Gå til innhold

Nintendo Ds Lite vs Sony PSP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best av disse spillmaskinene? Er spillene til Nintendo mer barnslige? Hvilke spill finnes til de forskjellige. Er 23 år og ønsker meg en av dem ;)

Skrevet

Vi har begge deler, bruker absolutt DS mer enn PSP. Er på din alder.

Det finnes flere klassiske spill til DS (Mario, snart Zelda etc), mens man får flere litt sære, japanske spill til PSP. DS er mindre og mer oversiktlig, mens PSP gir tilleggsfunksjoner som muligheten for å se film (på et format som visstnok er tatt ut av produksjon nå, siden det floppet). Og så liker jeg touchscreen-funksjonen til DS i en del spill, som f.eks Nintendogs (som helt klart kvalifiserer til betegnelsen barnslig spill, men jeg lot meg underholde i rimelig mange timer).

Skrevet

Tja, på PSP holder det å kjøpe maskinen, så er spillene 'gratis' :)

Skrevet

Tja, på PSP holder det å kjøpe maskinen, så er spillene 'gratis' :)

Du kan laste ned til nintendo ds også da...

Skrevet

Har begge deler.

Liker ikke DS'en, slitsomt å følge med på to skjermer.

Barnsligere spill.

psp'en er genial, lettere knapper, finere skjerm, bedre og mer fantasifulle spill.

Og det at du kan se film på den såklart :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Blir vanskelig det her. Likte det at man kunne se film på PSP, men det er vel ganske liten skjerm? Er det flest spill å velge mellom til PSP?

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvordan går det an?

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Blir vanskelig det her. Likte det at man kunne se film på PSP, men det er vel ganske liten skjerm? Er det flest spill å velge mellom til PSP?

Jeg mener det er helt bak mål å se film på en så liten skjerm :-)

Men hver sin smak.

Selv har vi kjøpt to DS-Lite'er.

Jeg er 24 mannen er 40, begge spiller. Mamma liker det tilogmed, fikk a hekta på'n når hu var besøk.

DS er desidert størst spill-biblotek.

PSP har egentlig gjort det dårlig i forhold til DS verden over, noe som fører til færre spill, som igjen enda værre salg = 0 spill.

Skrevet

Hvordan går det an?

Du trenger en sånn juksebrikke i nintendo ds`en.

Bestilles på www.modnet.no

Verdt hver en krone. Vi har 1g minnekort og masse nye spill. Den brikken er tjent inn på et øyeblikk ;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Verdt hver en krone. Vi har 1g minnekort og masse nye spill. Den brikken er tjent inn på et øyeblikk ;o)

Aaah..skal sjekke det ut på et tidspunkt hvor jeg har litt færre eksamener å konse om ;)

Skrevet

Aaah..skal sjekke det ut på et tidspunkt hvor jeg har litt færre eksamener å konse om ;)

Do that ;o)

Skrevet

Oh, da ser du hvor lite jeg har å fare med :) Det var jeg ikke klar over.

Skrevet

Oh, da ser du hvor lite jeg har å fare med :) Det var jeg ikke klar over.

Er så kjekt akkte. Har massevis av nye spill og alle typer hunder i nintendogs i skjønn forening :o)

Skrevet

Er så kjekt akkte. Har massevis av nye spill og alle typer hunder i nintendogs i skjønn forening :o)

kjekt atte... skulle det stå...

Skrevet

Hvor mange spill er det plass til på en 1 gb minnebrikke? Hvor kan man laste ned spill?

Tror jeg skal ønske meg DS ;)

Skrevet

Ja, si det du... Jo, de er helt like så det må jo være fordi de andre kanskje er mer fancy?

Jeg fant på elkjøp og der koster de det samme så er nok helt like.

Skrevet

Hvor mange spill er det plass til på en 1 gb minnebrikke? Hvor kan man laste ned spill?

Tror jeg skal ønske meg DS ;)

Ca 30 spill, så da har du noe å gjøre en stund :o)

candyqueen_83
Skrevet

Finner ikke den juksebrikken jeg. Har du link?

Eller er det den som koster 1049 kr?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...