Gjest mumrikken2 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk ikke sett dagens program. Hvordan gikk det, hvem av frierne ble igjen tilslutt? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Terje valgte Karen, Harald valgte Silje, Tore Jardar valgte Michelle og Anne valgte Torjus... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Silje, Karen, Michelle, og Torjus fikk bli med på tur!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Karen for han eldste, tore jardar tok læreren, eplebonden tok ho med tannsmykke og anne valgte han lyse. Jeg har faktisk fulgt med, men navn er min svake side. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Terje valgte Karen, Harald valgte Silje, Tore Jardar valgte Michelle og Anne valgte Torjus... Tore Jardar og Michelle tror jeg er det eneste paret som består.. Kanskje Silje og Harald en liten stund. De to andre syns jeg virka ganske likegyldige. Hvertfall Anne. De var fortsatt bare venner. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Terje valgte Karen, Harald valgte Silje, Tore Jardar valgte Michelle og Anne valgte Torjus... morsomt å se hvor overasket Karen ble. Jeg trodde helt sikkert at det skulle bli Kjersti jeg også, selv om jeg i begynnelsen mente det måtte bli Karen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Tore Jardar og Michelle tror jeg er det eneste paret som består.. Kanskje Silje og Harald en liten stund. De to andre syns jeg virka ganske likegyldige. Hvertfall Anne. De var fortsatt bare venner. For noen dager siden var det snakk om programmet. Terje, har han dame fra før? Jeg synes da han valgte rett, for karen har ikke forelsket seg enda, tror jeg... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Tore Jardar og Michelle tror jeg er det eneste paret som består.. Kanskje Silje og Harald en liten stund. De to andre syns jeg virka ganske likegyldige. Hvertfall Anne. De var fortsatt bare venner. Enig. Tror ikke Anne fant kjærligheten. Hun er flink til å bli kompis. Men jeg ville uten tvil valgt Rune, skikkelig bra kar 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 For noen dager siden var det snakk om programmet. Terje, har han dame fra før? Jeg synes da han valgte rett, for karen har ikke forelsket seg enda, tror jeg... Hva skulle det ha å si, en ble jo såret likevel. Uansett så tror jeg ikke så mye på dette som ble skrevet her tidligere heller. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hva skulle det ha å si, en ble jo såret likevel. Uansett så tror jeg ikke så mye på dette som ble skrevet her tidligere heller. Ok, jeg leste ikke tråden, men fikk det intrykket. Får håpe de finner kjærligheten alle sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.