Orio Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ville dere satt pris på hjemmelaget sild, kransekake, brød eller julekaker i julepresang? (Dere som ikke har tid/interesse av å lage noe selv?) Hva med andre hjemmelagde ting? NB, ting du selv tidligere har gitt uttrykk for å like. Eller blir det en "dårlig" presang alene? 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg ville absolutt satt pris på det, ja. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Altså: Først og fremst spiselige, hjemmelagde ting. Andre ting kommer det veldig an på hva er (dessverre, kanskje - men jeg har så mye). 0 Siter
Mañana Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Åja, definitivt, og de fleste jeg kjenner ville blitt veldig glad for slike gaver:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 "Ville dere satt pris på hjemmelaget sild, kransekake, brød eller julekaker i julepresang? (Dere som ikke har tid/interesse av å lage noe selv?)" Helt klart en super presang i mine øyne. Nå liker jeg ikke sild, men... "Hva med andre hjemmelagde ting? NB, ting du selv tidligere har gitt uttrykk for å like. Eller blir det en "dårlig" presang alene?" Hvis der er noe jeg har gitt uttrykk for at jeg kunne tenke meg så ville jeg blitt kjempeglad fordi giver tok hintet og faktisk hørte på meg. ;-) Det er slett ingen dårlig presang, tvert imot. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hvis noen hadde bakt julekaker til meg, hadde jeg blitt drithappy! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Gaver med tanker bak setter jeg stor pris på! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg ville satt kjempe pris på en krukke julekaker og ikke minst brente mandler!!!! DET er godt det!!! Brød er kanskje ikke noe sjakktrekk med tanke på at det blir fort dårlig? Og sild liker jeg ikke 0 Siter
Gjest det er koselig Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det hadde vært koselig, men brød trenger jeg ikke. Og jeg håper ikke jeg får masse sjokolade, siden jeg prøver å spise mindre søtt. ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mye bedre med en god hjemmelaget presang enn noe man kanskje ikke ønsker/trenger. Det synes jeg selv om jeg også lager en del til jul. 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ja! Slike gaver vil jeg ha! Noen av de beste julegavene vi har fått gjennom årene har vært hjemmelaget julepynt fra tanta mi, og den julepynten henter vi fram hver jul! Ett år fikk jeg en stor krukke full av snop. Krukka var pyntet med noe glanspapir eller noe sånt, vet ikke hva det heter. Flott gave var det i allefall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.