Gå til innhold

Hvilke julegaver liker du å få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig glad for slike vanlige ting som håndkle, shampoo, badeskum (ønsker meg badeskum m/roseduft fra Lidl i år, det er det beste badeskummet som finnes), kaffe, mat og andre husholdningsartikler.

Skrevet

liker å få parfymer, såper, penger, pynteting, noen kule topper feks...

Skrevet

Diamanter!

Eller - det er i grunn akkurat det samme bare buksa passer.

;o)

(tullesvar - tilgi ...)

Skrevet

Jeg blir som oftest veldig glad for bøker og CD-er. Særlig hvis de evt. kan byttes..

Skrevet

Parfyme, smykker, undertøy, ullsokker og lester, fine topper, handklær, musikk, dvd'er.

Skrevet

Penger, gavekort (helst på kjøpesenter så jeg kan velge butikk selv ;-) ), gavekort på hudpleie o.l..

Med mindre jeg har konkrete ønsker da. :-)

Skrevet

Duker, kluter, håndklær, pynteting, kjøkkensleiver osv. Dette ønsker jeg meg hvert år av ungene. I år ønsker jeg meg tøfler! :)

Av mann får jeg ingenting. Vi kjøper somregel noe til huset. I fjor var det godstoler, i år (nå) holder vi på å bore etter vann og det koster sitt... :)

Skrevet

Jeg blir glad for penger. Det er faktisk det eneste jeg trenger av materielle ting.

Skrevet

Filmer, musikk, vin, kaffe, bøker, whiskey, sengetøy, badeolje, lys, brettspill..

Skrevet

Jeg blir mest glad for spesielle ting jeg har ønsket meg, dvs. ting jeg faktisk trenger.

Ellers liker jeg gaver som f.eks gode matprodukter (hjemmelagede eller litt eksklusive), hudpleieprodukter, såper, klær, smykker eller kjøkkenutstyr og elektronikk, samt gavekort og penger.

Skrevet

Jeg liker å få bøker, musikk, håndklær, smykker, øredobber, penger..

Skrevet

Klær og toilettartikler er nok det beste jeg kan få :-)

I år ønsker jeg meg hofteveske til å bruke på fjellturer (istedetfor sekk). Håper jeg får det!

Skrevet

Bøker, filmer, hesteutstyr, litt eksklusiv julepynt, noe som ungene har tegnet eller laget til meg, smykker fra kjæresten, klær... Blir i grunnen glad for det meste jeg. :o)

Skrevet

Bøker, filmer, hesteutstyr, litt eksklusiv julepynt, noe som ungene har tegnet eller laget til meg, smykker fra kjæresten, klær... Blir i grunnen glad for det meste jeg. :o)

Hesteutstyr? Hva da? Har noen som nettopp har fått seg hest serru, og er på jakt etter en god ide til noe å gi dem :-)

Er to unghester, så de har ikke begynt å ri dem ennå... Utegangere.

hare1365380455
Skrevet

Bøker, film, musikk, noe som bare er til meg (badekuler eller noe slikt), gavekort eller noe sølv (som f.eks. armbånd).

Skrevet

klær, vesker, sko og smykker liker jeg å få (surprise surprise). Ellers kunne jeg tenkt meg et gavekort på spa eller massasje.

hare1365380455
Skrevet

klær, vesker, sko og smykker liker jeg å få (surprise surprise). Ellers kunne jeg tenkt meg et gavekort på spa eller massasje.

Samme her. Men klær kunne jeg ikke fått, for jeg må nesten prøve det. :)

Gavekort til hudpleie hadde vært fint, for det har jeg aldri prøvd.

Skrevet

Samme her. Men klær kunne jeg ikke fått, for jeg må nesten prøve det. :)

Gavekort til hudpleie hadde vært fint, for det har jeg aldri prøvd.

Nei det må være klær jeg allerede har prøvd :-)

Hudpleie er sikkert deilig med ryggmassasje frister mest ..mmmmm :-)

Skrevet

Hesteutstyr? Hva da? Har noen som nettopp har fått seg hest serru, og er på jakt etter en god ide til noe å gi dem :-)

Er to unghester, så de har ikke begynt å ri dem ennå... Utegangere.

Noen solide leietau? Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. :o)

Spørs hvor mye du har tenkt å legge i det, men en solid lærgrime er alltid ypperlig, men dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...