Gå til innhold

Telenor kundeservice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har e-mail adressen til Telenor kundeservice? (dette gjelder en klage).

Jeg forsøkte å gå inn på telenor.no - og deretter "kontakt kundeservice" men kommer ikke videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er ikke bare enkelt nei!! Har prøvd ut kundeservice-sidene til Telenor et par ganger og det er rimelig håpløst.

Jeg ville prøvd ut [email protected] :)

Skrevet

Hehe, det er ikke bare enkelt nei!! Har prøvd ut kundeservice-sidene til Telenor et par ganger og det er rimelig håpløst.

Hei!

Takk for svar! Det virker rett og slett som om Telenor ikke er særlig interessert i å få henvendelser fra kundene annet en via telefon.

Jeg prøver dog den mailadressen du oppgir :-)

Skrevet

Hei!

Takk for svar! Det virker rett og slett som om Telenor ikke er særlig interessert i å få henvendelser fra kundene annet en via telefon.

Jeg prøver dog den mailadressen du oppgir :-)

De fleste selskaper foretrekker selvsagt å håve inn penger fra kundetelefonen. Slu som de er.

Skrevet

Jeg hadde problem med å finne telefonnummer, men fant at jeg kunne sende melding fra on.line siden. Dette gjaldt internet; litt vanskelig å sende mail når internett ikke virker!

Klage på tlf.regning sendte jeg også via nettet. Selve mailadressen er visst litt hemmelig!

Skrevet

Jeg forsøkte nå å sende en mail til: [email protected] - men jeg fikk den i retur. Adressen funka med andre ord ikke.

Skrevet

Skift fra Telehor, de bare robber deg for penger uansett! Jeg ble mye lykkeligere uten de kvakksalver-produktene de reklamerer for!

Skrevet

Jeg forsøkte mail-adressen du oppga - men den funka dessverre ikke. Mailen kom i retur.

At det skulle være mulig å treffe kundeservice hos Telenor via noe så enkelt som e-post, hadde faktisk overrasket meg.

De driver tross alt med kunderelaterte tjenester som de tar seg grådig betalt for.

De lever f..n skjæremeg i Televerkstiden hvor de hadde monopol på allting enda. (Bortsett fra Wonderboy Baksaas da som må ha minimum 12 mil i året for i det hele tatt å bli inspirert til å gjøre den jobben han er ansatt for å gjøre).

Skrevet

Jeg forsøkte mail-adressen du oppga - men den funka dessverre ikke. Mailen kom i retur.

Ikke overraskende. De tjener mye penger på folk som ringer kunetelefonen.

Skrevet

Jeg forsøkte nå å sende en mail til: [email protected] - men jeg fikk den i retur. Adressen funka med andre ord ikke.

Ja, dårlig forslag av meg. ;) Burde skjønt at de har gjort den adressen utilgjengelig.

Skrevet

Jeg hadde problem med å finne telefonnummer, men fant at jeg kunne sende melding fra on.line siden. Dette gjaldt internet; litt vanskelig å sende mail når internett ikke virker!

Klage på tlf.regning sendte jeg også via nettet. Selve mailadressen er visst litt hemmelig!

Hvordan klarte du å finne frem til en e-mail adresse på online.no?

Min henvendelse gjelder for øvrig internett.

Caloni Makaroni
Skrevet

"Dette gjaldt internet; litt vanskelig å sende mail når internett ikke virker!"

I New York ble min far frastjålet lommeboka si. Politiet hevdet hardnakket at for å anmelde en forbrytelse måtte man betale 5 dollar i cash ;)

Skrevet

"Dette gjaldt internet; litt vanskelig å sende mail når internett ikke virker!"

I New York ble min far frastjålet lommeboka si. Politiet hevdet hardnakket at for å anmelde en forbrytelse måtte man betale 5 dollar i cash ;)

Hvor mye tok de for å ta i mot anmeldelse for drap da?

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvor mye tok de for å ta i mot anmeldelse for drap da?

Jeg tror den drepte måtte møte opp personlig ;)

Skrevet

Hvordan klarte du å finne frem til en e-mail adresse på online.no?

Min henvendelse gjelder for øvrig internett.

På online.no logget jeg meg inn. Klikket på kundeservice & hjelp øverst på siden. Klikket så på melde feil på ADSL. Fulgte instruksjonene jeg fikk videre.

Klikket til slutt på send, men så vel ikke noen mailadresse. Det kom opp en melding om teknisk feil, men jeg må ha kommet frem, for jeg fikk svar.

Jeg kom ikke inn på Internett, så dette måtte jeg gjøre fra min PC på jobb. Kan nevne at feilen var en ledning som satt for løst. Det fant jo ikke Telenor ut, men min datter oppdaget det etter noen få minutt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...