beste jeg kan få :-) I år ønsker jeg meg hofteveske til å bruke på fjellturer (istedetfor sekk). Håper jeg får det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Bøker, filmer, hesteutstyr, litt eksklusiv julepynt, noe som ungene har tegnet eller laget til meg, smykker fra kjæresten, klær... Blir i grunnen glad for det meste jeg. ) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Bøker, filmer, hesteutstyr, litt eksklusiv julepynt, noe som ungene har tegnet eller laget til meg, smykker fra kjæresten, klær... Blir i grunnen glad for det meste jeg. ) Hesteutstyr? Hva da? Har noen som nettopp har fått seg hest serru, og er på jakt etter en god ide til noe å gi dem :-) Er to unghester, så de har ikke begynt å ri dem ennå... Utegangere. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Bøker, film, musikk, noe som bare er til meg (badekuler eller noe slikt), gavekort eller noe sølv (som f.eks. armbånd). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 klær, vesker, sko og smykker liker jeg å få (surprise surprise). Ellers kunne jeg tenkt meg et gavekort på spa eller massasje. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 klær, vesker, sko og smykker liker jeg å få (surprise surprise). Ellers kunne jeg tenkt meg et gavekort på spa eller massasje. Samme her. Men klær kunne jeg ikke fått, for jeg må nesten prøve det. Gavekort til hudpleie hadde vært fint, for det har jeg aldri prøvd. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Samme her. Men klær kunne jeg ikke fått, for jeg må nesten prøve det. Gavekort til hudpleie hadde vært fint, for det har jeg aldri prøvd. Nei det må være klær jeg allerede har prøvd :-) Hudpleie er sikkert deilig med ryggmassasje frister mest ..mmmmm :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hesteutstyr? Hva da? Har noen som nettopp har fått seg hest serru, og er på jakt etter en god ide til noe å gi dem :-) Er to unghester, så de har ikke begynt å ri dem ennå... Utegangere. Noen solide leietau? Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. ) Spørs hvor mye du har tenkt å legge i det, men en solid lærgrime er alltid ypperlig, men dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.