Gjest julekort-designeren Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 ...er det dumt å sende bilde av oss og barna i en slags kolasj som julekort. Holder på å lage det og designe det selv i fotoshop. Det er litt spesiellt med at barnet vårt er adoptert og kom hjem i desember for 2 år siden. Men, er det for dumt eller teit? Jeg ville selv satt kjempepris på slike julekort fra andre, men det er nå meg da... Hva synes dere? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Nei, det er absolutt ikke teit! 0 Siter
Orio Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg synes det er kjempekoselig med julekort med bilde av barn/familien. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ikke teit, men veldig koselig. :-) Vi har akkurat tatt julekortbilder, hele familien med hund og det hele. Syns sånt er koselig jeg, og hadde blitt glad for å få det fra andre og. :-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg elsker julekort med bilde av barn eller annet fra familielivet på. Og er også veldig glad i disse utskjelte maskinskrevne julebreva med hva som har skjedd iløpet av året. Synes det er koselig jeg, da blir en litt oppdatert selv om en ikke prates så ofte. Brev kombinert med bilder er jo det beste da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.