Gå til innhold

Olav VI statuens skjebne - parodien på saksbehandling

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

En syllogisme, litt for enkle slutninger for enkle mennesker. Aristoteles. En and flyter og tre flyter, derfor må ender være laget av tre.

She's a witch! :D

Gjest kvitsymra
Skrevet

Synd at et titall kommuner nå tilbyr seg å kjøpe og sette opp statuen.

Hvis det er slik kongen hilste, så sier de implisitt at kongen hilste med fascisthilsen.

Om de setter op denne statuen ved spissen av et fiskevær i nord, så vær så god for meg. Hvis denne statuen kommer til min by, så sier eg bare "bore-bore-stappe i dynamitt og bang".. :c)

Skrevet

Om de setter op denne statuen ved spissen av et fiskevær i nord, så vær så god for meg. Hvis denne statuen kommer til min by, så sier eg bare "bore-bore-stappe i dynamitt og bang".. :c)

Terrorist?

Gjest kvitsymra
Skrevet

Terrorist?

He he. Bare realist.

Men byen har over 130 overvåkningskameraer.... men, hvis eg tenker etter så hadde det vært kjekt å bli vist på alle nyhetssendingene for en kveld.:c)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...