Gjest eljo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Noen solide leietau? Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. ) Spørs hvor mye du har tenkt å legge i det, men en solid lærgrime er alltid ypperlig, men dyrt. " Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. )" Nei det har du rett i... Blir nok mer når de skal begynne å ri :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Liker spesielt godt å få klær (særlig sjal/skjerf og andre ting som alltid passer i størrelsen, ikke bukser), smykker, vesker, bøker, fine ting til huset (ikke bare rent praktiske), CD'er, sportsutstyr/-klær. Har jo egentlig mer enn det jeg trenger ettehvert, så foretrekker absolutt kvalitetsting. Med andre ord - heller en ordentlig (les: kanskje dyr) lommebok enn en billig (billig i vid forstand; ikke bare prisen) veske. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Liker spesielt godt å få klær (særlig sjal/skjerf og andre ting som alltid passer i størrelsen, ikke bukser), smykker, vesker, bøker, fine ting til huset (ikke bare rent praktiske), CD'er, sportsutstyr/-klær. Har jo egentlig mer enn det jeg trenger ettehvert, så foretrekker absolutt kvalitetsting. Med andre ord - heller en ordentlig (les: kanskje dyr) lommebok enn en billig (billig i vid forstand; ikke bare prisen) veske. elsker sokker jeg. har rundt 80 par. kan gjerne få fler til jul:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 elsker sokker jeg. har rundt 80 par. kan gjerne få fler til jul:-) Ikke spesielt opptatt av sokker, men fine nylonstrømper (stayups eller strømpebukser) er fint å få! 0 Siter
org Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg liker å få nyttige ting. Varme klær - votter - sjal etc. Og gjerne noe til huset. Og gjerne innrammet bilde fra barna. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.