Gjest Emma31 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hadde brystreduksjon forrige uke, og nå er det ene brystet mitt temmelig misfarget. Burde jeg bekymre meg? Det andre brystet er helt fint. 0 Siter
Gjest puppelur Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det er nok bare blødninger etter operasjonen. Men selvsagt hvis du er engstelig bør du snakke med legen. Snakk i hvert fall med legen hvis du føler mye smerter eller spreng i akkurat det brystet. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det er helt normalt og vil gå over etterhvert. Brystet er mørbanket og det er naturlig at det er blått og grønt og lilla en stund. Fikk du ikke vite dette da du gjorde operasjonen? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 At brystet er blått og grønt behøver ikke bety annet enn at det har gått hull på en del blodkar (og det har det vel gått med en del av under en slik operasjon). Jeg var gul, blå og grønn over hele underarmen en uke eller to etter en operasjon jeg hadde i armen. Om fargen blir veldig mye mørkere, på grensen til sort, da må du kontakte lege. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 tror jeg var ganske blågrønn på begge puppene et par uker etter operasjonen. Tenk på hvilken rundjuling de har fått iløpet av operasjonen! Helt normalt =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.