Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest mumrikken2
Skrevet

Jeg fikk ikke sett dagens program. Hvordan gikk det, hvem av frierne ble igjen tilslutt?

Fortsetter under...

Skrevet

Terje valgte Karen, Harald valgte Silje, Tore Jardar valgte Michelle og Anne valgte Torjus...

Skrevet

Silje, Karen, Michelle, og Torjus fikk bli med på tur!!

Skrevet

Karen for han eldste, tore jardar tok læreren, eplebonden tok ho med tannsmykke og anne valgte han lyse. :) Jeg har faktisk fulgt med, men navn er min svake side.

Skrevet

Terje valgte Karen, Harald valgte Silje, Tore Jardar valgte Michelle og Anne valgte Torjus...

Tore Jardar og Michelle tror jeg er det eneste paret som består.. Kanskje Silje og Harald en liten stund. De to andre syns jeg virka ganske likegyldige. Hvertfall Anne. De var fortsatt bare venner.

Skrevet

morsomt å se hvor overasket Karen ble. Jeg trodde helt sikkert at det skulle bli Kjersti jeg også, selv om jeg i begynnelsen mente det måtte bli Karen.

Annonse

Skrevet

Tore Jardar og Michelle tror jeg er det eneste paret som består.. Kanskje Silje og Harald en liten stund. De to andre syns jeg virka ganske likegyldige. Hvertfall Anne. De var fortsatt bare venner.

For noen dager siden var det snakk om programmet. Terje, har han dame fra før? Jeg synes da han valgte rett, for karen har ikke forelsket seg enda, tror jeg...

Skrevet

Enig. Tror ikke Anne fant kjærligheten. Hun er flink til å bli kompis. Men jeg ville uten tvil valgt Rune, skikkelig bra kar

Skrevet

For noen dager siden var det snakk om programmet. Terje, har han dame fra før? Jeg synes da han valgte rett, for karen har ikke forelsket seg enda, tror jeg...

Hva skulle det ha å si, en ble jo såret likevel.

Uansett så tror jeg ikke så mye på dette som ble skrevet her tidligere heller.

Skrevet

Hva skulle det ha å si, en ble jo såret likevel.

Uansett så tror jeg ikke så mye på dette som ble skrevet her tidligere heller.

Ok, jeg leste ikke tråden, men fikk det intrykket. Får håpe de finner kjærligheten alle sammen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...