Gå til innhold

Jeg er deprimert

Gjest Ikke noe navn idag.... hilsen trist jente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag...

Driver å slanker meg, har gått ned 5.1 kilo på 1 mnd, hvor jeg holdt meg HELT unna usunn mat og snop.

Så tillot jeg meg litt i helga, for å feire nedgangen og at jeg har klart meg i en hel mnd.

Og nå er det dritt søtsuget tilbake igjen, skal klare meg 3 uker denne dagen uten noe snop/usunn mat.

Men søtsuget er tilbake, så jeg sliter sånn.

MÅ klare å holde ut i 3-4 dager, så går søtsuget over igjen.

Idag så skeiet jeg ut pga det hersens søtsuget og det har gjort meg usigelig deppa.

Må bare stålsette meg.... skal ned 19 kilo til før jeg er slank. Følger Libra kostholdet.

Skrevet

Libra kostholdet? Jeg trenger å fleske av meg noe kilo, fortell meg hvordan du klarer å være så flink!

Skrevet

Libra kostholdet? Jeg trenger å fleske av meg noe kilo, fortell meg hvordan du klarer å være så flink!

Man spiser hver 3 time.

Veier maten, men etterhvert ser man det på øyemålet.

Eks, 30 gr skinke, utgjør 3 skiver skinke osv.

4 brødmåltider for dagen + 1 middagsmåltid.

Går grunnkurset, kostet 1500 kr. Får kursbok med oversikt over mat som er sunt og godt å spise.

Eneste kostholds prg som er statstøttet fordi det setter så fokus på riktig ernæring.

http://www.agoproductions.no/portal/Default.aspx?alias=www.agoproductions.no/portal/libra

Gjest gla i søtt
Skrevet

Jeg synes du har vært kjempeflink! Skjønner at søtsug er noe dritt, men alikevell så håper jeg du prøver å glemme dette feilsteget, og fortsette ditt nye og sunne liv. Jeg beundrer sånne som deg! Har ikke viljestyrke nok til å holde meg unna søtsaker.

Gjest girl with no name
Skrevet

Tar du krom da? Det hjelper mot søtsug.

Gjest trultemor26
Skrevet

Tygg sukkerfri tyggis, med ulike smaker, det finnes jo så mange smaker nå. Jeg bruker av og til tyggis som "godteri".

Skrevet

Du kan jo spise endel annet da som gjør at søtsuget blir mindre.

Du kan også kjøpe deg noen sukkerfrie pastiller for å ha noe smak i munnen.

Skrevet

Jeg så et tips på en slankeside: Frys ned druer og spis de. Da spiser du de sakte og det skal visst dempe søtsuget :)

Skrevet

Dette går bra skal du se:) Alle kan ha en sprekk... Da gjelder dte å glemme den, og gå videre:)

Anbefaler deg Ekstra tyggis med lakris smak. Den er kjempe god:)

Lykke til, du er kjempe flink!

Skrevet

Kan du drikke smoothie? Det er sikkert litt kalorier, men det kan jo gå som et av måltidene dine. Det blir jo ofte søtt og godt og du kan jo evt søte med litt fruktose eller annet søtningsmiddel.

Når jeg er flink er jeg kjempefornøyd med det, eller yoghurt med en 1/2 ts kanel i til kvelds.

Det finnes også en fantastisk god og søt te som heter Rød Rooibush eller noe sånt, med appelsin eller noe sånt. Anbefales.

Ellers ville jeg frotset litt i grønnsaker og frukt. Synes det er litt tull når noen slankekurer legger begrensnigner på frukt, da det metter ganske bra hvis man legger til noen av de som metter epler, appelsiner, pærer etc.

Gjest stå på videre
Skrevet

Jeg har hørt at krom tilskudd kan hjelpe på søtsug. Det får en kjøpt i helsekostbutikker.

Hvis du skal slanke deg så håper jeg du trener også. For det øker jo forbrenningen betraktelig.

Et tips for å slippe så mye søtsug. Kjøp sukkerfrie drops/halspastiller i diverse smaksvarianter. Dette er godt å sutte på når suget blir plagsomt. Noe av søtsuget er ikke direkte søtsug heller. Det er mer et sug etter å ha noe å "gnafse" på. Det kan også slike drops hjelpe mot.

Skrevet

Dette kommer til å gå kjempebra! Greit, du skeiet ut. Du klarte å holde ut søtsuget en gang, du klarer det en gang til.

Du kan prøve å ta 2-3 tabletter med Krom sammen med middagen din...

Ellers er jeg i akkurat samme båt - bare at jeg skal ned mye mer enn deg. Jeg har gått ned 8,5 kg nå, og så sprakk jeg så til de grader. Men, men jeg får bare skrape meg opp fra sofaen og M-posen og sette i gang igjen :)

Vi klarer dette vet du!

Vi har en "veieklubb" på forum for Vektmestring med veiedag fredager. Kanskje du vil være med der?

Skrevet

Dette kommer til å gå kjempebra! Greit, du skeiet ut. Du klarte å holde ut søtsuget en gang, du klarer det en gang til.

Du kan prøve å ta 2-3 tabletter med Krom sammen med middagen din...

Ellers er jeg i akkurat samme båt - bare at jeg skal ned mye mer enn deg. Jeg har gått ned 8,5 kg nå, og så sprakk jeg så til de grader. Men, men jeg får bare skrape meg opp fra sofaen og M-posen og sette i gang igjen :)

Vi klarer dette vet du!

Vi har en "veieklubb" på forum for Vektmestring med veiedag fredager. Kanskje du vil være med der?

Jeg veier meg hver mandag, så det blir litt vanskelig med veiedager på fredager ;)

Skrevet

Jeg veier meg hver mandag, så det blir litt vanskelig med veiedager på fredager ;)

Åkeida :) Men det går bra med deg likevel, ikke sant :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...