Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 En syllogisme, litt for enkle slutninger for enkle mennesker. Aristoteles. En and flyter og tre flyter, derfor må ender være laget av tre. She's a witch! 0 Siter
keinstein Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 She's a witch! Monty Python 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Monty Python 10 poeng til deg. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Synd at et titall kommuner nå tilbyr seg å kjøpe og sette opp statuen. Hvis det er slik kongen hilste, så sier de implisitt at kongen hilste med fascisthilsen. Om de setter op denne statuen ved spissen av et fiskevær i nord, så vær så god for meg. Hvis denne statuen kommer til min by, så sier eg bare "bore-bore-stappe i dynamitt og bang".. :c) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Om de setter op denne statuen ved spissen av et fiskevær i nord, så vær så god for meg. Hvis denne statuen kommer til min by, så sier eg bare "bore-bore-stappe i dynamitt og bang".. :c) Terrorist? 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Terrorist? He he. Bare realist. Men byen har over 130 overvåkningskameraer.... men, hvis eg tenker etter så hadde det vært kjekt å bli vist på alle nyhetssendingene for en kveld.:c) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.