Gå til innhold

Hvilke julegaver liker du å få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen solide leietau? Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. :o)

Spørs hvor mye du har tenkt å legge i det, men en solid lærgrime er alltid ypperlig, men dyrt.

" Utegangende unghester er liksom ikke det man trenger så mye til. :o)"

Nei det har du rett i... Blir nok mer når de skal begynne å ri :-)

Skrevet

Liker spesielt godt å få klær (særlig sjal/skjerf og andre ting som alltid passer i størrelsen, ikke bukser), smykker, vesker, bøker, fine ting til huset (ikke bare rent praktiske), CD'er, sportsutstyr/-klær.

Har jo egentlig mer enn det jeg trenger ettehvert, så foretrekker absolutt kvalitetsting. Med andre ord - heller en ordentlig (les: kanskje dyr) lommebok enn en billig (billig i vid forstand; ikke bare prisen) veske.

Gjest catiki21
Skrevet

Liker spesielt godt å få klær (særlig sjal/skjerf og andre ting som alltid passer i størrelsen, ikke bukser), smykker, vesker, bøker, fine ting til huset (ikke bare rent praktiske), CD'er, sportsutstyr/-klær.

Har jo egentlig mer enn det jeg trenger ettehvert, så foretrekker absolutt kvalitetsting. Med andre ord - heller en ordentlig (les: kanskje dyr) lommebok enn en billig (billig i vid forstand; ikke bare prisen) veske.

elsker sokker jeg. har rundt 80 par. kan gjerne få fler til jul:-)

Skrevet

elsker sokker jeg. har rundt 80 par. kan gjerne få fler til jul:-)

Ikke spesielt opptatt av sokker, men fine nylonstrømper (stayups eller strømpebukser) er fint å få!

Skrevet

Jeg liker å få nyttige ting. Varme klær - votter - sjal etc.

Og gjerne noe til huset.

Og gjerne innrammet bilde fra barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...